• bij mijn schrijfwedstrijd :9~


    Uitleg


    Jury
    Defensive
    Square
    Wiarda
    Ik heb géén juryleden meer nodig!

    Deelnemers
    Ik wil vijftien deelnemers, max. Denk er wel goed over na - het zou fijn zijn als er zo min mogelijk mensen zich uitschreven. Geen deelnemers meer nodig!
    1. Counterpoise -uitstel tot de 11de-
    2. WeasleyTwins -ingeleverd-
    3. Jonsu -ingeleverd-
    4. Applejack -uitstel tot de 13de-
    5. Progeny -uitstel tot de 16de-
    6. Aiku -ingeleverd-
    7. MissSharp -ingeleverd-
    8. Amycus -uitstel tot de 11de-
    9. Saepe -uitstel tot de 11de-
    10. Roux -ingeleverd-



    Uitstel e.d.
    Ik doe daar niet al te moeilijk over, maar zou het zeer op prijs stellen als je het tijdig meldde. Ik heb ook een hart, dus zal niet al te moeilijk doen, maar zou het liever niet al te lang laten uitlopen.

    Hoe lever ik mijn opdracht in?
    Je maakt een story aan, en zet de opdracht in een hoofdstuk. Het linkje naar het hoofdstuk zet je in het topic, en dan zullen wij het beoordelen. Beoordelingen komen in deze story te staan, samen met de ingeleverde opdrachten en de uiteindelijke cijfers/tussenstand. Als iedereen heeft ingeleverd komt de uitslag zo snel mogelijk erop.

    Rondes
    In alle rondes zal er niemand afvallen. Je krijgt gewoon een cijfer voor je opdracht, en degene die aan het eind van de competitie het hoogste gemiddelde heeft, wint. Elke ronde heeft een duur van twee weken, om de kans van uitschrijvers tot een minimum te pushen.

    De beoordeling
    Wij zullen natuurlijk letten op spellingsfouten, juiste interpunctie, en grammaticafoutjes, maar ook op je schrijfstijl en verhaal zelf. 'Slim doen' en een bèta-aanvraag doen zal je niet verder helpen: In mijn wedstrijd mag dit niet, en het zal meteen opgemerkt worden (met dank aan de supergave bèta-juryleden).
    Overigens moeten alle opdrachten voor deze wedstrijd geschreven zijn, en geen stand-alones die je nog ergens hebt liggen. Probeer je volledig op de opdracht te focussen en daar wat voor te schrijven, ipv iets erin voegen 'wat er een beetje op lijkt'.

    De prijs
    De eer :Y)

    Opdracht van deze twee weken:

    OPDRACHT 1

    Omdat ik jullie allemaal een beetje wil leren kennen, en jullie schrijfstijlen ook, is dit een soort kennismakings-opdracht. Ik wil dat jullie schrijven over iets dat dicht bij je staat. Dat hoeft niet iets droevigs te zijn: ook iets dat je ontzettend blij heeft gemaakt, of wat je leuk vindt om te doen. Maak er iets eigens van, daar schrijf je ook het beste op (:
    INLEVERDATUM: 10 november 2011
    WOORDENLIMIET: min. 500 woorden, max. 1500 (:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 20:38 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    CrispsPink schreef:
    Uhum...ik begrijp de opdracht niet echt goed

    Wat vind jij leuk om te doen in je vrije tijd? Waar wordt jij nou echt blij van? of is er een situatie die je echt diep geraakt heeft, op een positieve of negatieve manier? Daar slaat deze opdracht op :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Wat vind jij leuk om te doen in je vrije tijd? Waar wordt jij nou echt blij van? of is er een situatie die je echt diep geraakt heeft, op een positieve of negatieve manier? Daar slaat deze opdracht op :3




    Oh oké


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Heb ik net een schrijfwedstrijd, schreeuwt mijn huiswerk om aandacht D': I hate homework. Maar ik wil niet offline, want ik ben bang dat ik zoveel dan mis :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    God flippin' damnit! No! D: Ik hoopte op veel opdrachten, maar niet op zo één D:
    Ik kan er genoeg mee, daar niet van :Y) But it will be sad and depressing, probably x'D Eens zien of ik iets origineels kan bedenken..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mhh-, een emotionele, gedetailleerde inzending, over een onorigineel iets.
    Of een meer neutrale inzending, over een origineel iets.

    Moeilijk :'D


    Let it come and let it be

    Mhh-, een emotionele, gedetailleerde inzending, over een onorigineel iets.
    Of een meer neutrale inzending, over een origineel iets.

    Moeilijk :'D


    Let it come and let it be

    Lol, dubbelpost-dag :'D


    Let it come and let it be

    Assassin schreef:
    Alweer gemist, damn. D:


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Applejack schreef:
    God flippin' damnit! No! D: Ik hoopte op veel opdrachten, maar niet op zo één D:
    Ik kan er genoeg mee, daar niet van :Y) But it will be sad and depressing, probably x'D Eens zien of ik iets origineels kan bedenken..

    Je tweede persoonlijkheid als huurmoordenaar misschien? (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het hoeft dus niet positief te zijn? (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wat bedoel je precies met' wat dicht bij je staat'? *Voelt zich dom*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Countenance schreef:
    Mhh-, een emotionele, gedetailleerde inzending, over een onorigineel iets.
    Of een meer neutrale inzending, over een origineel iets.

    Moeilijk :'D

    Een emotionele, gedetailleerde inzending over een orgineel iets, natuurlijk (duivel)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wel awesome dat ik een uitzondering ben, nu ga ik ook een uitzonderlijke inzending schrijven. (wbw)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 19:29 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wiarda schreef:
    (...)
    Een emotionele, gedetailleerde inzending over een orgineel iets, natuurlijk (duivel)

    Maar ik heb zo'n oninteressant leven (krul)


    Let it come and let it be

    Nope, hoeft niet positief te zijn!

    CrispsPink schreef:
    Wat bedoel je precies met' wat dicht bij je staat'? *Voelt zich dom*

    Iets dat veel voor je betekent/betekende.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.