• Ik vind mezelf zo kinderachtig nu, haha, maar oké. Hoi!

    Mijn vriendinnen en ik hebben (nooit eerder halloween 'gevierd') besloten om een halloween weekend te houden onder ons. We gaan ons gek / gevaarlijk / eng verkleden en gaan daarmee zelfs de stad in (omg, ik verheug me al op die blikken van de mensen op straat). Ik zelf ga verkleed als een gothic-heks (gekleurd in donkerroos/paars en natuurlijk veel zwart) en ik heb daarvoor een ontzettend leuke paardenstaartband (of zoiets) gemaakt, waar ik mega ontzettend trots op ben. Ik heb ondertussen mijn nagels ook al gelakt - zwart met daarop een laagje glinsterend roze, maar door de zwarte grondlaag ziet het er super cute-paars uit, ik voel me wreed cool nu. Haha. :'D

    Zoals ik al zei voel ik me nu echt een kind/freak, maar oké. Ik ben gewoon blij dat ik eens een coole gothic mag spelen terwijl ik eigenlijk altijd rondloop als een saaie puber. : D
    Gaan jullie ook wat leuks doen met halloween ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:19 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Turophile schreef:
    Busted love!!!

    ik ga iets doen.. met een of andere FaalVis.. en uhm ja. ik weet nog niet hoe ik eruit ga zien. (FAIL!) <'3


    xo William ;'D
    AWH. YOU ARE HERE! <3
    Weet je echt nog niet waarin je verkleed gaat?
    + Love, sorry, maar ik denk dat mijn kleed nog niet binnen gaat zijn op vrijdag. -dood-


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Basecca schreef:
    (...)

    I don't want to live on this planet anymore. Niet als je alcohol nodig hebt om lol te hebben, sorry.

    Verhuis dan maar naar een planeet waar je wél leert begrijpend lezen ;-)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Verhuis dan maar naar een planeet waar je wél leert begrijpend lezen ;-)

    Je wil indrinken omdat het goedkoop is. Waarom drink je überhaupt dan nog? Ik vind het veel leuker om af en toe wat whiskey te bestellen met m'n maten, rondjes betalen en ontvangen, etc. Als je gierig bent, begin dan niet aan alcohol.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Enge films kijken :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Je wil indrinken omdat het goedkoop is. Waarom drink je überhaupt dan nog? Ik vind het veel leuker om af en toe wat whiskey te bestellen met m'n maten, rondjes betalen en ontvangen, etc. Als je gierig bent, begin dan niet aan alcohol.

    Warning, warning, hypocrite alert


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Warning, warning, hypocrite alert


    Don't you mean stuck-up bitch alert?


    quidquid excusatio prandium pro

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Warning, warning, hypocrite alert

    Oh, really? Ik heb anders nooit aan indrinken gedaan, noch ben ik dat van plan. Oh, youth, y u so funny.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Don't you mean stuck-up bitch alert?


    Nope, dat bedoel ik niet (:
    Je weet wel wat hypocriet betekent mag ik hopen? In dit geval is dat dus een ander aanvallen omdat ze gaat drinken op zaterdagavond, en vervolgens heel cool vertelt dat ze whiskey gaat drinken met dr maten.
    Ik vind het wel heel attent van je dat je filmpjes voor me op gaat zoeken. Jammer dat de humor al een week lang passé is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Warning, warning, hypocrite alert

    Indrinken is inderdaad de ideale manier om 'lol' te beleven. Maar owee, als je komt zeiken over je kater of dat je in een vreemd bed wakker werd omdat je toch een slokje te veel op had :"D


    Let it come and let it be

    Het is me gelukt, een dubbelpost :"D

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 22:21 ]


    Let it come and let it be

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Oh, really? Ik heb anders nooit aan indrinken gedaan, noch ben ik dat van plan. Oh, youth, y u so funny.

    Ga je maar lekker een paar fysieke jaren ouder voelen dan ik, ik ga mijzelf bezig houden met dingen die wél enig nut hebben in deze wereld ipv aan een virtuele status proberen te timmeren. Zeg, noudat we het er toch over hebben, laat ik eens lekker gaan indrinken. Smell ya laterz!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Nope, dat bedoel ik niet (:
    Je weet wel wat hypocriet betekent mag ik hopen? In dit geval is dat dus een ander aanvallen omdat ze gaat drinken op zaterdagavond, en vervolgens heel cool vertelt dat ze whiskey gaat drinken met dr maten.
    Ik vind het wel heel attent van je dat je filmpjes voor me op gaat zoeken. Jammer dat de humor al een week lang passé is.


    NOT SURE IF STUPID OR COMPLETELY MISSING THE POINT

    Zij vindt het stom dat je indrinkt, niet dat je drinkt. Het zijn twee volkomen andere dingen. Het ene is zo snel mogelijk zo veel mogelijk goedkope alcohol naar ibnnen werken, het andere is samen met vrienden ervan genieten. Zij heeft nergens gezegd dat ze het niet goed vindt dat je drinkt. Dat is wat ik zeg: Ik vind dat slecht want t fuckt met je hersenen. Zij heeft alleen iets tegen het feit dat je indrinkt. En dat is dus iets anders dan gewoon drinken

    Leer lezen en doe ff normaal man :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwin, Ilu.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    Alwin, Ilu.




    I love me too ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Mensen bij de onderwerp blijven,
    anders maak je toch een ander topic open met het onderwerp alcohol?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.