• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest (..) jongeren van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Dus als een meisje bijvoorbeeld heel sluw en snel is heeft ze het motief van een vos. Daardoor heeft ze bijvoorbeeld mogelijkheden die vossen ook hebben. Scherpe nagels uit haar vingers laten groeien, Een extra goed reukvermogen en goed in het donker kunnen kijken.
    Vragen zijn altijd welkom.

    Rollen beschikbaar:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (4):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    [tot maximaal 2 rollen]
    Als je mee wilt doen moet je dit lijstje even invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Uiterlijk: [+ foto]
    Innerlijk:
    Motief van dier:
    Extra[?]:





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:42 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Endure schreef:
    Vogel > vliegen, dan moet ik denken aan een lief persoon ;p


    Dat is waar, normaal zou ik denken aan een kat maar die is al bezet...


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haha, net gepakt.

    Klik
    't WOrdt toch maar geen bitch ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Haha, net gepakt.

    Klik
    't WOrdt toch maar geen bitch ;p


    zij doet me denken aan een uil *-* maar die is ook al bezet :/


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Oooewh, ik wil een zwaan! -ze wordt een ballerina, lol-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Oooewh, ik wil een zwaan! -ze wordt een ballerina, lol-


    ja zo'n zweverig typje dat aan yoga en dat soort dingen doet ^-^


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lol, niet zweverig. Gewoon bijna griezelig aardig (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Lol, niet zweverig. Gewoon bijna griezelig aardig (:


    Ohw... Haha, ja zo één, kun je het vast goed met Silver vinden, die is volgens mij ook bijna altijd blij ^-^ Vooral tijdens het diner (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Of wacht, zwanen kunnen toch ook vet evil doen als ze zich bedreigd voelen?
    Wel, dat doet Eleanor dan ook maar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Of wacht, zwanen kunnen toch ook vet evil doen als ze zich bedreigd voelen?
    Wel, dat doet Eleanor dan ook maar.


    Jup, inderdaad (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mooi, nu nog bedenken wat ze kan..

    Ik denk dat ik ga voor kracht, iets wat totaal niet bij haar past -grin-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Mooi, nu nog bedenken wat ze kan..

    Ik denk dat ik ga voor kracht, iets wat totaal niet bij haar past -grin-


    Uhm... Zo werkt het niet helemaal. Ze heeft laat maar zeggen de gewoonte's en dingen die een zwaan ook heeft. Ze kan dan bijvoorbeeld goed zwemmen, dingen die zwanen ook goed kunnen laat maar zeggen (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ooowh, haha, sorry :'D Verkeerd gelezen.
    Dan is goed zwemmen inderdaad wel een goede eigenschap ^-^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ooowh, haha, sorry :'D Verkeerd gelezen.
    Dan is goed zwemmen inderdaad wel een goede eigenschap ^-^


    Maar het mogen er veel meer zijn hoor!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Is het erg als ik mijn foto veranderd heb? Want anders geraakte het er niet allemaal meer op ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zit te denken wat zwanen goed kunnen :'D Elegant + lenig vind ik wel dingen voor een zwaan.. (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.