• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest (..) jongeren van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Dus als een meisje bijvoorbeeld heel sluw en snel is heeft ze het motief van een vos. Daardoor heeft ze bijvoorbeeld mogelijkheden die vossen ook hebben. Scherpe nagels uit haar vingers laten groeien, Een extra goed reukvermogen en goed in het donker kunnen kijken.
    Vragen zijn altijd welkom.

    Rollen beschikbaar:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (4):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    [tot maximaal 2 rollen]
    Als je mee wilt doen moet je dit lijstje even invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Uiterlijk: [+ foto]
    Innerlijk:
    Motief van dier:
    Extra[?]:





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:42 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Schneider schreef:
    (...)

    Maar ik zou nooit op het idee van de pinguin gekomen zijn.

    gewoon af en toe vragen aan andere om te helpen komt alles wel goed. ik vond het nog neit zo'n geweldig idee ook

    rol: Jongere
    Volledige naam: Noah Morrigan
    Bijnaam: Heeft ze niet
    Leeftijd: 17
    Afkomst: Noorden van Rusland, haar ouders zijn daarheen geëmigreerd vanuit Londen.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Noah is iemand die heel weinig contact zoekt met anderen, ze wil overal de beste in zijn en is dat meestal ook. Ze is heel competitief ingesteld en duld geen 'nee' als antwoord. Ookal mag ze dan wel een beetje aan de zijkant staan en een beetje een 'loner' zijn dat vind ze totaal niet erg. Mensen proberen haar wel vaker te pesten, iets wat niet lukt aangezien Noah overal wel een antwoord op heeft.
    Motief van dier: Chinese Muntjak, (klein hert). Het maakt haar snel en onopvallend. Ze is ook heel erg goed in giftig te onderscheiden van eetbaar.
    Extra: Haar ouders zijn omgekomen, net zoals haar kleine zusje. Ze weet dat dit niet haar schuld was maar voelt zich toch schuldig, simpelweg omdat zij het overleefd heeft en de anderen niet. Ze draagt altijd een klein medaillon dat redelijk dicht bij haar hals hangt, hierin zitten twee foto's. 1 van haar ouders en 1 van haar zus. Noah is opgegroeid bij haar oma die als genezer/dokter optrad in hun kleine dorpje.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 16:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    er komen echt steeds meer mensen(lol)

    Lykos schreef:
    er komen echt steeds meer mensen(lol)


    Hoe meer hoe beter! Er moeten wel meer trainers komen anders ben ik de enige die jullie levens zuur gaat maken en dan gaan jullie me niet meer mogen ):

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 14:22 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    WAUW! lekker veel aanmeldingen (:
    Ik zet ze nu in mijn lijst en open dan de rpg zodat we kunnen beginnen ;D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Wandless schreef:
    (...)

    Hoe meer hoe beter! Er moeten wel meer trainers komen anders ben ik de enige die jullie levens zuur gaat maken en dan gaan jullie me niet meer mogen ):

    er zijn nu (gok ik) ongeveer 2.5 trainers met jou erbij.

    LET OP!

    Pariah moet aanpassen dat haar motief van dier een leeuwin is aangezien die al bezet is. Denk aan een aziatisch dier (:
    LostPromises moet haar motie van dier aanpassen in een streepje want trainers hebben elk motief alleen kunnen ze deze niet gebruiken in gevechten.
    Ik maak nu nog een trainer aan dan het topic en dan beginnen we! ;D
    [Eerst moeten deze aanpassingen klaar zijn.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    LET OP!

    Pariah moet aanpassen dat haar motief van dier een leeuwin is aangezien die al bezet is. Denk aan een aziatisch dier (:
    LostPromises moet haar motie van dier aanpassen in een streepje want trainers hebben elk motief alleen kunnen ze deze niet gebruiken in gevechten.
    Ik maak nu nog een trainer aan dan het topic en dan beginnen we! ;D
    [Eerst moeten deze aanpassingen klaar zijn.

    Shit.. (no_chears)
    Ik heb alleen geen idee wat ik dan moet kiezen, any idea?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    uhhh een lynx

    Pariah schreef:
    (...)
    Shit.. (no_chears)
    Ik heb alleen geen idee wat ik dan moet kiezen, any idea?

    Een Panter :3
    Of een tijger
    Btw i've changed it


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lykos schreef:
    uhhh een lynx

    Als ik zou weten wat dat is. :"x


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Panter is bezet en tijger zou ik stom vinden aangezien dat er teveel op lijkt.
    Denk aan panda's olifanten koala's in die richting (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Pariah schreef:
    (...)
    Als ik zou weten wat dat is. :"x

    een katachtige met pluimpjes op de oren (anders google ff voor een plaatje fz)

    MustacheMe schreef:
    Panter is bezet en tijger zou ik stom vinden aangezien dat er teveel op lijkt.
    Denk aan panda's olifanten koala's in die richting (:

    Ik heb hem aangepast, I'm a cat now. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Ik heb hem aangepast, I'm a cat now. (cat)


    Helemaal goed, over een (of minder) dan een uurtje kunnen we bweginnen met het topic.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."