• Dat heeft een Amerikaanse rechtbank bepaald,

    De ouders die hun kinderen Adolf Hitler en Aryan Nation hebben genoemd, mogen niet langer voor hun kinderen zorgen.

    Volgens de rechtbank is er echter geen sprake van mishandeling. "De reden dat we onze ouderlijke macht zijn kwijtgeraakt, heeft te maken met de namen van onze kinderen", zegt vader Heath Campbell tegenover televisieomroep NBC.

    De zaak rond de familie kreeg bekendheid toen een plaatselijke winkel weigerde de naam Adolf Hitler op een voor de zoon bestemde verjaardagstaart te zetten. Destijds verklaarden de ouders zich bewust te zijn van de lading van de namen van hun kinderen. Reden tot zorg zou echter ongegrond zijn.

    Bron

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 14:27 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik doe het terug: Kuch. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    Ik doe het terug: Kuch. :Y)


    Haha. :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zag het al op twitter, gewoon te krankzinnig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat is gewoon zielig -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Waar slaat dat op...


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Welke achterlijke mongool noemt zijn kind dan ook Adolf Hitler? -_-


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Welke achterlijke mongool noemt zijn kind dan ook Adolf Hitler? -_-


    Daar hadden mijn zus en ik het ook over.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kuyt schreef:
    Welke achterlijke mongool noemt zijn kind dan ook Adolf Hitler? -_-


    Iemand die, zoals in dit stukje, niet helemaal goed in zijn hoofd blijkt te zijn?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Volgens mij mag je,je kinderen geeneens zo noemen ö
    Of in België toch niet. Ik vind het maar achterlijk, ook dat hij daarvoor uit huis is geplaatst.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    In Nederland worden kinderen trouwens beschermd daarvoor. Welke bijnaam je kinderen krijgen mag je zelf weten, maar ernstig beledigende namen e.d. worden geweigerd. Je zou je kind bijvoorbeeld geen Koekie Jeannette kunnen noemen, maar Jeannette Koekie wel. :')
    Ook zo lekker vaag, maar wel al een stukje beter.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wandless schreef:
    Volgens mij mag je,je kinderen geeneens zo noemen ö
    Of in België toch niet. Ik vind het maar achterlijk, ook dat hij daarvoor uit huis is geplaatst.


    Ik vind het persoonlijk niet achterlijk.
    Ten eerste, het is gewoon ziek als je iemand zo noemt.
    Ten tweede, dat kind zou alter vreselijk gepest worden of tenminste problemen krijgen met zijn naam.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wandless schreef:
    Volgens mij mag je,je kinderen geeneens zo noemen ö
    Of in België toch niet. Ik vind het maar achterlijk, ook dat hij daarvoor uit huis is geplaatst.


    Dat is niet in alle landen zo.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Schneider schreef:
    (...)

    Ik vind het persoonlijk niet achterlijk.
    Ten eerste, het is gewoon ziek als je iemand zo noemt.
    Ten tweede, dat kind zou alter vreselijk gepest worden of tenminste problemen krijgen met zijn naam.

    Precies. Zo'n kind zal altijd last krijgen van die naam, zijn hele leven lang.


    ars moriendi

    Ik vind de topic titel trouwens wel grappig overkomen. Klinkt zo onrealistisch. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Precies. Zo'n kind zal altijd last krijgen van die naam, zijn hele leven lang.


    Klopt.
    Denk maar aan Geschiedenis les en de banen die hem misschien wel geweigerd worden.


    "Ignite, my love. Ignite."