• Ugh, die kan ik echt niet uitstaan. Ik krijg nooit eens een leuke. x_x


    Your make-up is terrible

    Negligible schreef:
    (...)
    Maar haar noem je dan toch geen schoonfamilie? Of ben ik nu helemaal dom aan het worden


    ze zijn niet officieel getrouwd maar willen het wel, en als mijn vader een vriendin heeft hoort ze al binnen een week bij het gezin. (vind hij.)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik heb nog geen schoonfamilie :|


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn schoonfamilie vind ik anders heel aardig en zij vinden mij aardig


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Euh, ik had toen ik acht was een vriendje, met hele aardige ouders. Die ouders wilden mij zowat adopteren, omdat ik volgens hen zo schattig en beleefd was. :'D
    Lol.
    Ik kan altijd heel goed met ouders opschieten, haha. De ouders van vriendinnen zijn ook altijd heel aardig tegen mij, maar dat komt omdat ik natuurlijk gewoon verpletterend leuk ben. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dehumanized schreef:
    Mijn schoonmoeder valt over het algemeen wel mee, moet ik eerlijk zeggen. Soms is ze een ware verschrikking, maar het gaat. Ben benieuwd hoe dat dadelijk is als ik drie maanden bij haar in huis woon. :'D
    Ik wil jouw ouders als schoonouders :3


    Life is hard and then we die

    Ik heb mijn schoonmoeder nog niet ontmoet, dus ik kan nog niet oordelen (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je hebt helemaal gelijk...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Je hebt helemaal gelijk...


    Natuurlijk, zoals altijd.


    Your make-up is terrible

    Ik heb zelf geen ervaring daarmee (krul)
    Maar mijn zus vindt haar schoonfamilie hartstikke leuk (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    dependable schreef:
    (...)

    ze zijn niet officieel getrouwd maar willen het wel, en als mijn vader een vriendin heeft hoort ze al binnen een week bij het gezin. (vind hij.)


    Maar dan is zij toch geen schoonfamilie? Ze is dan je stiefmoeder?
    schoonfamilie is de familie van je vriendje/vriendinnetje.

    of et vriendje/vriendinnetje van je zus/broer.. dan heb je een zwager of schoonzus ;d

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 21:17 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Maar dan is zij toch geen schoonfamilie? Ze is dan je stiefmoeder?
    schoonfamilie is de familie van je vriendje/vriendinnetje.

    of et vriendje/vriendinnetje van je zus/broer.. dan heb je een zwager of schoonzus ;d

    Oke, ik ben dus niet de enigste die het dacht :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Oke, ik ben dus niet de enigste die het dacht :'D


    Haha nee ik dacht het ook.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Natuurlijk, zoals altijd.

    Ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En ow, ik heb nog niet echt ervaring gehad met schoonfamilies (:
    De 2 relaties die ik heb gehad kan je geen relatie noemen..
    de 1 was 3 dagen. & die ouders praatte niet vaak met me, -ik ging paar weken op een zondag bij hem kijken bij darten-
    De anders was maar 1 dag, alleen this et broertje van me zwager.. Dus die familie zie ik wel vaak XD Ze probeerde mij en hem toen te koppelen o-O
    Ze zijn wel aardig (: Versta ze alleen slecht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    But, Nikki, sweety, don't panic! Je bent nog niet getrouwd, hè.D:


    everything, in time