• bij mijn schrijfwedstrijd :9~


    Uitleg


    Jury
    Defensive
    Square
    Wiarda
    Ik heb géén juryleden meer nodig!

    Deelnemers
    Ik wil vijftien deelnemers, max. Denk er wel goed over na - het zou fijn zijn als er zo min mogelijk mensen zich uitschreven. Geen deelnemers meer nodig!
    1. Counterpoise -uitstel tot de 11de-
    2. WeasleyTwins -ingeleverd-
    3. Jonsu -ingeleverd-
    4. Applejack -uitstel tot de 13de-
    5. Progeny -uitstel tot de 16de-
    6. Aiku -ingeleverd-
    7. MissSharp -ingeleverd-
    8. Amycus -uitstel tot de 11de-
    9. Saepe -uitstel tot de 11de-
    10. Roux -ingeleverd-



    Uitstel e.d.
    Ik doe daar niet al te moeilijk over, maar zou het zeer op prijs stellen als je het tijdig meldde. Ik heb ook een hart, dus zal niet al te moeilijk doen, maar zou het liever niet al te lang laten uitlopen.

    Hoe lever ik mijn opdracht in?
    Je maakt een story aan, en zet de opdracht in een hoofdstuk. Het linkje naar het hoofdstuk zet je in het topic, en dan zullen wij het beoordelen. Beoordelingen komen in deze story te staan, samen met de ingeleverde opdrachten en de uiteindelijke cijfers/tussenstand. Als iedereen heeft ingeleverd komt de uitslag zo snel mogelijk erop.

    Rondes
    In alle rondes zal er niemand afvallen. Je krijgt gewoon een cijfer voor je opdracht, en degene die aan het eind van de competitie het hoogste gemiddelde heeft, wint. Elke ronde heeft een duur van twee weken, om de kans van uitschrijvers tot een minimum te pushen.

    De beoordeling
    Wij zullen natuurlijk letten op spellingsfouten, juiste interpunctie, en grammaticafoutjes, maar ook op je schrijfstijl en verhaal zelf. 'Slim doen' en een bèta-aanvraag doen zal je niet verder helpen: In mijn wedstrijd mag dit niet, en het zal meteen opgemerkt worden (met dank aan de supergave bèta-juryleden).
    Overigens moeten alle opdrachten voor deze wedstrijd geschreven zijn, en geen stand-alones die je nog ergens hebt liggen. Probeer je volledig op de opdracht te focussen en daar wat voor te schrijven, ipv iets erin voegen 'wat er een beetje op lijkt'.

    De prijs
    De eer :Y)

    Opdracht van deze twee weken:

    OPDRACHT 1

    Omdat ik jullie allemaal een beetje wil leren kennen, en jullie schrijfstijlen ook, is dit een soort kennismakings-opdracht. Ik wil dat jullie schrijven over iets dat dicht bij je staat. Dat hoeft niet iets droevigs te zijn: ook iets dat je ontzettend blij heeft gemaakt, of wat je leuk vindt om te doen. Maak er iets eigens van, daar schrijf je ook het beste op (:
    INLEVERDATUM: 10 november 2011
    WOORDENLIMIET: min. 500 woorden, max. 1500 (:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 20:38 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ^Kun je dan beginnen met Sevda?:3


    everything, in time

    Haha, jullie gaan echt ontzettend offtopic. Straks moet Wiarda morgen alweer een nieuw topic openen. :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    YOU OLD, OLD EVIL! :'D

    @Eveline, of jij een nieuw hotmail-account :'D


    Let it come and let it be

    Applejack schreef:
    (...)

    Stop saying that, or I will be forced to kill you. ALL OF YOU!

    You're so heartless. (no_chears)
    O dear, sweet God, is there any hope for Sam?
    - God kijkt met samengeknepen ogen naar Sam -
    "NO!"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    You're so heartless. (no_chears)
    O dear, sweet God, is there any hope for Sam?
    - God kijkt met samengeknepen ogen naar Sam -
    "NO!"



    Good thing God owes me :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Defensive schreef:
    Haha, jullie gaan echt ontzettend offtopic. Straks moet Wiarda morgen alweer een nieuw topic openen. :3

    Lol, ik begin daar ook al voor te vrezen, ja! :'D
    FFFFFUUUU- nu moet ik echt aan het werk. Teveel shit voor morgen, maar ik wil niet D:

    Hey, Sam mag mijn topic niet vermoorden D: DON'T KILL PLEASE.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Lol, ik begin daar ook al voor te vrezen, ja! :'D
    FFFFFUUUU- nu moet ik echt aan het werk. Teveel shit voor morgen, maar ik wil niet D:

    Hey, Sam mag mijn topic niet vermoorden D: DON'T KILL PLEASE.


    Geef Annabeth de schuld. Ik wil jullie niet vermoorden, geen van jullie. Maar ze gaat me er toe dwingen als ze zo door gaat (no_chears)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Sherlock Annabeth, ik dwing jou nu te zwijgen over Sams duistere zijde :Y) *opgelost*

    En nu ga ik weer verder aan mijn Nederlands :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lol, er wordt hier gewoon zoveel gepost dat mijn mail het niet meer bij kan houden, en ik alle mailtjes pas een kwartier later krijg :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zou ik ook doen als ik me mailbox was :'D


    Let it come and let it be

    Daarom heb lekker alles op mijn gmail, dan heb ik er geen last van.(cat)

    IK BEN NIET OUD, MAAR SLIM!


    everything, in time

    Volgens mij had je die twee bijvoeglijke naamwoorden omgedraait :'D


    Let it come and let it be

    Wiarda schreef:
    Sherlock Annabeth, ik dwing jou nu te zwijgen over Sams duistere zijde :Y) *opgelost*

    En nu ga ik weer verder aan mijn Nederlands :'D

    Ik zal me weer in het duister gaan hullen, om samen met mijn andere wereldleidster ervoor te zorgen dat we andere planeten kunnen gaan overheersen.
    Heeft iemand nog een planeet in de aanbieding?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Progeny schreef:
    Daarom heb lekker alles op mijn gmail, dan heb ik er geen last van.(cat)

    IK BEN NIET OUD, MAAR SLIM!

    Nou, ik kan je vertellen dat mijn gmail hem een beetje spacet hier :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Roux schreef:
    (...)
    Ik zal me weer in het duister gaan hullen, om samen met mijn andere wereldleidster ervoor te zorgen dat we andere planeten kunnen gaan overheersen.
    Heeft iemand nog een planeet in de aanbieding?

    Pluto. Dat had iets te maken met de hel, of zo *waarschijnlijk komt Saepe binnen een paar dagen opduiken, die legt het dan wel uit want ik begrijp er stiekem niets van :Y)*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.