• Hallo mensen,
    ik wil het even met jullie hebben over
    dit
    topic.

    Hierin werd gevraagd wat men lelijk vind aan mensen/dingen etc. Ik keek eens rond in dat topic, en zag direct een reactie met "te dunne 'anorexia'mensen". Goed, prima, dat mag je vinden. En ja hoor, iedereen vond dat een compleet maatschappelijk geaccepteerde reactie.

    Als test (maar, naar alle eerlijkheid, ook deels naar waarheid) poste ik vervolgens de volgende reactie:



    De reacties die op mijn geplaatste post volgden waren die in de trant van "jij bent echt grof/harteloos/een slecht mens" en ik werd zelfs "ziek" genoemd.

    Juistem. Waar ik heen wil is denk ik wel duidelijk. Ik vind het ongelooflijk dat wanneer iemand zegt dat hij/zij dunne mensen afzichtelijk vind dat wel allemaal maar kan, maar als iemand ook maar iets durft te zeggen over ronde vormen die niet helemaal naar smaak zijn, ben je meteen harteloos en grof.

    Waar ligt dat dat aan? Eigen onzekerheden? Maatschappelijke boodschappen?

    Ik vraag me echt af wat jullie hiervan denken. (: Speak out your mind.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:32 ]


    ars moriendi

    Misacotia schreef:
    (...)

    Hahahaha, met intelligentie bereik je niets, JE BENT NIETS, NOTHING, NOPPES, NADA. Dus flikker maar mooi op :'D


    Ik wil me niet bemoeien, maar serieus, dat is zowat het domste wat ik vandaag heb gehoord.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Eyes schreef:
    Ik denk omdat te dik zijn nou iets is wat geaccepteerd is door de maatschappij maar "anorexia" mensen zijn nog niet echt geaccepteerd dus als je iets zegt over dikke mensen dan ben je harteloos en grof


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Roux schreef:
    En nu ga ik heerlijk slapen, wat is het fijn om zorgeloos te zijn! *O*
    Welterusten!
    Agree, good night people! X


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Misacotia schreef:
    (...)

    Hahahaha, met intelligentie bereik je niets, JE BENT NIETS, NOTHING, NOPPES, NADA. Dus flikker maar mooi op :'D

    je weet half niet hoe hard je je zelf aan het tegenspreken bent


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mozart schreef:
    (...)
    je weet half niet hoe hard je je zelf aan het tegenspreken bent

    Lol, zei het meisje wat even toevallig om de hoek kwam kijken.


    Being Inspired isn't hard

    Mag ik even weten wie je nou heletijd belachelijk loop te maken ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Misacotia schreef:
    (...)
    Lol, zei het meisje wat even toevallig om de hoek kwam kijken.
    Die toevallig ook kan lezen en het hele gesprek heeft bekeken


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Midna schreef:
    Mag ik even weten wie je nou heletijd belachelijk loop te maken ?

    zichzelf (';


    Me so good.

    Misacotia schreef:
    (...)
    Lol, zei het meisje wat even toevallig om de hoek kwam kijken.

    Wil je je frustratie uiten tegen heel Quizlet ofzo? Omdat Kuyt nu niet online is om je PB'tje te beantwoorden? Lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misacotia schreef:
    (...)

    Omdat ze een HOER is. En ik ken btw ook mensen, dus het kan me geen fuck schelen wat ze gaat doenn.

    Je weet de definitie van hoer he?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gnome schreef:
    (...)
    zichzelf (';

    Nee, jou maar daar is niet veel voor nodig.


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)
    Lol, zei het meisje wat even toevallig om de hoek kwam kijken.

    Je bent op een openbaar forum, logisch dat er mensen dus om de hoek komen kijken:W
    En als je doel was om Kuyt zwart te maken, dat is grandioos mislukt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Misacotia schreef:
    (...)
    Nee, jou maar daar is niet veel voor nodig.

    Mij maak je niet zo snel belachelijk hoor.


    Me so good.

    Gnome schreef:
    (...)
    zichzelf (';


    Ja ok XD
    nog iemand.. wie is dat? want ik probeer dit te volgen ;$ wil alleen lastig.. Als ik niet weet wie ze nou opeens loop te beledigen o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Misacotia schreef:
    (...)
    Lol, zei het meisje wat even toevallig om de hoek kwam kijken.

    I don't give a fuck, what the hell heeft jou misdaan om hier op het Quizlet forum zo freaking negatief tegen iedereen te praten? Aandacht tekort?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 0:49 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind