• Pfff met school gaan we met stedenreis in gastgezinnen, en nu mag je dus zelf kiezen of je naar Londen of naar Berlijn gaat. Het liefst ga ik natuurlijk naar Londen maar je komt dus in een ghetto wijk(!) en van de mensen die vorig jaar zijn gegaan hoor ik dus dat je daar echt de hele dag aan het lopen bent en je vrijheid gewoon echt van je gastouders afhangt. In Berlijn daarintegen kom je in een dure wijk en de mensen zijn er flexibeler. Plus je mag tot laat uitgaan en je hebt veel vrije tijd. Maar het probleem is, dat ik dus echt hartstikke vaak naar Berlijn ben geweest en echt alles al gezien heb..

    Wat zouden jullie kiezen?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 22:36 ]


    I miss the days when life was simple.

    Hmm, het is een moeilijke keuze, maar ik zou toch voor Londen gaan.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zou voor Londen gaan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    jap londen
    ik en Aquila gaan ook naar Londen

    OMFG GA NAAR LONDON.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ben misschien de enige, maar ik zou toch echt voor Berlijn kiezen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    Ik ben misschien de enige, maar ik zou toch echt voor Berlijn kiezen.

    Ik ook, maar ik wil ook graag na Berlijn.
    Wat vind je het belangrijks, veel vrijheid in een stad die je kent of misschien wat minder vrijheid in een stad die je nog niet kent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bro schreef:
    Ik ben misschien de enige, maar ik zou toch echt voor Berlijn kiezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Berlijn is echt geweldig, maar aangezien je er al zo vaak bent geweest, dan toch maar Londen (krul)

    Als ik dat zo hoor zou ik voor Berlijn kiezen.


    -

    Genius schreef:
    Als ik dat zo hoor zou ik voor Berlijn kiezen.


    Dit
    +
    Ik zou liever in een gewoon huis zitten, met relaxte mensen, dan dat je in een of andere vage wijk zit waar je niks mag. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou naar London gaan omdat ik in April al naar Berlijn ben geweest :')
    En zoals jij zei je bent al een paar keer in Berlijn geweest, London zou wel een vette ervaring zijn, al heb ik het niet zo op gastgezinnen... -thank god doet onze school daar niet aan en regelt elke keer een hostel of hotel _O_-


    dream, dare, fly!

    Londen is gewoon awsome :Y)


    26 - 02 - '16

    Londen dan :) en hopen op t beste


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik zou zelf denk voor Londen kiezen, maar Berlijn klinkt toch wel iets fijner als je het zo hoort.


    As travars

    Ghettho? En waarom zou je daar lopen dan? Lol, kei random.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.