• Ze heeft dus gezegd dat ze sinds een paar weken telkens een vrouw ziet verschijnen. Wanneer de vrouw weer verdwijnt lijkt het net alsof ze bezeten wordt en krijgt ze zelfmoord gedachten. Zo heeft ze haar zelf al eens gesneden en eens voor haar moeders neus het mes tegen haar keel aan gezet. Der zusje denkt dat het door het mes komt want het is begonnen toen ze dat had gekocht.

    Nu ben ik iemand die best wel in dit soort dingen geloven, maar ergens vind ik het een beetje een raar verhaal. Ik bedoel, je zou eerder denken dat het meisje dan zelf is bezeten van een Demon/Geest die een verbinding had met dat mes, dan dat ze een "geest" ziet en daarna zelfmoord gedachten krijgt. Het nog vreemdere is, is dat ze wel kan herinneren dat ze de vrouw zag, maar niet dat ze zich zelf wilde dood maken. (Tijden die activiteiten kreeg telkens iemand het voor elkaar om het te zien.)

    Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 19:08 ]


    Believe in yourself.

    dance4ever schreef:
    (...)
    Het is zo dat... nou ja, geesten zijn er omdat ze niet over kunnen gaan. Sommigen worden daar zegmaar "boos" van. Sommigen willen niet eens over. Maar vaak doen geesten zoiets ook, terwijl je denkt dat ze daar geen reden voor hebben, toch hebben ze ding wel. Geesten willen een lichaam. Als er dan iemand is, waar ze dingen mee kunnen doen, doen ze dat ook. Owkee miss klink ik een beetje vaag, maar dat is dan maar zo...
    Om haar te helpen: Ze moet wanneer ze die geest ziet aan mooie/leuke dingen gaan denken, zodat de geest naar een donkere plek moet. Of iets zeggen zoals I am light etc.

    Ze moet haar proberen wegsturen, het is niet de bedoeling dat ze terugkomt?


    Has no one told you she's not breathing?

    DrCarter schreef:
    (...)

    misschien wist diegene aan van wie ze het mes kocht niet dat er een moord mee was gepleegt (cat)
    en niet elk voorwerp waar een moord mee is gepleegt, heeft gelijk iets te maken met geesten :) daarom wouden ze waarschijnlijk dat mes gewoon verkopen.

    Maar ik zeg wel: doe dat mes weg! Gooi het in een meer ofzo...


    ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    dance4ever schreef:
    (...)
    Het is zo dat... nou ja, geesten zijn er omdat ze niet over kunnen gaan. Sommigen worden daar zegmaar "boos" van. Sommigen willen niet eens over. Maar vaak doen geesten zoiets ook, terwijl je denkt dat ze daar geen reden voor hebben, toch hebben ze ding wel. Geesten willen een lichaam. Als er dan iemand is, waar ze dingen mee kunnen doen, doen ze dat ook. Owkee miss klink ik een beetje vaag, maar dat is dan maar zo...
    Om haar te helpen: Ze moet wanneer ze die geest ziet aan mooie/leuke dingen gaan denken, zodat de geest naar een donkere plek moet. Of iets zeggen zoals I am light etc.

    Dat is echt heel.. cliché? Is dat het goede woord? Nja, dat is gewoon het normale geesten gebeuren. Geesten zijn inderdaad niet overgegaan naar waar ze ook horen, maar Geesten gaan niet willekeurig andere mensen hun lichaam overnemen als ze geen kwaad bedoelen bij dat persoon of als ze dat persoon niet nodig hebben bij hun missies. Daarbij zijn het vaak Demonen die worden gezien als de wezens die een lichaam over nemen, vandaar dat mensen dan ook 'bezeten' worden genoemd. En dat I Am Light, haha lol, dat zag ik pas nog in een aflevering van Charmed wanneer Phoebe de Woogeymen tegen gaat houden ;D

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 19:35 ]


    Believe in yourself.

    Godess schreef:
    (...)
    Dat is echt heel.. cliché? Is dat het goede woord? Nja, dat is gewoon het normale geesten gebeuren. Geesten zijn inderdaad niet overgegaan naar waar ze ook horen, maar Geesten gaan niet willekeurig andere mensen hun lichaam overnemen als ze geen kwaad bedoelen bij dat persoon. Dan is het meer de term Poltergeist. Daarbij zijn het vaak Demonen die worden gezien als de wezens die een lichaam over nemen, vandaar dat mensen dan ook 'bezeten' worden genoemd. En dat I Am Light, haha lol, dat zag ik pas nog in een aflevering van Charmed wanneer Phoebe de Woogeymen tegen gaat houden ;D

    Je gelooft het wel, of je gelooft het niet. Kijk ik kan hier ook een heel verhaal gaan houden waarom etc. Maar dan ben ik nog lang niet uitgepraat, sws heb ik bepaalde mensen beloofd bepaalde dingen niet te noemen. Sws zou je sommige dingen ook niet begrijpen.
    Ja miss klonk het wel cliché. Weet je hoe moeilijk het kan zijn om dingen uit te leggen soms?? Dus ik dacht laat ik het simpel houden:Y) Maar zoals al die andere ook al zeggen, dat mes moet echt weg. Daar gaat het uiteindelijk allemaal om.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)
    Je gelooft het wel, of je gelooft het niet. Kijk ik kan hier ook een heel verhaal gaan houden waarom etc. Maar dan ben ik nog lang niet uitgepraat, sws heb ik bepaalde mensen beloofd bepaalde dingen niet te noemen. Sws zou je sommige dingen ook niet begrijpen.
    Ja miss klonk het wel cliché. Weet je hoe moeilijk het kan zijn om dingen uit te leggen soms?? Dus ik dacht laat ik het simpel houden:Y) Maar zoals al die andere ook al zeggen, dat mes moet echt weg. Daar gaat het uiteindelijk allemaal om.

    Hmm ja, maar ik geloof er meer in dat er verschillende levels/niveaus zijn kwa geesten-soorten. Bijvoorbeeld een Poltergeist, sommige noemen dat gewoon klopgeest omdat het dingen verplaatst en lawaai maakt, maar als je gewoon echt het woord Geest noemt bij mij dan denk ik aan doorschijnende mensen die je gewoon doodsbang maken. En dan heb je de demonen die je bezetten..
    Maar wat het ook is, zoals je zegt: dat mes zou weg moeten.


    Believe in yourself.

    Godess schreef:
    (...)
    Hmm ja, maar ik geloof er meer in dat er verschillende levels/niveaus zijn kwa geesten-soorten. Bijvoorbeeld een Poltergeist, sommige noemen dat gewoon klopgeest omdat het dingen verplaatst en lawaai maakt, maar als je gewoon echt het woord Geest noemt bij mij dan denk ik aan doorschijnende mensen die je gewoon doodsbang maken. En dan heb je de demonen die je bezetten..
    Maar wat het ook is, zoals je zegt: dat mes zou weg moeten.

    Ja dat mes is de hele fout. Het is miss jammer, maar ze is er beter mee af dan nu. Het kan nl echt heel gevaarlijk zijn. Meer dan dit mag ik je wrs niet zeggen: Ik ken iemand die ook bijna zm heeft gepleegd, wegens een geest, waardoor ze niet meer kon wat ze zelf wou en ze herinnerde zich ook niets meer.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."