• Ugh, die kan ik echt niet uitstaan. Ik krijg nooit eens een leuke. x_x


    Your make-up is terrible

    Moet je er maar mee leren leven.
    Ik denk dat als je super veel van je vriend houd, er niet veel aan kan doen. Ik bedoel als je het uitmaakt alleen maar om zijn ouders??
    Naja, faja voor je.

    Awww.
    Ik ging 2 weken terug uit eten met m'n vriendje zijn familie. Moeder, zus, opa, oma, neefjes en such. Ze waren heel aardig :3 Neef alleen maar grappen, opa vertelt zijn verhalen aan mij over vroeger haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    De vader van mijn ex mocht mij niet zo volgens mij :'D En die vriendin van hem ook niet. Pech, ik mocht hun ook niet zo. Zijn moeder vond mij wel heel leuk en ik haar ook, beetje jammer dat we daar bijna nooit waren toen :'D


    -

    Progeny schreef:
    But, Nikki, sweety, don't panic! Je bent nog niet getrouwd, hè.D:


    Ik weet het, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet het, haha.

    En zodra we het zijn, gaan we zo min mogelijk bij mijn familie langs.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De moeder van mijn vriend en haar vriend zijn ontzettend aardig (: ! Dus ik heb het wel getroffen met mijn schoonfamilie.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wees blij dat je ze krijgt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb nog geen schoonfamilie. :Y)


    26 - 02 - '16

    Nee, mjn ex-schoonfamilie was ook zo schijnheilig als wat. Ze deden aardig tegen mij als ik er was, maar zodra ik er niet was stookte zij mijn ex helemaal op tegen mij. En hij ging er gewoon in mee, elke keer als ik ruzie met hem had kreeg ik te horen ja en mijn ouders vinden dat ook. Dus ik had nooit ruzie alleen met hem...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    StJimmy schreef:
    Wees blij dat je ze krijgt.


    Waarom zou ik daar blij mee moeten zijn?


    Your make-up is terrible

    Midna schreef:
    (...)

    Maar dan is zij toch geen schoonfamilie? Ze is dan je stiefmoeder?
    schoonfamilie is de familie van je vriendje/vriendinnetje.

    of et vriendje/vriendinnetje van je zus/broer.. dan heb je een zwager of schoonzus ;d



    ojaaa, ik ben nogal blond ingesteld deze week.:S
    nu voel ik me echt heel dom.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Geen schoonfamilie, geen problemen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Schoonfamilie van vriendje 1 + 2 was wel awesome ^^ vriendje 3 was vaag... en vriendje huidig heb ik nog geen hoogte van gekregen ;p


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Schoonfamilie van vriendje 1 + 2 was wel awesome ^^ vriendje 3 was vaag... en vriendje huidig heb ik nog geen hoogte van gekregen ;p


    Die heb ik in dit topic al beschreven voor je. :'D


    Your make-up is terrible

    Lolz, dat er zoveel mensen hier al getrouwd zijn. (joehoe)


    No growth of the heart is ever a waste