• Ugh, die kan ik echt niet uitstaan. Ik krijg nooit eens een leuke. x_x


    Your make-up is terrible

    Wat valt tegen dan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je vrienden kan je kiezen en je vriendje ook helaas niet je eigen familie en schoonfamilie. Maar er komt vast een dag dat je wel een leuke schoonfamilie krijgt en zo niet, dan moet of jij je aanpassen of je schoonfamilie


    Physics is awesome

    Mijn schoonmoeder is zo wispelturig als de tering. Echt. D:
    Dus ik ben er ook niet dolgelukkig mee, maar ik heb een relatie met mijn vriend, niet met zijn ouders. Ik doe gewoon altijd beleefd en aardig, meer kan ik ook niet doen. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Trouw dan met mij dan...
    Nee, dan krijg je ook geen leuke :'D


    Let it come and let it be

    Negligible schreef:
    Wat valt tegen dan?


    Alles, elke keer. :'D
    De eerste waren de ouders twee schijnheilige leugenaars die uiteindelijk scheidde en hun kinderen tegen elkaar uitspeelde terwijl de jongste dat gedrag overnam.
    De tweede had een geestzieke vader die het niet toegaf en een bemoeizuchtige moeder die haar kind een moederskindje maakte en niets zelfstandig kon.
    En deze... Ze zijn zo egoistisch, denken vaak alleen aan zichzelf en de kinderen worden half verknipt denk ik. En ze krijgen smetvrees.


    Your make-up is terrible

    Voiceless schreef:
    Mijn schoonmoeder is zo wispelturig als de tering. Echt. D:
    Dus ik ben er ook niet dolgelukkig mee, maar ik heb een relatie met mijn vriend, niet met zijn ouders. Ik doe gewoon altijd beleefd en aardig, meer kan ik ook niet doen. (:


    Ja, dat doe ik dus ook. :x Maar zijn moeder mag me toch al niet.


    Your make-up is terrible

    Trouw met mij, dan heb je sowieso leuke(wbw)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Countenance schreef:
    Trouw dan met mij dan...
    Nee, dan krijg je ook geen leuke :'D


    Nouu, ze gingen me toch adopteren! (huil)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Alles, elke keer. :'D
    De eerste waren de ouders twee schijnheilige leugenaars die uiteindelijk scheidde en hun kinderen tegen elkaar uitspeelde terwijl de jongste dat gedrag overnam.
    De tweede had een geestzieke vader die het niet toegaf en een bemoeizuchtige moeder die haar kind een moederskindje maakte en niets zelfstandig kon.
    En deze... Ze zijn zo egoistisch, denken vaak alleen aan zichzelf en de kinderen worden half verknipt denk ik. En ze krijgen smetvrees.

    Dat is inderdaad wel kut.. Ik zou het ook niet erg graag hebben om die manier. Bij mij valt het echt reuze mee. Er zijn wel negatieve kantjes soms, maar dat heb je altijd wel (:
    En hoezo krijgen ze smetvrees?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    NIKKI I AM AVAILABLE!:3


    everything, in time

    Assassin schreef:
    (...)

    Nouu, ze gingen me toch adopteren! (huil)

    Had ik je beloofd dat ze lief zijn dan? :'D
    Mijn moeder wel, maar die vriend van háár...


    Let it come and let it be

    Negligible schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad wel kut.. Ik zou het ook niet erg graag hebben om die manier. Bij mij valt het echt reuze mee. Er zijn wel negatieve kantjes soms, maar dat heb je altijd wel (:
    En hoezo krijgen ze smetvrees?


    Hun moeder heeft het al, en als ik in zo'n gesteriliseerde omgeving zou wonen zou ik het ook krijgen.


    Your make-up is terrible

    Oke, mag ik zeggen dat je lichtelijk overdrijft?
    OT: Mijn schoonfamilie is echt super leuk (: Naar wat ik heb meegemaakt dan.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Oke, mag ik zeggen dat je lichtelijk overdrijft?
    OT: Mijn schoonfamilie is echt super leuk (: Naar wat ik heb meegemaakt dan.


    Nee, want je hebt geen idee. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, want je hebt geen idee. D:

    Ik vind ze wel meevallen hoor :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42