• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25
    - Topic 26
    - Topic 27
    - Topic 28

    Rollen:
    Tributen: (rood & doorstreept = dood)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Bryant (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)
    Leyla (Amycus)
    Dawn (Leave)

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 15:54 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Dude. Moet ik helemaal naar Engeland? (cat)]

    Fayan - Stylist
    "Het is goed, lieverd, het is goed. Ik ben hier, ik ga niet bij je weg." sus ik. Ik ga op de rand van het bed zitten, streel zijn wang, haren, rug en handen, net zo lang tot hij weer een beetje kalmeert.

    Saverio - 9
    "Nee. Dat klopt. Waar hebben wij het recht niet toe." Ik kijk omhoog. "En het Capitool ook niet."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Ja. (cat)
    Of, als mijn verloofde haar zin krijgt, naar Ibiza.
    I am not joking.]

    Daiyh
    Stilletjes kijk ik toe, hoe Fayan hem kalmeerd. Lieverd. Dan heeft hij of zijn herinneringen terug, of Saph heeft hem overgehaald.

    Saph
    Langzaam kom ik bij zinnen, merk dat mijn ogen al open zijn. Fayan zit naast me, streeld over mijn haar, mijn rug. mijn Fayan. Die me niet haat.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lucas
    Ik was nu helemaal stil en zei niks. Ik glimlach alleen zwakjes
    "Ik denk dat ik rust nodig heb, dus ik ga weer." Zeg ik
    Ik loop weg naar de boom en klim de boom in. Ik val meteen in slaap en vergeet al mijn zorgen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ibiza, no idea hoe het daar is, maar Engeland, dude, that's awesome! Ik wil ook emigreren, maar ja, nu nog niet (cat)]

    Fayan - Stylist
    Ik druk een kusje op zijn wang en kijk Saph bezorgd aan.
    "Nachtmerrie?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Ik moet wel. (cat)Cause I depend on people and cant stand on my own two legs.
    but yeah, I love england. ^^]

    Saph
    Ik knik trillerig, nog helemaal in shock. Zwakjes weet ik mijn armen om fayan heen te doen.
    'B-blijf je bij me?' fluister ik emt een schorre stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Je moet, nah, dat klinkt echt alsof ze je dwingt ofzo 8D]

    Fayan - Stylist
    "Voor altijd, Saph. Voor altijd." Verzeker ik hem. Wat er ook gebeurd, dat moest hij weten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ ... *thinks about it* ... She... probably would 8D But i wouldn't mind XD]

    Saph
    ik geef een zwak knikje, leun mijn hoofd tegen zin borstkas. Mijn Fayan. Mijn aller, allerliefste-
    Verstom staar ik naar de man die voor mijn bed staat. Daiyh.

    Daiyh
    Ik schraap mijn keel, zodra de idioot eindelijk kalm is. Damn, wat een gegil.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Maar dan is het geen dwingen meer *O*]

    Fayan - Stylist
    Ik schrik me weer eens wild van het gekuch achter me en draai mijn hoofd. Hij heeft nu toch al genoeg gezien, dus ik ben niet van plan Saph los te laten. Sterker nog; ik hou hem steviger vast, in mijn armen, alsof hij alleen veilig is heel dicht bij mij.
    Afwachtend staar ik hem aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ no, jsut friendly kidnapping! *O*]

    Daiyh
    'Dus uhm... veel geluk met het beter worden,' zeg ik met een veel te vriendelijk stem. Dan grijns ik.
    'hopelijkg ebeuren er geen... Ongelukken meer. Mhm?'

    Saph[
    Angstig kijk ik Daiyh aan. ik zou iets moeten zeggen, kwaad moeten worden, maar ik ben veel te zwak en dat weet hij.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jill

    Ik schrik wakker. Nachtmerrie. Ik kijk om me heen, ik lig nog steeds in de boom. Niemand heeft me gevonden. Ik ben nog steeds moe, en ik heb echt geen idee hoe laat het is. Alles ziet er verlaten uit, was het maar verlaten. Waren er maar geen tributen die ik moest vermoorden. Alsof ik dat ooit zou doen.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [Altijd leuk ;D]

    Fayan - Stylist
    Zijn stem gaf me kippenvel over mijn hele lijf. Ik begreep precies wat Saph bedoelde met het feit dat hij de slechterik was.
    "Klopt." antwoordde ik neutraal. "Misschien is het dan verstandig dat er zo min mogelijk mensen bij hem in de buurt komen op dit moment." Met andere woorden: rot op.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'ik zal eht proberen neit te vergeten,' antworod ik. Met die woorden loop ik weg, naar amyra. Misschien dat zei nog wat leuke plannetjes voor me kan uitvoeren.

    Saph
    Angstig klamp ik me aan Fayan vast. Ik ben moe, voel me zo doodsbang.
    'H-hij weet het,' fluister ik, mijn stem schor.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik weet het. Maar jou overkomt niets. Ik bescherm je, dat beloof ik," fluister ik terug, terwijl ik hem recht in de ogen kijk. Hij leek zo bang.
    "Je hoeft niet bang te zijn," Ik kon hem wel aan. Als mutant zijnde moest dat toch geen probleem zijn. De laatste keer was onvoorbereid en wild. Maar nu... gecontroleerd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'H-Het gaat me niet om mij1' weet ik zwakjes uit te roepen, emt een stem als schuurpapier. 'E-Wat als hij jou afmaakt? h-hij mag je niet nog meer pijn doen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Saph, niet praten, je bent nog veel te zwak. Deze stress is niet goed voor je," fluister en ik duw hem zachtjes terug op het kussen.
    "Je hoeft je echt geen zorgen om mij te maken."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen