• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 22:09 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Samuel - District 8
    Met mijn armen vol fruit loop ik weer naar mijn kamp, als ik een schoen achter een boom vandaan zie steken. Meteen blijf ik stokstijf staan. Een tribuut! Mijn hand gaat naar het zwaard (dat gewoon een schede heeft, ik hou van al deze spullen!) aan mijn riem. 'Kom tevoorschijn!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    "Ik mis ze echt vreselijk veel." Antwoord ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aithne
    "Rustig maar, ik doe niks" zeg ik en loop achter de boom vandaan.
    Ik houd mijn dolk nog steviger vast en laat mijn handen langs mijn lichaam hangen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Samuel - District 8
    Ik kijk haar wantrouwig aan. Ik ken haar wel, van naam en gezicht. Aithne. 'Oh? En waarom besluip je me dan?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Back *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hallo! Samuel heeft net ontdekt dat Aithne achter een boom stond (hij was eerst heel druk met alle spullen verplaatsen) en Cassie is bezig met een konijn dat ze heeft neergestoken xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Cool ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Stiekem vind ik het echt heel leuk dat mijn tribuut als enige bij de Hoorn is gebleven. IK HEB ALLEEEEEESSSS]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ik ga even eten & een shitload aan huiswerk maken, en misschien kan ik dan vanavond nog RPG'en (':
    Oh, en ik heb de templatewedstrijd gewonnen. Yay! *O*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Congratz! Ik moet even gaan koken, omdat niemand thuis is en ik toch avond eten wil]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Omg, jaloers. Dan zou ik een pizza kunnen bestellen! *is zwaar verslaafd aan pizza maar krijgt het nooit*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aithne
    "Ik besluip je niet, ik liep rond" zeg ik en steek de dolk in mijn rugzak die ik ook me heb weten krijgen bij de hoorn.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [oh laat maar. Het nummer van Domino's Pizza staat onder de sneltoets. Kan ik net zo goed pizza gaan bestellen]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Samuel - District 8
    Ik kijk haar even wantrouwig aan, haal dan mijn schouders op en pak opnieuw de appels. 'Als je wil, mag je wat eten pakken,' zeg ik. 'Ik heb toch genoeg om twee Hongerspelen mee uit te zitten, maar van de wapens blijf je af. En van de rest.' Ze kan me toch niet vermoorden met een appel?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassie - District 9
    Rustig ga ik op een steen zitten, leg het konijn neer in een kuil in de rots. Het bloed zal worden opgevangen, wie weet, misschien heb ik het ergens voor nodig. Dan denk ik na. Vuur maken kan niet en rauw konijn is niet goed voor je - straks heb ik voedselvergiftiging. Hmm. Ik begin maar gewoon met het villen, besluit ik. Met mijn mes schraap ik de huid van het konijn en het komt er best gaaf af. De restjes vlees haal ik van de huid en dan leg ik het naast me neer. Misschien maak ik er een koord van, of zo.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.