• Ik en een vriendin waren in het skatepark, komt er een vent naar ons toe. “Jullie moeten voorzichtig zijn, straks breken jullie je nek.” Wij daar tegenin gaan, want op de fiets kun je ook je nek breken. Begint hij ineens over god te praten en dat de duivel ervoor zorgt dat we vallen. Hij zei ook dat iemand die in god geloofd, niet valt en ook zijn nek niet breekt dus niet doodgaat. Die vriendin van mij zo: “Ja, maar mijn oma is ook dood en die geloofde ook in god.” Hij daar weer tegenin dat het niet god zijn bedoeling was, maar dat mensen soms gewoon dood gaan.

    Geeft hij mij ineens een folder over homoseksualiteit en zo, staat er op:
    Duivel is lesbische-debiel
    Duivel is debiel-pedofiel
    Duivel is debiel-advocaat
    Duivel is debiel-rechters

    En ga zo maar verder.. Toen kwam er een kerel aan na een half uur en ik zo naar hem toe rennen. “Meneer, die man valt ons nu al een half uur lastig –serieus- over god en Jezus en over homo’s. Die man geloofde het eerst niet, komt die gast weer aan met zijn bijbel (die hij mij en die vriendin ook nog eens liet lezen) naar ons toe. Hehe, uiteindelijk ging ie iemand anders lastig vallen.

    Die gast is zo irritant dat ik geen mening over hem ga geven.

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 15:30 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ghaha ^^ ik zou hem gewoon recht in het gezicht uitlachen xd Wannabe


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Ik zou echt kapot gaan van het lachen en weglopen.


    your eyes are like stars in the night.

    whahha ik zou me idd dood gelachen hebben xD
    zo iemand kwam trouwens ook een x naar mij toe..
    god zit in je jezus zit in je blablabla? :|


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ‘LAAT GOD BINNEN!’ Xd
    Zo grappig
    Ik moet dan altijd lachen.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Ik erger me altijd dood aan gelovige die hun geloof gaan zitten opdringen. Als hun ergens in geloven moeten ze dat doen, heb ik geen probleem mee. Maar ze moeten dat niet tegen mij gaan lopen lullen.

    Jehova getuigen zijn ook zo ontzettend irritant. Ik heb alles geprobeerd om die mensen vriendelijk weg te sturen. Maar toen ik het zat was, en de deur wilde dichtdoen, zette die vent zijn voet tussen de deur. Toen heb ik de hond losgelaten.

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 16:16 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    kzou zo hard in de lach schieten


    Why don't you break my heart

    ohhh ik zou me echt helemaal kapot gelachen hebben!


    It's time to be happy again.

    wat een sukkel:X sorry hoor maar ik zou naar de politie gaan, als ie eenmaal opgepakt is denk ik dat hij niet meer denkt dat god hem egt zo goed helpt enzow :P

    p.s. zag ie er trouwens niet ook een beetje stoned uit ofzo?

    Wat voor een rare gast is dat?

    Lol,
    Ik zou denk ik wel even luisteren -uit respect voor die mensen- Dan zou ik zeggen dat ik er niet erg in geloof, en dan weglopen (:
    Dat hebben wij ook wel eens gehad, maar toen stonden we met z'n 4en in de stad, op goeie vrijdag.
    Dat winkeltje, daar lopen we dus met een omweg omheen. Anders komen ze gewoon naar buiten gelopen, en houden ze je aan o.O
    Ghehe. Dat is nogal irritant, ja. (:
    x.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Geloven zijn raar.

    What the...


    Alis volat propriis.

    het meeste wat hij zegt is wel waar, maar dat maakt niet uit.
    maar laat hem joh, geef hem gewoon gelijk en weg is ie (:
    of zeg dat je een satanaanhanger bent, rot ie ook wel op (:


    It's not the same without you.

    hahaahhaa, ik zou me echt kapot lachen p; en weglopen xd'


    -

    whahahaha, als je serieus gelooft dat je je nek niet kan breken als je in god gelooft, zit er toch ergens een steekje los xD


    Alis volat propriis