• Ik vind mezelf zo kinderachtig nu, haha, maar oké. Hoi!

    Mijn vriendinnen en ik hebben (nooit eerder halloween 'gevierd') besloten om een halloween weekend te houden onder ons. We gaan ons gek / gevaarlijk / eng verkleden en gaan daarmee zelfs de stad in (omg, ik verheug me al op die blikken van de mensen op straat). Ik zelf ga verkleed als een gothic-heks (gekleurd in donkerroos/paars en natuurlijk veel zwart) en ik heb daarvoor een ontzettend leuke paardenstaartband (of zoiets) gemaakt, waar ik mega ontzettend trots op ben. Ik heb ondertussen mijn nagels ook al gelakt - zwart met daarop een laagje glinsterend roze, maar door de zwarte grondlaag ziet het er super cute-paars uit, ik voel me wreed cool nu. Haha. :'D

    Zoals ik al zei voel ik me nu echt een kind/freak, maar oké. Ik ben gewoon blij dat ik eens een coole gothic mag spelen terwijl ik eigenlijk altijd rondloop als een saaie puber. : D
    Gaan jullie ook wat leuks doen met halloween ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:19 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    FACEPLANT schreef:
    Ja, deze zaterdag We gaan eerst een halloween-feest geven met scouting, waar meerdere groepen naartoe komen als het goed is :'D En dus flink indrinken, en dan naar de stad (:


    Sneu.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    Ik ga me opsluiten in een donker hoekje en de wereld haten (cat)

    Busted love!!!

    ik ga iets doen.. met een of andere FaalVis.. en uhm ja. ik weet nog niet hoe ik eruit ga zien. (FAIL!) <'3


    xo William ;'D


    Love is louder.

    Lol. Ik las Fail-Fish in plaats van Fail-Ish :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Lol. Ik las Fail-Fish in plaats van Fail-Ish :'D


    whahaha! zo noem ik haar steeds, whaha! <3


    Love is louder.

    OEHOEHOEOHEOHOEH!

    Ik ga horrofilms kijken met een vriendin :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Turophile schreef:
    (...)

    whahaha! zo noem ik haar steeds, whaha! <3

    Ik vind dat jij Failfish als Username moet nemen (cat)


    Let it come and let it be

    Eerst rijden, daarna naar ziekenhuis
    en dan treuren want 31 oktober is precies een jaar geleden dat mijn oma aan kanker is overleden


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Lol. Sad. :W

    Ja, geen zin hebben om jezelf de pleures te betalen als het ook goedkoper kan én gewoon een leuke avond hebben voor je uitgaat is inderdaad zó zielig.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ja, geen zin hebben om jezelf de pleures te betalen als het ook goedkoper kan én gewoon een leuke avond hebben voor je uitgaat is inderdaad zó zielig.

    Je hoeft ook niet zat te zijn om een leuke avond te hebben, maar blijkbaar ben ik te conservatief.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ja, geen zin hebben om jezelf de pleures te betalen als het ook goedkoper kan én gewoon een leuke avond hebben voor je uitgaat is inderdaad zó zielig.


    Waarom moet je dronken zijn om lol te hebben? Bovendien zijn het vooral indrinkers die met alcoholvergiftiging worden opgenomen, en dat is ook niet bepaald goed voor je hersenen <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ja, geen zin hebben om jezelf de pleures te betalen als het ook goedkoper kan én gewoon een leuke avond hebben voor je uitgaat is inderdaad zó zielig.


    I don't want to live on this planet anymore. Niet als je alcohol nodig hebt om lol te hebben, sorry.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik ga dit jaar verkleed als een dode/zombie achtige roodkapje en m'n vriend gaat als wolf verkleed


    Amor Vincit Omnia

    Hier in de buurt viert niemand halloween.
    Maar mijn vriendinnen en ik dachten dat het wel leuk zou zijn om iets te doen dus hebben we besloten een soort achtig iets te doen. We gaan griezelrecepten maken en dan een horror kijken. Dat is onze halloween!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Je hoeft ook niet zat te zijn om een leuke avond te hebben, maar blijkbaar ben ik te conservatief.


    Waarom moet je dronken zijn om lol te hebben? Bovendien zijn het vooral indrinkers die met alcoholvergiftiging worden opgenomen, en dat is ook niet bepaald goed voor je hersenen <_<


    Haha ga tegen iemand anders moedertje spelen :'D
    Heilige mensen hier. Je hoeft inderdaad niet dronken te zijn om een leuke avond te hebben, maar ik ben, blijkbaar als één van de weinige mensen hier, niet bang om zo nu en dan eens los te gaan. Ligt dat aan jullie leeftijd of is het gebrek aan een leuk/sociaal leven de hele reden dat het dus nodig wordt om mensen af te zeiken omdat ze gaan stappen?


    Everything means nothing, if I ain't got you.