• Ugh, die kan ik echt niet uitstaan. Ik krijg nooit eens een leuke. x_x


    Your make-up is terrible

    Mijn schoonmoeder valt over het algemeen wel mee, moet ik eerlijk zeggen. Soms is ze een ware verschrikking, maar het gaat. Ben benieuwd hoe dat dadelijk is als ik drie maanden bij haar in huis woon. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    mijn vader had een vriendin. (nu nog steeds) en door haar heb ik mijn vader al een jaar niet meer gezien. dus ja ik weet hoe kut schoonfamilies zijn.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ik vind ze wel meevallen hoor :')


    Met 'ze' bedoel je..?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Met 'ze' bedoel je..?


    Die van haarzelf waarschijnlijk. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    Mijn schoonmoeder valt over het algemeen wel mee, moet ik eerlijk zeggen. Soms is ze een ware verschrikking, maar het gaat. Ben benieuwd hoe dat dadelijk is als ik drie maanden bij haar in huis woon. :'D



    Oooh succes!
    Ik denk dat elke moeder/schoonmoeder soms een verschikking is, die van mij ook hoor. Maar voor de rest is ze heel lief en daarom komt iedereen graag bij ons. (:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Met 'ze' bedoel je..?

    De ouders van je vriendje.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat is balen ):
    De schoonfamilie van mijn ex was eigenlijk ontzettend aardig. Ik vind het nog steeds jammer dat ik ze niet meer zie :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Illuminati schreef:
    (...)
    De ouders van je vriendje.


    Haha nou op dit moment even helemaal niet. :'D


    Your make-up is terrible

    Ik heb geen schoolfamilie (joehoe)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja, da's inderdaad kut als je gewoon voelt dat ze je niet mogen. Kan me voorstellen dat je je dan niet op je gemak voelt en je niet kan uiten wie je bent, uit angst wat verkeerd te doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    dependable schreef:
    mijn vader had een vriendin. (nu nog steeds) en door haar heb ik mijn vader al een jaar niet meer gezien. dus ja ik weet hoe kut schoonfamilies zijn.

    Die snap ik niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb geen schoonfamilie :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    C18 schreef:
    Ja, da's inderdaad kut als je gewoon voelt dat ze je niet mogen. Kan me voorstellen dat je je dan niet op je gemak voelt en je niet kan uiten wie je bent, uit angst wat verkeerd te doen.


    Ja, dat is inderdaad echt heel vervelend. Zeker als dan (echt helemaal onbewust hoor) de schuld van bepaalde dingen ook nog mijn kant opgeschoven word terwijl dat niet eens zo is. Maakt het er allemaal niet beter op.


    Your make-up is terrible

    Negligible schreef:
    (...)
    Die snap ik niet?


    nou, ik mag haar niet, zij mag mij niet. mijn vader luistert alleen maar naar haar. ik heb nu al een jaar lang ruzie met mijn vader omdat hij alleen maar naar haar luistert en daarom heb ik hem een jaar lang al niet meer gezien.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    dependable schreef:
    (...)

    nou, ik mag haar niet, zij mag mij niet. mijn vader luistert alleen maar naar haar. ik heb nu al een jaar lang ruzie met mijn vader omdat hij alleen maar naar haar luistert en daarom heb ik hem een jaar lang al niet meer gezien.

    Maar haar noem je dan toch geen schoonfamilie? Of ben ik nu helemaal dom aan het worden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right