• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants:
    LJPayne ~ Havok and Cyclops
    LWTomlinson~ Banshee and Iceman
    Mutant ~ The young Charles and Pyro
    CrispsPink ~ Wolverine and Mystique
    Nightcrawler ~ Azazel and Nightcrawler
    Eyre ~ Magneto and Beast
    Allerdyce~ Pyro and Multiple Man






    Never Forget, Mutant And Proud
    Not just pain and anger.




    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.



    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 18:53 ]

    LJPayne schreef:
    haha vind je xD

    ik begon zelf niet meer te begrijpen wat ik schreef dus :$
    (d8 tis onzin, laat ik maar stopppen voordat ik 900 woorden schrijf xD)





    xD

    De Advocatenwet uit 1952 regelt het beroep van advocaat. De advocaat is verplicht lid van de Nederlandse Orde van Advocaten, welke organisatie bevoegd is nadere regels te stellen aan de beroepsuitoefening, zoals in het kader van de inrichting van diens financiële administratie en de verplichte beroepsverzekering. De advocaat dient zich ook te houden aan specifieke gedragsregels en kan bij overtreding daarvan in het ergste geval uit het beroep worden gezet (ook wel genoemd: geschrapt van het tableau). De advocaat is verplicht zich jaarlijks te laten bijscholen en wordt daarop gecontroleerd. De advocaat heeft evenals de notaris een wettelijk beroepsgeheim. Hij kan - tenzij de cliënt daarin expliciet toestemt - niet gedwongen worden als getuige te verklaren over zaken die hem in zijn functie worden toevertrouwd, het verschoningsrecht geheten.

    Orde van advocaten

    De Nederlandse Orde van Advocaten bestaat uit de advocaten die op het tableau op een van de lijsten zijn ingeschreven. Zij bezit rechtspersoonlijkheid.

    Op grond van de Advocatenwet kunnen klachten over advocaten, al dan niet wegens schending van een of meerdere bepalingen in de vastgelegde Gedragsregels uit 1992, worden voorgelegd aan de Deken van de Orde van advocaten in het betreffend ressort. De Deken kan bemiddelen tussen de klager en de advocaat. Slaagt de bemiddeling niet of wenst de klager de klacht aan de tuchtrechter voor te leggen dan zal de Deken het dossier aan de Raad van Discipline in zijn arrondissement zenden. Tegen een beslissing van de Raad van Discipline kunnen de klager en betreffende advocaat zo nodig beiden beroep instellen bij het Hof van Discipline. Een belangrijke regel is onder meer dat de advocaat zich zodanig dient te gedragen dat "het vertrouwen in de advocatuur of in zijn eigen beroepsuitoefening" niet wordt geschaad.

    De verplichte advocaat

    Er bestaat in burgerlijke zaken een wettelijk verplichte procesvertegenwoordiging door een advocaat. Je bent verplicht een advocaat te stellen in civiele procedures bij de rechtbank, het Gerechtshof of de Hoge Raad. Bij de kantonrechter, (als gedaagde) in verschillende familierechtelijke zaken en als gedaagde in een kort geding bij de rechtbank (de voorzieningenrechter) mag men wel in persoon, dus zonder advocaat, verschijnen. Ook in strafzaken mag men zichzelf verdedigen. Maar in dergelijke gevallen kan een advocaat de omstandigheden en achtergronden vaak beter aan de rechter uitleggen dan de verdachte. Daarom is het vaak toch verstandig een advocaat in te schakelen. Voor bestuursrechtelijke procedures tegen de overheid geldt hetzelfde: er bestaat geen verplichte procesvertegenwoordiging.

    Procureur

    Tot 1 september 2008 was men verplicht een procureur te stellen in bepaalde gerechtelijke procedures. Nu is nog wel steeds bijstand door een advocaat verplicht. De procureur bestaat echter niet meer in Nederland. Een advocaat was bijna altijd ook ingeschreven als procureur. Advocaat is men landelijk; procureur was men uitsluitend binnen het arrondissement van de rechtbank waar men kantoor hield (en was beëdigd). De functie van procureur is uit de tijd geraakt en is in Nederland met ingang van 1 september 2008 afgeschaft.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    LJPayne schreef:
    ahhhh somoene please help me.


    Ik word straks het gekkenhuis in gesleept :|:|:|






    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha xDxDxDxDxDxDxDxDxDxD


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    En ht is weer stil..........


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ughhh weet iemand een liedje dat de summers beschrijft of gewoon bij hun past want ik heb nu al 10000 liedjes gehoord en geen viel me egt op


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Whut whut whut????


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik ga een filmpke maken van de dummer broeders alleen ik moet een leidje vnden dat egt bij hun past maar ik weet egt niets


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik weet ook niets.
    Ik ben maar iemand die Rechten studeert en naar American Idiot van van Green Day luisterd.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    CrispsPink schreef:
    Ik weet ook niets.
    Ik ben maar iemand die Rechten studeert en naar American Idiot van van Green Day luisterd.


    haha
    en ik ben maar een meisje dat theater en dans studeert en naar jason walker echo luisterd. (ken je hem niet? Dat is wat ik bedoel xD)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Hmm, dit wordt moeilijk.(cat)Ik heb geen idee. Zoek filmpjes over andere twee broers en gebruik dat liedje bij dat filmpje?

    LJPayne schreef:
    (...)

    haha
    en ik ben maar een meisje dat theater en dans studeert en naar jason walker echo luisterd. (ken je hem niet? Dat is wat ik bedoel xD)




    xD
    Ik ben altijd die 'maffe meid' geweest van mijn vriendengroep.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    weten jullie wat?

    ik ga gewoon echo gebruiken :D

    haha zo klaar.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Haha


    Ã propos, Neela kan je een cover en trailer voor een nog geheime story maken?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    CrispsPink schreef:
    (...)



    xD
    Ik ben altijd die 'maffe meid' geweest van mijn vriendengroep.


    oh gaan we het zo spelen kom maar op xD

    Ik ben altijd die 'liefdevolle' geweest van mijn vriendengroep.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    CrispsPink schreef:
    Haha


    Ã propos, Neela kan je een cover en trailer voor een nog geheime story maken?


    ughhh.

    ligt eraan waar gaat het over?


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    LJPayne schreef:
    weten jullie wat?

    ik ga gewoon echo gebruiken :D

    haha zo klaar.


    Doen(krul)