• Dat heeft een Amerikaanse rechtbank bepaald,

    De ouders die hun kinderen Adolf Hitler en Aryan Nation hebben genoemd, mogen niet langer voor hun kinderen zorgen.

    Volgens de rechtbank is er echter geen sprake van mishandeling. "De reden dat we onze ouderlijke macht zijn kwijtgeraakt, heeft te maken met de namen van onze kinderen", zegt vader Heath Campbell tegenover televisieomroep NBC.

    De zaak rond de familie kreeg bekendheid toen een plaatselijke winkel weigerde de naam Adolf Hitler op een voor de zoon bestemde verjaardagstaart te zetten. Destijds verklaarden de ouders zich bewust te zijn van de lading van de namen van hun kinderen. Reden tot zorg zou echter ongegrond zijn.

    Bron

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 14:27 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    (...)

    Klopt.
    Denk maar aan Geschiedenis les en de banen die hem misschien wel geweigerd worden.

    Als een bedrijf een solicitatiebrief krijgt waarop bovenaan de naam "Adolf Hitler" staat, zal die sowieso direct in de prullenbak worden gegooid :'D

    Stel je voor, kom je in een winkel, staat er op het naamkaartje van de cassièr "Adolf Hitler". :'D

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 14:35 ]


    ars moriendi

    Ik vind het juist goed dat die kinderen uit huis gezet worden. Als er al zo'n steekje los zit bij die ouders dat ze hun kinderen zo noemen, vind ik ze geen goede ouders.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Kuyt schreef:
    (...)
    Als een bedrijf een solicitatiebrief krijgt waarop bovenaan de naam "Adolf Hitler" staat, zal die sowieso direct in de prullenbak worden gegooid :'D

    Stel je voor, kom je in een winkel, staat er op het naamkaartje van de cassièr "Adolf Hitler". :'D


    Ik zou zo hard lachen als ik dat zag staan :'D
    Al kan ik snappen dat er zat mensen zijn die meteen een stuk feller zouden reageren, al kan die persoon er allicht helemaal niks aan doen. Hij loopt er wel mee.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wie noemt zijn kind nou Adolf Hitler O.o


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kuyt schreef:
    (...)
    Als een bedrijf een solicitatiebrief krijgt waarop bovenaan de naam "Adolf Hitler" staat, zal die sowieso direct in de prullenbak worden gegooid :'D

    Stel je voor, kom je in een winkel, staat er op het naamkaartje van de cassièr "Adolf Hitler". :'D


    Klopt. Of hij komt voor de eerste keer bij zijn schoonouders.
    'Hoi, ik ben Adolf Hitler.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Panthera schreef:
    Waar slaat dat op...


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Lol wie noemt z'n kind nou Adolf Hitler? Mafkezen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat is ook goed achterlijk. Wie noemt zijn kinderen nou zo?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kuyt schreef:
    Welke achterlijke mongool noemt zijn kind dan ook Adolf Hitler? -_-

    Misschien wel neonazi's; Of iemand van het eh idk naam kwijt. In ieder geval je hebt in Amerika veel Rassenhaters, die mengen ideeën van Adolf Hitler en KKK (vallen Joden en Getinte mensen aan.) Maar daar doet het Amerikaanse rechtssysteem niks aan; dat is toegestaan .____. . thefuck.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 15:02 ]


    We're all mad here.

    best zielig aleen om de naam
    maar wie noemt er nou zo zijn kind-.-


    You can't not look cool with a crossbow.

    Zielige ouders gwn.


    We're all mad here.

    Dehumanized schreef:
    Ik vind de topic titel trouwens wel grappig overkomen. Klinkt zo onrealistisch. :'D


    Zo kwam hij dus gelijk op me over ;d


    ot; ... Gewoon geen woorden voor.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Whuttefuck D:

    ik hoorde het op q-music, ik vind het gewoon belachelijk.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Kuyt schreef:
    Welke achterlijke mongool noemt zijn kind dan ook Adolf Hitler? -_-


    comfort in c h a o s