Annabeth schreef:
Weet je, ik heb drie hoofdstukken staan om te laten Beta-readen en ze staan er al twee maanden ofzo op... Langer zelfs... En ik heb ook eens gehad dat ik een structuur in mijn story had (ik vond het zelf ook niet zo'n goeie) maar ik zat ondertussen wel al een heel stuk verder met die story. Die Beta-reader past héél die structuur aan, zodat ik heel dat hoofdstuk opnieuw moet doen... En ik vroeg alleen maar om de schrijffouten te verbeteren... Nah ja, heb ondertussen al beter de -dt onder de knie gekregen dus veel schrijffouten maak ik niet meer...
Ik zie geen van die hoofdstukken bij de openstaande aanvragen staan, dus dan moeten ze door iemand geaccepteerd zijn. Maar dat kan dan ook geen twee maanden geleden zijn, want we kunnen maximaal drie hoofdstukken per keer accepteren en alle beta's hebben de afgelopen maand nog wel iets gedaan. Weet je zeker dat je die aanvragen nog wel open hebt staan? Want de enige mogelijkheid is dan dat verschillende beta's je hoofdstukken hebben geaccepteerd, en dan lijkt het me al helemaal vreemd dat je al drie maanden hebt moeten wachten, want de kans dat die twee beta's allebei steeds eerst met andere hoofdstukken bezig zijn gegaan is erg klein.
Maar als het wel zo is als jij zegt zal de beta in kwestie waarschijnlijk binnenkort met je hoofdstukken aan de slag gaan. Wij krijgen ook wel last van een schuldgevoel als we iemand lang laten wachten. ^^
En wat je bedoelt met die structuur begrijp ik niet precies, maar als er een 'fout' in je hoofdstuk staat die je eigenlijk zo wilt laten staan moet je dat even in je aanvraag zetten, want anders wordt het natuurlijk gewoon aangepast.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan