• Ik zit dus op stijldansen en laat mijn crush nou net ook op de zelfde dansschool aan stijldansen doen (nee, dit heb ik echt niet expres gedaan. Ik ging gewoon met vriendinnen mee). Iedere zaterdag dans ik dus o.a. met hem en het was vanavond echt zo leuk! Hij was eerst verliefd op een ander meisje, maar hij zegt dat hij daar overheen is en hij doet nu zo lief tegen mij.
    Vanavond (straks dus) is er ook Halloween feest en nu ging hij na het dansen nog een keer vragen of ik nu echt kwam, terwijl ik dat al tegen hem gezegd had. Hij zou eerst niet komen, maar dat doet ie nu dus wel.
    En ik maar denken dat ik helemaal geen kans bij hem maakte :Y)

    Dus, dansen is goed voor je gezondheid en de liefde. Ga op dansen _O_

    -dit wilde ik even kwijt, want ik ben zo blij-

    Het Halloween feest was zoooooo leuk. Eerst durfde hij me niet ten dans te vragen of zo, want toen keek hij wel, maar deed hij niks. Toen ging ik met twee andere jongens dansen en daarna kwam hij mij wel ten dans vragen. Hij heeft me gewoon een nieuwe dans en allemaal uitbereidingen geleerd (ik ben eerstejaars en hij is tweedejaars). Hij gaf me de hele tijd complimentjes (H)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 8:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    Dan was je vast heel goed _O_

    Nja, ik geef dat soort dingen nooit echt toe, maar mijn danslerares zei van wel. Ze vond het jammer toen ik moest stoppen.
    Maar goed, ik dans nu af en toe mijn kamer rond (en dan ben ik dankbaar dat ik een grote kamer heb) en dan ben ik weer eventjes tevreden. :'D Al blijf ik het denk ik altijd wel jammer vinden dat ik toen al moest stoppen en niet nog even door kon gaan. Het is een mooie herinnering en af en toe losgaan in je kamer maakt een hoop goed. (:

    En tof dat die jongen je de hele tijd complimentjes gaf. Vond je vast niet erg. Haha

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 11:00 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Nja, ik geef dat soort dingen nooit echt toe, maar mijn danslerares zei van wel. Ze vond het jammer toen ik moest stoppen.
    Maar goed, ik dans nu af en toe mijn kamer rond (en dan ben ik dankbaar dat ik een grote kamer heb) en dan ben ik weer eventjes tevreden. :'D Al blijf ik het denk ik altijd wel jammer vinden dat ik toen al moest stoppen en niet nog even door kon gaan. Het is een mooie herinnering en af en toe losgaan in je kamer maakt een hoop goed. (:

    En tof dat die jongen je de hele tijd complimentjes gaf. Vond je vast niet erg. Haha


    Dat vond ik zeker niet erg xD


    Happy Birthday my Potter!

    iPotter schreef:
    Oeh, wat leuk. :9~ Ik zelf kan echt niet dansen, dus bye bye gezondheid en liefde. (:


    Dit dus.(cat)
    Maar wel heel leuk voor je.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik kan niet dansen.
    Forever alone


    26 - 02 - '16

    Aaaaawh that's so sweet! <3


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ga vanavond nog naar een feestje - hoop ik, als ik me dan beter voel. En dan maar hopen dat ik mezelf ingesnoerd krijg, vriendlief is hier niet namelijk en die jurk is een marteling D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    iPotter schreef:
    Oeh, wat leuk. :9~ Ik zelf kan echt niet dansen, dus bye bye gezondheid en liefde. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Uww superlief <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wel... Dan zou ik beter gitaarles gaan volgen ;d Maar wel heel lief (:


    Olive

    Nastalgia schreef:
    Wel... Dan zou ik beter gitaarles gaan volgen ;d Maar wel heel lief (:


    Waarom gitaarles? Daar word je niet gedwongen om goed samen te werken, terwijl je half tegen elkaar aan geperst staat _O_


    Happy Birthday my Potter!