• Ik zit dus op stijldansen en laat mijn crush nou net ook op de zelfde dansschool aan stijldansen doen (nee, dit heb ik echt niet expres gedaan. Ik ging gewoon met vriendinnen mee). Iedere zaterdag dans ik dus o.a. met hem en het was vanavond echt zo leuk! Hij was eerst verliefd op een ander meisje, maar hij zegt dat hij daar overheen is en hij doet nu zo lief tegen mij.
    Vanavond (straks dus) is er ook Halloween feest en nu ging hij na het dansen nog een keer vragen of ik nu echt kwam, terwijl ik dat al tegen hem gezegd had. Hij zou eerst niet komen, maar dat doet ie nu dus wel.
    En ik maar denken dat ik helemaal geen kans bij hem maakte :Y)

    Dus, dansen is goed voor je gezondheid en de liefde. Ga op dansen _O_

    -dit wilde ik even kwijt, want ik ben zo blij-

    Het Halloween feest was zoooooo leuk. Eerst durfde hij me niet ten dans te vragen of zo, want toen keek hij wel, maar deed hij niks. Toen ging ik met twee andere jongens dansen en daarna kwam hij mij wel ten dans vragen. Hij heeft me gewoon een nieuwe dans en allemaal uitbereidingen geleerd (ik ben eerstejaars en hij is tweedejaars). Hij gaf me de hele tijd complimentjes (H)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 8:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    iPotter schreef:
    Oeh, wat leuk. :9~ Ik zelf kan echt niet dansen, dus bye bye gezondheid en liefde. (:


    comfort in c h a o s

    Ik danste tot vorig jaar, maar toen werd ik ziek en kon het niet meer. Maar mij heeft het ook geluk gebracht, want ik ging met mijn crush dansen op het schoolbal en hij werd toen mijn vriendje :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Glucio schreef:
    (...)

    Ik ken dat. Ik zat eerst op Synchroonzwemmen en dat stopte, omdat er te weinig leden waren. Ik mis het echt heel erg, maar het dansen maakt het toch weer aardig goed :)

    Ah, dat is balen... Gelukkig heb je iets dat het beter maakt. (:
    Ik moest stoppen omdat ik ziek werd. De dansschool gaat nog steeds erg goed. Ik moet er volgend jaar heen om de voorstelling te zien van een klein meisje dat ik ken. Ik zie er eerlijk gezegd wel tegenop, omdat het laatste wat ik ooit aan dansen heb gedaan zo'n zelfde voorstelling was in de schouwburg. Daarna heb ik nooit meer gedanst.
    Ik moet er waarschijnlijk heen, maar ik weet nog niet zo zeker of ik het leuk vind of niet.


    I can't even think straight.

    Aaah, super lief! En ja, dansen is zeker goed.


    I love you Tim

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ah, dat is balen... Gelukkig heb je iets dat het beter maakt. (:
    Ik moest stoppen omdat ik ziek werd. De dansschool gaat nog steeds erg goed. Ik moet er volgend jaar heen om de voorstelling te zien van een klein meisje dat ik ken. Ik zie er eerlijk gezegd wel tegenop, omdat het laatste wat ik ooit aan dansen heb gedaan zo'n zelfde voorstelling was in de schouwburg. Daarna heb ik nooit meer gedanst.
    Ik moet er waarschijnlijk heen, maar ik weet nog niet zo zeker of ik het leuk vind of niet.


    Ow, dat is erg vervelend voor je. Waarschijnlijk word het wel moeilijk om daar heen te gaan, maar als je dat meisje er een plezier mee doet, zou ik het toch doen denk ik.......


    Happy Birthday my Potter!

    Wandless schreef:
    dansen is gewoon geweldig. *Danst al jaren*
    Nou ik ben helemaal blij voor je dat hij nu lief tegen je doet enzo (wbw)


    Inspiration can hit you any time

    Wandless schreef:
    Dansen is gewoon geweldig. *Danst al jaren*
    Nou ik ben helemaal blij voor je dat hij nu lief tegen je doet enzo (wbw)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Glucio schreef:
    (...)

    Ow, dat is erg vervelend voor je. Waarschijnlijk word het wel moeilijk om daar heen te gaan, maar als je dat meisje er een plezier mee doet, zou ik het toch doen denk ik.......

    Ja, dat dacht ik ook. Het is een schatje, dus ik denk dat ik het er wel voor over heb. (: Ze ziet mij volgens mij als een soort 'dansgodin', dus een plezier doe ik haar er sowieso mee. ^-^


    I can't even think straight.

    Aw, nou, ik hoop dat het wat wordt tussen jullie! Ik ben een dikke faal in dansen dus ik laat het helemaal aan jou over.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ja, dat dacht ik ook. Het is een schatje, dus ik denk dat ik het er wel voor over heb. (: Ze ziet mij volgens mij als een soort 'dansgodin', dus een plezier doe ik haar er sowieso mee. ^-^


    Aw, wat schattig (H)
    Hoeveel jaar heb je gedanst dan, als ik vragen mag?


    Happy Birthday my Potter!

    Super leuk!!
    Mijn crush heeft onlangs gemaild.
    O ja, das waar ook, ik moet hem terug mailen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Super leuk!!
    Mijn crush heeft onlangs gemaild.
    O ja, das waar ook, ik moet hem terug mailen.


    Dat zou ik wel doen ja, Non. Anders heb je voor niks op zijn mailtje zitten wachten :')


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    Aw, wat schattig (H)
    Hoeveel jaar heb je gedanst dan, als ik vragen mag?

    Zeven jaar, denk ik zo. (:
    Ik begon toen ik zes was.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Zeven jaar, denk ik zo. (:
    Ik begon toen ik zes was.


    Dan was je vast heel goed _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Dansen is gwn geweldig :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."