• Ik zit dus op stijldansen en laat mijn crush nou net ook op de zelfde dansschool aan stijldansen doen (nee, dit heb ik echt niet expres gedaan. Ik ging gewoon met vriendinnen mee). Iedere zaterdag dans ik dus o.a. met hem en het was vanavond echt zo leuk! Hij was eerst verliefd op een ander meisje, maar hij zegt dat hij daar overheen is en hij doet nu zo lief tegen mij.
    Vanavond (straks dus) is er ook Halloween feest en nu ging hij na het dansen nog een keer vragen of ik nu echt kwam, terwijl ik dat al tegen hem gezegd had. Hij zou eerst niet komen, maar dat doet ie nu dus wel.
    En ik maar denken dat ik helemaal geen kans bij hem maakte :Y)

    Dus, dansen is goed voor je gezondheid en de liefde. Ga op dansen _O_

    -dit wilde ik even kwijt, want ik ben zo blij-

    Het Halloween feest was zoooooo leuk. Eerst durfde hij me niet ten dans te vragen of zo, want toen keek hij wel, maar deed hij niks. Toen ging ik met twee andere jongens dansen en daarna kwam hij mij wel ten dans vragen. Hij heeft me gewoon een nieuwe dans en allemaal uitbereidingen geleerd (ik ben eerstejaars en hij is tweedejaars). Hij gaf me de hele tijd complimentjes (H)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 8:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    dansen is gewoon geweldig. *Danst al jaren*
    Nou ik ben helemaal blij voor je dat hij nu lief tegen je doet enzo (wbw)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oeh, wat leuk. :9~ Ik zelf kan echt niet dansen, dus bye bye gezondheid en liefde. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    aaaaaaaah dat is echt heel lief!
    is dat stijldansen trouwens leuk? Want ik wil eigenlijk denk ik ook wel op dansen!


    Alleen maar tranen van geluk

    I agreed. Maar sinds ik dit jaar met een ander dans, kijk ik tegen iedere dansles op. Gewoon omdat die jongen níet kan dansen en er geen andere jongens zijn. (no_chears)
    Maar leuk voor je!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lewis schreef:
    aaaaaaaah dat is echt heel lief!
    is dat stijldansen trouwens leuk? Want ik wil eigenlijk denk ik ook wel op dansen!


    Ja, het is echt super leuk. Ik zit met een heel groot deel van mijn vriendengroep en we hebben echt de grootste lol. Plus dat de leraar, Sylvo, ook echt geniaal is _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Defensive schreef:
    I agreed. Maar sinds ik dit jaar met een ander dans, kijk ik tegen iedere dansles op. Gewoon omdat die jongen níet kan dansen en er geen andere jongens zijn. (no_chears)
    Maar leuk voor je!


    Ja, bij ons zit ook zo'n jongen die niet kan dansen en wij wisselen door, dus als je dan met hem moet dansen is het echt een ramp :(


    Happy Birthday my Potter!

    iPotter schreef:
    Oeh, wat leuk. :9~ Ik zelf kan echt niet dansen, dus bye bye gezondheid en liefde. (:


    Ik dacht ook dat ik niet kon dansen, bleek ik er nog goed in te zijn ook :')


    Happy Birthday my Potter!

    Leuk! Ik heb ook heel lang op stijldansen gezeten, maar dankzij school moest ik er vanaf ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik danste tot drie jaar geleden. Toen moest ik stoppen en ik vind het nog elke dag jammer..

    Maar ik ben blij dat het jou veel goeds oplevert. :'D

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:57 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Ik danste tot drie jaar geleden. Toen moest ik stoppen en ik vind het nog elke dag jammer..

    Maar ik ben blij dat het jou veel goeds oplevert. :'D


    Ik ken dat. Ik zat eerst op Synchroonzwemmen en dat stopte, omdat er te weinig leden waren. Ik mis het echt heel erg, maar het dansen maakt het toch weer aardig goed :)


    Happy Birthday my Potter!

    Volgens mij zit er bij mij geen dansschool in de buurt, ja een balletschool maar stijldansen lijkt me heel leuk


    Physics is awesome

    Ik en dansen? Never. Ik ben niet zo... geweldig daarin. Ik kon in Griekenland wel GE-WEL-DIG de Sirtaki (zo heet dat dansje toch?) dansen en ik danste ook vrolijk mee met de familiereünie van mijn vriend (alle mensen uit Rusland kwamen hier en ik moest van hem ook komen zodat ik zijn neven kon ontmoeten. Was erg leuk. Als je van wodka en kaviaar houdt :'D). Dikke lol gehad, maar ik ben niet iemand voor een Weense Wals.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ik en dansen? Never. Ik ben niet zo... geweldig daarin. Ik kon in Griekenland wel GE-WEL-DIG de Sirtaki (zo heet dat dansje toch?) dansen en ik danste ook vrolijk mee met de familiereünie van mijn vriend (alle mensen uit Rusland kwamen hier en ik moest van hem ook komen zodat ik zijn neven kon ontmoeten. Was erg leuk. Als je van wodka en kaviaar houdt :'D). Dikke lol gehad, maar ik ben niet iemand voor een Weense Wals.


    Die is echt niet moeilijk hoor. In het begin leer je alleen de basis en de linkse draai. Het is eigenlijk vet makkelijk *hoort Sylvo* voor zij sluit, voor zij sluit :')


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    Die is echt niet moeilijk hoor. In het begin leer je alleen de basis en de linkse draai. Het is eigenlijk vet makkelijk *hoort Sylvo* voor zij sluit, voor zij sluit :')


    Ik heb mijn vaders genen geërfd. Sorry. Ik kan niet dansen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Echt waar?
    Súper jah!!!!! (Y)
    Vertel je me hoe het was?
    Ik weet zeker dat je een kans bij hem maakt, je bent super tof!
    En hij is blind als hij dat niet ziet!
    (Tip voor er niks gebeurt vanavond: Koop een bril voor hem! ^^
    Sorry, moest even :x )


    Hoelang dans je nu dan al stijldansen?
    Zelf lijkt het mij niks, maar eigenlijk heb ik daar geen enkele reden voor :')
    Behalve dan dat me zus op stijldansen zit, maar da's een slechte reden eigenlijk. x']


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •