• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest (..) jongeren van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Dus als een meisje bijvoorbeeld heel sluw en snel is heeft ze het motief van een vos. Daardoor heeft ze bijvoorbeeld mogelijkheden die vossen ook hebben. Scherpe nagels uit haar vingers laten groeien, Een extra goed reukvermogen en goed in het donker kunnen kijken.
    Vragen zijn altijd welkom.

    Rollen beschikbaar:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (4):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    [tot maximaal 2 rollen]
    Als je mee wilt doen moet je dit lijstje even invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Uiterlijk: [+ foto]
    Innerlijk:
    Motief van dier:
    Extra[?]:





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:42 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Endure schreef:
    Als wat valt er nog te joine?> ^^


    een leraar geneeskunde is ook leuk& als leerling is iedereen welkom!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Maar de jongeren/leerlingen zitten toch vol? Anders zou ik er wel één aan willen maken, dan kan ik misschien doen dat diegene gewoon later is 'gevonden/gepakt'?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Maar de jongeren/leerlingen zitten toch vol? Anders zou ik er wel één aan willen maken, dan kan ik misschien doen dat diegene gewoon later is 'gevonden/gepakt'?


    nee hoor, je kunt altijd inspringen, en nee dat hoeft niet je komt gewoon later in beeld (: Ik deel je in als je wilt ^-^ vul het rolletje maar in, je mag tot maximaal 2.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    nee hoor, je kunt altijd inspringen, en nee dat hoeft niet je komt gewoon later in beeld (: Ik deel je in als je wilt ^-^ vul het rolletje maar in, je mag tot maximaal 2.


    Dat doe ik vanmiddag dan even, ga nu even leren enzo (:
    Trouwens, nog behoefte aan bepaald karakter?
    Iemand emt gekke gewoonte, een bitch of juist een verlegen, stil grijs muisje?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat doe ik vanmiddag dan even, ga nu even leren enzo (:
    Trouwens, nog behoefte aan bepaald karakter?
    Iemand emt gekke gewoonte, een bitch of juist een verlegen, stil grijs muisje?


    Is goed, leerse!
    Niet echt, doe iets waar jij je fijn bij voelt (: Al denk ik wel dat er genoeg ruzie is ^-^


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Is goed, leerse!
    Niet echt, doe iets waar jij je fijn bij voelt (: Al denk ik wel dat er genoeg ruzie is ^-^

    ja dat laatste was wel coowl, de eerste dag al 3 ruzies en 2 vechtpartijen ofzo

    Hahahaha, niiiice. Dan ga ik gewowon weer een fucking arrogant eprsoon maken xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Hahahaha, niiiice. Dan ga ik gewowon weer een fucking arrogant eprsoon maken xd


    Gezellig :')


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Sst, das grappig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is trouwens reukvermorgen, niet ruik vermorgen ;p
    Ik ga persoon maken en dan moeten jullie me helpen met het bedenken van een dier.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Het is trouwens reukvermorgen, niet ruik vermorgen ;p
    Ik ga persoon maken en dan moeten jullie me helpen met het bedenken van een dier.


    Ga het verbeteren (:
    Ik zou iets van een vogel doen dan kan je vliegen O;


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Past er niet bij :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Past er niet bij :'D

    wat past er niet bij? O;


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Vogel > vliegen, dan moet ik denken aan een lief persoon ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Endure heb je toevallig je foto al? Dan kan ik die al bijplakken op de jongeren-collage want ik verveel me ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.