• Ik heb hier zo'n haat aan...
    Toen ik een nieuwe tas uit ging zoeken voor dit schooljaar, vond mijn moeder dat ik een rugzak moest (OMG). Ik had er opzich niet een probleem mee als ik een leuke zou kiezen. Maar jaah, ik heb nu dus een superleuke, bruine, leren winterjas en ik weet dat dat er super erg uitziet met die tas. Wat moet ik doen?? xx

Being happy is a choice ~

Beastcrash schreef:
    Oké, als er nu iets is waar ik me echt nooit zorgen over maak, is het wel of mijn boekentas bij mijn jas past, lol. (krul)

Wees jezelf, niet en copycat van en ander

StJimmy schreef:
    Niet moeilijk doen en gewoon samen dragen. Wat maakt het nou weer uit dat ze niet zo geweldig samen gaan, je heb je jas alleen even buiten aan.

comfort in c h a o s

StJimmy schreef:
    Niet moeilijk doen en gewoon samen dragen. Wat maakt het nou weer uit dat ze niet zo geweldig samen gaan, je heb je jas alleen even buiten aan.

If you had never come out of the blue, I would've stay

Hang de rugzak gewoon op een schouder?

Alleen maar tranen van geluk

dat heb ik zo ongeveer 4 jaar gedaan, nog nooit commentaar op gehad (pirate)

I solemny swear i am up to no good

Ik zou zeggen, je had daar aan moeten denken toen je een van beide kocht?
    Maar, je kunt het gewoon bij elkaar dragen, echt niemand let daar op hoor!

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Gewoon bij elkaar dragen.
    Ik heb hetzelfde met mijn trui en broek.
    Mijn jeansbroek is blauw (duuh)
    en mijn trui is hetzelfde blauw.
    Zo lijkt het alsof ik één jeans overall aanheb.
    Toch doe ik het aan

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Adversity schreef:
    Sorry maar de hele wereld loopt toch gewoon met een rugzak? xd

Save me from myself.

Hahahah toen ik die titel las dahct ik als eerste : ' Die heeft vast last van ongewild haar op de rug ' xd hahahahha lol

Had dan rekening gehouden met je rugzak toen je de jas ging kopen? Of omgekeerd?

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

En daarom draag ik gewoon ALTIJD zwart. Dan kun je nooit iets fout doen (bloos)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Drm is mijn tas zwart -+ een roze vis-
    en mijn jas geruit.. -weet ik veel welke kleuren allemaal-
    en me andere jas rood met zwart ;d
    en me zomer jas wit ;d

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

DarkSavior schreef:
    En daarom draag ik gewoon ALTIJD zwart. Dan kun je nooit iets fout doen (bloos)

Held. Ik doe dat ook.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Als je naar school fietst doe je gewoon je tas achterop, in school draag je je jas toch niet.

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

DEATHBAT schreef:
    (...)
    Held. Ik doe dat ook.

-bro fist-
    Black for the win

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.