• Hello there,

    ik heb morgen een presentatie Frans die moet gaan over een Franstalig nummer (of deels Frans, zolang de verdeling minimaal 60% Frans is) uit de 21e eeuw. Nu luister ik zelf eigenlijk geen Franse muziek, maar ik dacht dat een van jullie misschien iets heeft..?

    Alvast bedankt :3


    Intersectional feminist

    Elle me dit - Mika (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Ella Ella of zo van Kate Ryan?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.





    Ik weet niet, ze klinken niet echt zoals de muziek van nu, maar ik vind ze wel leuk (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Alors on dance is Belgisch, dudes. Maar het is wel in het Waals gezongen. Elle me dit van Mika?


    Has no one told you she's not breathing?

    'Je veux' van Zaz, zoals hierboven ook al staat. Ik heb 'm geluisterd tijdens de Franse les en opzich kan je wel een goed verhaal vertellen over de tekst.


    It's time to be happy again.

    'Je veux' van Zaz, zoals hierboven ook al staat. Ik heb 'm geluisterd tijdens de Franse les en opzich kan je wel een goed verhaal vertellen over de tekst.


    It's time to be happy again.

    'Je veux' van Zaz, zoals hierboven ook al staat. Ik heb 'm geluisterd tijdens de Franse les en opzich kan je wel een goed verhaal vertellen over de tekst.


    It's time to be happy again.

    Strobe schreef:
    Elle me dit - Mika (:


    This ^ && This.

    Ella Ella of zo van Kate Ryan?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Inderdaad 'elle me dit' van mika of 'il nous faut' van Tom Dice en nog iemand waar ik de naam maar niet van kan onthouden :'D


    Never run out of reasons to smile...

    http://www.youtube.com/watch?v=nUX0b4lFyl4

    Prachtig nummer <3


    Bored.

    Quelqu'un qui m'a dit - Carla Bruni


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    Quelqu'un qui m'a dit - Carla Bruni


    Ja dat!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Interbellum schreef:


    Parle à ma main.

    Een paar jongens hadden daar vorig jaar bij Frans een presentatie over gedaan, voor bonuspunten. Groot succes. ^^

    Die is gewoon geweldig


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Paradis schreef:
    Inderdaad 'elle me dit' van mika of 'il nous faut' van Tom Dice en nog iemand waar ik de naam maar niet van kan onthouden :'D

    Elisa Tovati?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right