• Ik vind mezelf zo kinderachtig nu, haha, maar oké. Hoi!

    Mijn vriendinnen en ik hebben (nooit eerder halloween 'gevierd') besloten om een halloween weekend te houden onder ons. We gaan ons gek / gevaarlijk / eng verkleden en gaan daarmee zelfs de stad in (omg, ik verheug me al op die blikken van de mensen op straat). Ik zelf ga verkleed als een gothic-heks (gekleurd in donkerroos/paars en natuurlijk veel zwart) en ik heb daarvoor een ontzettend leuke paardenstaartband (of zoiets) gemaakt, waar ik mega ontzettend trots op ben. Ik heb ondertussen mijn nagels ook al gelakt - zwart met daarop een laagje glinsterend roze, maar door de zwarte grondlaag ziet het er super cute-paars uit, ik voel me wreed cool nu. Haha. :'D

    Zoals ik al zei voel ik me nu echt een kind/freak, maar oké. Ik ben gewoon blij dat ik eens een coole gothic mag spelen terwijl ik eigenlijk altijd rondloop als een saaie puber. : D
    Gaan jullie ook wat leuks doen met halloween ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:19 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik ga waarschijnlijk naar een leuke dijk waar ze altijd heel intensief Halloween vieren - bij kennissen -, maar ik weet nog niet zeker of ik ga, aangezien ik op zaterdag ook moet werken.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb het een paar jaar geleden gedaan. Gingen we verkleed door de stad lopen, maar wat ik was was nogal onduidelijk. Maar het was nogal saai XD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Wat Alwin al heeft gezegd; Ik drink om gezelligheid, en niet omdat ik zoveel mogelijk binnen wil krijgen. Ik zeg dat ik af en toe wel eens naar een kroegje ga om gezellig te drinken, maar ik ben zelden wasted. En wie zegt er dat het internet nuttig gehouden moet worden? Bitch please, you're on the freakin' internet!



    FACEPLANT

    Deze user is niet meer actief!

    :W


    tuurlijk niet, nu ze met haar neus op de feiten gedrukt word is ze snel inactief :W zielig


    I solemny swear i am up to no good

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ga je maar lekker een paar fysieke jaren ouder voelen dan ik, ik ga mijzelf bezig houden met dingen die wél enig nut hebben in deze wereld ipv aan een virtuele status proberen te timmeren. Zeg, noudat we het er toch over hebben, laat ik eens lekker gaan indrinken. Smell ya laterz!


    Lol, jij dènkt alleen maar dat je zo volwassen bent. Je zet jezelf alleen voor lul met je wannabe 'volwassen' gedrag. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb een speurtocht gehouden in het bos voor kinderen, het was super leuk, vooral toen onze jongens de kinderen lieten schrikken of ons als we niet op aan het letten waren.

    Verkleed naar het Rock Café van Assen! ;D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ga gezellig Samhain vieren, geen Halloween voor mij. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Applejack schreef:
    (...)

    You know what's hilarious? YOUR FACE!
    Ha! Nu kon ik het ook eens doen 8D


    Weet je wat ik ook eens ga doen? YOUR FACE!

    Foei RainbowDash, da's dubbelzinnig! >:C

    I can't hear you over the sound of YOUR MOM!

    maar ik hoop dat je wat leuke films kunt vinden! ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben zoals elk jaar met Halloween in de Ardennen ;d

    Defensive schreef:
    Ik ga gezellig Samhain vieren, geen Halloween voor mij. :')


    Kom bij mij! Ik heb koekjes! (In de vorm van pompoentjes, omdat ik dat leuk vond)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!