• Ik vind mezelf zo kinderachtig nu, haha, maar oké. Hoi!

    Mijn vriendinnen en ik hebben (nooit eerder halloween 'gevierd') besloten om een halloween weekend te houden onder ons. We gaan ons gek / gevaarlijk / eng verkleden en gaan daarmee zelfs de stad in (omg, ik verheug me al op die blikken van de mensen op straat). Ik zelf ga verkleed als een gothic-heks (gekleurd in donkerroos/paars en natuurlijk veel zwart) en ik heb daarvoor een ontzettend leuke paardenstaartband (of zoiets) gemaakt, waar ik mega ontzettend trots op ben. Ik heb ondertussen mijn nagels ook al gelakt - zwart met daarop een laagje glinsterend roze, maar door de zwarte grondlaag ziet het er super cute-paars uit, ik voel me wreed cool nu. Haha. :'D

    Zoals ik al zei voel ik me nu echt een kind/freak, maar oké. Ik ben gewoon blij dat ik eens een coole gothic mag spelen terwijl ik eigenlijk altijd rondloop als een saaie puber. : D
    Gaan jullie ook wat leuks doen met halloween ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:19 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ga je maar lekker een paar fysieke jaren ouder voelen dan ik, ik ga mijzelf bezig houden met dingen die wél enig nut hebben in deze wereld ipv aan een virtuele status proberen te timmeren. Zeg, noudat we het er toch over hebben, laat ik eens lekker gaan indrinken. Smell ya laterz!

    Wat Alwin al heeft gezegd; Ik drink om gezelligheid, en niet omdat ik zoveel mogelijk binnen wil krijgen. Ik zeg dat ik af en toe wel eens naar een kroegje ga om gezellig te drinken, maar ik ben zelden wasted. En wie zegt er dat het internet nuttig gehouden moet worden? Bitch please, you're on the freakin' internet!



    FACEPLANT

    Deze user is niet meer actief!

    :W

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 22:36 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    dit doen mijn vriendinnen en ik elk jaar (we zijn 14)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ik ga met Alwin horrorfilms kijken. Kan hij weer lachen en gaan doen alsof hij dingen die ik wel zie, niet zie. Zoals rode lichtjes.

    8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Ik ga met Alwin horrorfilms kijken. Kan hij weer lachen en gaan doen alsof hij dingen die ik wel zie, niet zie. Zoals rode lichtjes.

    8D


    Hehehe, je was toen echt helemaal over de rooie xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hehehe, je was toen echt helemaal over de rooie xD


    I see what you did there (cat)

    I was scared out of my fucking mind! XD


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Veel succes bij de horrors alvast. Ik ben hypo-gevoelig aan horrors: als ik een horror kijk verander ik in een alligator-zombie.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Applejack schreef:
    (...)

    I see what you did there (cat)

    I was scared out of my fucking mind! XD


    I know, it was hilarious xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb dan een halloween feestje van een vriendin.
    Maar wat jij gaat doen lijkt me echt heel leuk.


    Weet wie je kan vertrouwen.



    I dunno why, maar ik moest mezelf echt pushen om dat te zoeken. En ik kon niet verder dan 2 seconden kijken. Om de een of andere reden vind ik dat echt fucking creepy D:
    Eigenlijk alleen dat enge staren en glimlachen. daar kan ik echt niet tegen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik word al misselijk van die twee gasten hun face.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    I know, it was hilarious xD


    You know what's hilarious? YOUR FACE!
    Ha! Nu kon ik het ook eens doen 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ga als kat van een heks. Ik ga met mn familie + aanhang een horrorfilm kijken van een kennis van mn familie in de kroeg.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik moet dat weekend leren, want met Halloween moet ik een examen afleggen :(


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik ga zaterdagavond uit eten naar een restaurant dat helemaal in de sfeer is van halloween.
    En aangezien ik normaal gesproken ook al een beetje gothic ben, zal ik nu extra goed m'n best doen haha. :'D
    Ik wou heel graag wat leuks doen met m'n vrienden... eh eigenlijk heb ik ze niet eens gevraagd. Tijd om dat te doen dus! 8D

    Ik ga lekker uit!
    met halloween kom ik nu precies twee jaar bij dezelfde kroeg, dus word echt gezellig., ;3
    Alleen de kerol van de muziek [een goede vriend van mij] gaat als dokter clown [thema is ziekenhuis] maar ik ben fucking bang voor clowns. dus hij heeft besloten me de helle avond te gaan achtervolgen., daar wrees is wel voor., ;x

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 16:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''