• Ik vind mezelf zo kinderachtig nu, haha, maar oké. Hoi!

    Mijn vriendinnen en ik hebben (nooit eerder halloween 'gevierd') besloten om een halloween weekend te houden onder ons. We gaan ons gek / gevaarlijk / eng verkleden en gaan daarmee zelfs de stad in (omg, ik verheug me al op die blikken van de mensen op straat). Ik zelf ga verkleed als een gothic-heks (gekleurd in donkerroos/paars en natuurlijk veel zwart) en ik heb daarvoor een ontzettend leuke paardenstaartband (of zoiets) gemaakt, waar ik mega ontzettend trots op ben. Ik heb ondertussen mijn nagels ook al gelakt - zwart met daarop een laagje glinsterend roze, maar door de zwarte grondlaag ziet het er super cute-paars uit, ik voel me wreed cool nu. Haha. :'D

    Zoals ik al zei voel ik me nu echt een kind/freak, maar oké. Ik ben gewoon blij dat ik eens een coole gothic mag spelen terwijl ik eigenlijk altijd rondloop als een saaie puber. : D
    Gaan jullie ook wat leuks doen met halloween ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:19 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik ga met mijn zusje rondgaan :3

    Ik ga verkleed als piraat naar mijn Rock cafe!


    Your make-up is terrible

    Ik ga me opsluiten in een donker hoekje en de wereld haten (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hier wordt niet echt aan halloween gedaan (no_chears)


    -

    Assassin schreef:
    Ik ga verkleed als piraat naar mijn Rock cafe! En daarna maak ik een foto en die zet ik op Quizlet.

    Die woorden doen me goed:3

    OT: Ik ga lekker niets doen :3


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Die woorden doen me goed:3

    OT: Ik ga lekker niets doen :3


    Hahaha nou!


    Your make-up is terrible

    Ik ben elke dag al een Halloweenfiguur ait.


    Ik ga naar een feestje, en verkleed me als Jerry Only. Uiteraard foto's afterwards.
    *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Genius schreef:
    Hier wordt niet echt aan halloween gedaan (no_chears)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha jazeker!

    Quoten op Quizlet is toch zo leuk(krul)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Quoten op Quizlet is toch zo leuk(krul)



    (puh)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    I love you

    I love you to, darlin :'D


    Let it come and let it be

    Ja, deze zaterdag We gaan eerst een halloween-feest geven met scouting, waar meerdere groepen naartoe komen als het goed is :'D En dus flink indrinken, en dan naar de stad (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik wel wat doen ja, met vrienden. Het wordt dit jaar vampier, aangezien ik vorig jaar al Bloody Mary was en het jaar daarvoor zombie dacht ik. Ik heb tandjes :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    FACEPLANT schreef:
    Ja, deze zaterdag We gaan eerst een halloween-feest geven met scouting, waar meerdere groepen naartoe komen als het goed is :'D En dus flink indrinken, en dan naar de stad (:

    Lol. Sad. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Niets! Nouja, gezellig filmpje kijken... over zombies en vampiers en wolven en dood en bloederige kotstoestanden :d


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please