• In een eerder topic had ik gepost dat mijn vriendje een pauze wilde. De hele herfstvakantie lang. Om na te denken. Maar ik krijg de hele tijd het gevoel dat hij me niet meer ziet zitten. Een paar dagen voor de herfstvakantie negeerde hij me en nam hij gelijk een enorme afstand. Nu hoor ik van een hele goede vriend van hem dat hij het waarschijnlijk wil uitmaken. Ik had het wel een beetje zien aankomen, dus dat is tot daar aan toe. Maar ik hoorde allerlei redenen die hij ook best wel zelf had kunnen aangeven bij mij. Ik ben er best wel een beetje kapot van nu. Dat ik al die dingen nu van anderen hoor. En als het uitgaat, wat voor mij al wel 90% zeker is, wil ik wel vrienden met hem blijven. Maar ik ben bang dat ik ruzie ga krijgen of wat dan ook.

    Hebben jullie misschien tips?


    26 - 02 - '16

    Stiekem zou ik, als ik dit wist, zorgen dat ik het als eerste uit zou maken. En er dan wel gewoon bij zeggen dat je vrienden wil blijven?(bloos)


    everything, in time

    Dan zou ik de eer aan mezelf houden en het zelf uit maken. En vragen of hij het uit wilde maken en waarom? En dan kan je ook meteen vragen of hij vrienden wil blijven


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Dan zou ik de eer aan mezelf houden en het zelf uit maken. En vragen of hij het uit wilde maken en waarom? En dan kan je ook meteen vragen of hij vrienden wil blijven


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Progeny schreef:
    Stiekem zou ik, als ik dit wist, zorgen dat ik het als eerste uit zou maken. En er dan wel gewoon bij zeggen dat je vrienden wil blijven?(bloos)

    als een jongen van een meisje houd, en het meisje wil gewoon wel vrienden blijven is dat heel moeilijk voor die jongen, met als mogelijk gevolg dat ze elkaar nooit meer zien:X


    toepasselijk nummer.
    en ja als je al bijna zeker weet dat hij het uitmaakt zou ik idd de eer aan je zelf houden en hem voor zijn..
    En sja hoe je vrienden moet blijven? no ideaa ga niet meer om met mn exen..

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 17:58 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Progeny schreef:
    Stiekem zou ik, als ik dit wist, zorgen dat ik het als eerste uit zou maken. En er dan wel gewoon bij zeggen dat je vrienden wil blijven?(bloos)


    Dit ja. Ik zou het eerst uit maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lykos schreef:
    (...)
    als een jongen van een meisje houd, en het meisje wil gewoon wel vrienden blijven is dat heel moeilijk voor die jongen, met als mogelijk gevolg dat ze elkaar nooit meer zien:X


    Ik heb nog wel contact met mijn ex.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hij houdt niet meer van mij, die conclusie kan ik wel trekken uit het feit dat: Hij me niet eens fijne vakantie heeft gewenst, niet eens één sms'je heeft gestuurd en op msn heel kortaf deed.


    26 - 02 - '16

    Zoals ik al in het andere topic zei, zou ik t uitmaken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen vrienden blijven en lekker ruzie maken en uitschelden!
    Nee, sorry, dat is geen goed idee, maar ik heb gewoon iets tegen zulke jongens.
    Maar vrienden blijven is vaak niet echt een goed idee hoor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    C18 schreef:
    Zoals ik al in het andere topic zei, zou ik t uitmaken.


    Dat ben ik van plan ja. Maandag is het eerste beste moment dat ik hem weer zie.


    26 - 02 - '16

    Taize schreef:
    Geen vrienden blijven en lekker ruzie maken en uitschelden!
    Nee, sorry, dat is geen goed idee, maar ik heb gewoon iets tegen zulke jongens.
    Maar vrienden blijven is vaak niet echt een goed idee hoor.


    Vrienden blijven lijkt me toch beter, ik heb ook een andere ex met wie ik bijna altijd ruzie heb. En dat is ook geen pretje.


    26 - 02 - '16

    Vrienden blijven kan echt niet, dat werkt gewoon niet..


    I was an angel living in the garden of evil

    Progeny schreef:
    Stiekem zou ik, als ik dit wist, zorgen dat ik het als eerste uit zou maken. En er dan wel gewoon bij zeggen dat je vrienden wil blijven?(bloos)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Westwick schreef:
    Vrienden blijven kan echt niet, dat werkt gewoon niet..


    Dat weet ik,
    maar ik wil echt geen ruzie of zo...


    26 - 02 - '16