• Jaaaa!! Ik ben zo blij nu. Ik heb gewoon bijna twee en een half jaar moeten wachten voor nieuwe muziek of ook maar een teken van leven. En ja ik weet dat dat niet zo heel lang is (nerd), maar als je helemaal gek bent van de muziek van een band dan is dat een eeuwigheid ;___;.

    Ik had wel verwacht dat de muziek deze kant op zou gaan en heel veel mensen vinden dit waarschijnlijk zwaar bagger, maar er zullen er ook vast nog wel een paar zijn die dit wel leuk vinden.

    Voor de Nightwishliefhebber; Wie gaat er naar de Imaginariumtour van 2012 en waar ga je dan heen? Ik ga naar NL & BE en ik kan nu al niet meer wachten! *hypert*


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    ...
    ik had zo'n heel hard, half schreeuwerig liedje verwacht die ik wel respecteer maar waar ik niet naar luister.

    ... and this is actually a pretty good song.

    en ja ik heb nog nooit Nightwish geluisterd. Probably should start doing that...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    ...
    ik had zo'n heel hard, half schreeuwerig liedje verwacht die ik wel respecteer maar waar ik niet naar luister.

    ... and this is actually a pretty good song.

    en ja ik heb nog nooit Nightwish geluisterd. Probably should start doing that...
    NW is geen death of black metal (gelukkig!) :3. Maar symfonisch al gaat het tegenwoordig meer de rock kant uit. :Y)


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    Niet slecht! Helemaal niet slecht. :9~
    Ik ben in 2009 naar hun concert geweest en daar heb ik geen spijt van. (:


    Let the Night embrace you

    Ja, ik zag het net op hun facebook. Ik vind het wel mooi <3


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb mijn ticket al voor in België. :)
    Ik heb er zin in. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben serieus verliefd op dit lied. Ik vind hem echt geweldig, hij past zo goed bij Anette's stem en dat ze nu deze kant op gaan vind ik helemaal niet erg. Sowieso vind ik het heavy in de symphonic heavy metal. Kan dan ook niet wachten tot vrijdag en de 2e.
    Ik ga misschien na hun concert, in Duitsland. Is wat makkelijker voor een Limburger. Nu mijn vriendin nog overtuigen dat ze mee moet.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 15:37 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het een heel erg mooie tekst en ik vind de clip ook leuk (bloos)


    Olive

    Hmm. Ik heb nooit erg van nightwish gehouden. (behalve the islander, dat is echt prachtig)
    Dit is weer zoiets waarvan ik heb: hmm. nee, net niet.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    Hmm. Ik heb nooit erg van nightwish gehouden. (behalve the islander, dat is echt prachtig)
    Dit is weer zoiets waarvan ik heb: hmm. nee, net niet.

    You need to love it. It's better than WT. D:

    Maar even weer ontopic: Ik vind het heel mooi. Het is echt... Nightwish! Het is niet mijn favoriet (Eva, Nemo, Phantom of the Opera e.d. blijven toch wel leuker), maar hij is zeker niet verkeerd. Jammer dat de clip een stuk minder is. Het bevat minder een "verhaal" dan de vorige clipjes. Denk aan The Islander, Amaranth, enzovoorts. Die hadden echt een meeslepend verhaal, dit vind ik eigenlijk minder leuk. Maar dat kan natuurlijk door iedereen anders worden opgevat (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    You need to love it. It's better than WT. D:

    Maar even weer ontopic: Ik vind het heel mooi. Het is echt... Nightwish! Het is niet mijn favoriet (Eva, Nemo, Phantom of the Opera e.d. blijven toch wel leuker), maar hij is zeker niet verkeerd. Jammer dat de clip een stuk minder is. Het bevat minder een "verhaal" dan de vorige clipjes. Denk aan The Islander, Amaranth, enzovoorts. Die hadden echt een meeslepend verhaal, dit vind ik eigenlijk minder leuk. Maar dat kan natuurlijk door iedereen anders worden opgevat (:

    Oh,ik zie er juist wel een verhaal in, het verhaal van imaginaerum, wat dat dan ook pressies mag zijn. Zeker met de tekst er bij. Als je kijk na bye bye beautyfull. Vooral de kostuums vind ik hier echt geweldig. En Anette natuurlijk, hoe ze doet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Anette doet het ook ontzettend goed, ik vind de manier en opbouw van de clip gewoon... minder. Ik heb het sowieso niet op van dat soort dingen waarbij je in het clipje zelf dingen ziet van achter de schermen. Dan heb ik echt iets van: 'Ja leuk voor in een "behind the scènes" filmpje of zo, maar pleur dat ergens anders en niet bij het filmpje.' Maar ieder zijn eigen mening! (:
    Dit liedje vind ik trouwens wel één van de mooiste voor Anette.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Anette doet het ook ontzettend goed, ik vind de manier en opbouw van de clip gewoon... minder. Ik heb het sowieso niet op van dat soort dingen waarbij je in het clipje zelf dingen ziet van achter de schermen. Dan heb ik echt iets van: 'Ja leuk voor in een "behind the scènes" filmpje of zo, maar pleur dat ergens anders en niet bij het filmpje.' Maar ieder zijn eigen mening! (:
    Dit liedje vind ik trouwens wel één van de mooiste voor Anette.

    Dat zeker. Dit is ook een beetje een 'lokkertje' voor de CD en film, denk ik.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ... film? Ik loop achter? D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    ... film? Ik loop achter? D:

    Beetje maar, ze zijn een film aan het maken, imaginaerum. Hier vind je er info over.
    Daarom houd ik de site ook steeds in de gaten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ok, i love it ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you