• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 22:09 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fayan - Stylist
    Met z'n drieën liepen we door, tot we om de hoek kwamen en Amycus en Saph zagen.
    Ze leken allebei niet erg vrolijk.
    "Verkeerd moment?" vroeg ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reachell
    een hovergraft kwam hem halen. Zijn bloed lag nog steeds op de kiezel starnd. Ik weet niet wie het was en wie hem gedood heeft.

    [Wie is eigenlijk de doode :'D?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ The evil voice in my head: FUCK YOU. (cat)
    Ahum, voor de rest ben ik normaal. ik laat even mijn haat voor ex-vriendjes anar buiten komen. :'D
    Still love Fayan ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hoe laat is het eigelijk in de arena? ^^]


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Saph
    Oh god die stem. Vrolijk, blij... Ik heb zin om mezelf tegen hem aan te gooien, uit te huilen op zijn schouder.
    Ga weg1
    Ik zeg niets terug.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    James
    "Jill eigenlijk ben ik bang" zeg ik.
    "Als er niet genoeg dode vallen, kommen de spelmakers in actie" zeg ik zacht.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Amycus Calcia
    Op haar gezicht was niks meer af te lezen van haar verdriet, enkel van de irritatie's. Dat werd erger toen ze de twee zag die ze absoluut níet wilde zien: Duardo en Fayan.
    'Nee, perfecte timing. Zoals altijd.' Haar stem klonk sarcastisch, ze sloeg haar armen over elkaar.

    Duardo Taurino
    Hij schraapte zijn keel, wierp Amycus een korte blik toe.
    'Dit is Daiyh Briiori, hij is hier om ons te helpen met het plan.' Hij knikte even naar de twee. 'Dit zijn Saph Amero, en Amycus Calcia.'


    -

    Daiyh
    met een inemelijke glimlach zwaai ik naar de twee. Saph ziet er gebroken uit. Geweldig. Ook de vrouw ziet er niet blij uit, ik vind het haast jammer dat ik er niets mee te maken heb.
    'Leuk jullie te ontmoeten!'

    Saph
    Verstomd kijk ik de man aan. Menen ze dit serieus? Ik kan er niets aan doet, hoeveel pijn het ook doet, ik kijk naar Fayan.
    'Ik dacht dat je niets van hem moest weten?'

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 22:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Verbaasd keek ze om naar Saph, die zich er opeens toch mee leek te bemoeien.


    -

    Fayan - Stylist
    "Wie, ik?" vraag ik verbaasd als Saph wat tegen me zegt. Serieus, was die geestelijk wel helemaal in orde?
    "Ik ken Diayh nu precies..." Ik kijk op mijn horloge. "Dertien minuten. Dus hoezo ik moet niets van hem weten?"
    Ik was weer geïrriteerd geraakt door zijn idiote gedrag. Waarom bemoeide hij zich zoveel met mij?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jill

    Verdomme, wat was hij toch slim. Het was bijna avond en als er geen bloedbad was geweest bij de hoorn. Dan zouden ze inderdaad ingrijpen. Als ik dat besef kruip ik bang dicht tegen hem aan.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [Ik móet Chiara gewoon spelen *O*]

    Chiara Cinxi
    Haar donkere haar veerde energiek mee bij elke stap, veel energieker dan ze zich voelde. Het leek nu al alsof ze een enorme buik had, maar er was nog niks te zien.
    Ze kon zich voorstellen hoe heel Panem zich op dat moment afvroeg van wie ze zwanger zou zijn. Degenen die voor het Capitool werken zouden het kunnen raden.
    Het bos leek wel uitgestorven, alsof ze de enige was. Het kwam waarschijnlijk omdat het een enorm gebied was, en ze al aardig ver gelopen was.


    -

    Primrose
    "Hoe zullen ze thuis nu toe kijken?" Vraag ik
    Ik kijk naar de hemel en doe het gevaarlijkste wat je kan doen. Nee niet een opstand beginnem, het is wel wat minder erg. Ik leg de drie middelste vingers van mijn linkerhand op mijn lippen en blaas een 'luchtkusje' naar de hemel. Het is een gebaar van respect,dankbaarheid en al die andere dingen. Het is een oud gebaar dat mensen soms ook gebruiken op een begrafenis van iemand. Het is een gebaar uit District 12.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Ik wend mijn blik weer af.
    'Het zal wel.'
    Dat is alles wat ik kan doen om niet in huilen uit te barsten. door de afstandelijke, geïrriteerde blik in zijn ogen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Chiara is epic! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.