• Ze heeft dus gezegd dat ze sinds een paar weken telkens een vrouw ziet verschijnen. Wanneer de vrouw weer verdwijnt lijkt het net alsof ze bezeten wordt en krijgt ze zelfmoord gedachten. Zo heeft ze haar zelf al eens gesneden en eens voor haar moeders neus het mes tegen haar keel aan gezet. Der zusje denkt dat het door het mes komt want het is begonnen toen ze dat had gekocht.

    Nu ben ik iemand die best wel in dit soort dingen geloven, maar ergens vind ik het een beetje een raar verhaal. Ik bedoel, je zou eerder denken dat het meisje dan zelf is bezeten van een Demon/Geest die een verbinding had met dat mes, dan dat ze een "geest" ziet en daarna zelfmoord gedachten krijgt. Het nog vreemdere is, is dat ze wel kan herinneren dat ze de vrouw zag, maar niet dat ze zich zelf wilde dood maken. (Tijden die activiteiten kreeg telkens iemand het voor elkaar om het te zien.)

    Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 19:08 ]


    Believe in yourself.

    Ik geloof best dat zij daar echt contact mee heeft.
    Maar ik vind het toch best zielig voor haar!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ohja, heeft ze er al ooit aan gedacht dat mes weg te doen? Als ze al die actie's met dat ene mes doet lijkt me dan wel handig. (nerd)

    Adversity schreef:
    Ohja, heeft ze er al ooit aan gedacht dat mes weg te doen? Als ze al die actie's met dat ene mes doet lijkt me dan wel handig. (nerd)

    Haar moeder had het mes verstopt maar ze had het gevonden..


    Believe in yourself.

    Ik kan je 1 ding zeggen, als je te maken krijgt met zo'n geest. Dan is dat geen pretje. Ik meen het.
    Verdur is er weinig aan te doen... Je kan het beste alle spullen waarmee die geest wrs te maken heeft weg doen. Dat mes bijv. dat is wrs het mes waarmee die geest, toen het nog een lichaam had, zelfmoord heeft gepleegd. Dat verklaard ook het zelfmoordgedrag wat ze van die geest krijgt. Ze moet proberen te voorkomen dat ze de vrouw weer ziet, echt waar, je wilt niet weten wat er allemaal kan gebeuren met geesten die zich zo gedragen... Niet echt leuke dingen kan ik je vertellen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    In zo'n dingen gooi je gewoon de mes weg klaar ;3
    maar nee ik geloof het niet


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    dance4ever schreef:
    Ik kan je 1 ding zeggen, als je te maken krijgt met zo'n geest. Dan is dat geen pretje. Ik meen het.
    Verdur is er weinig aan te doen... Je kan het beste alle spullen waarmee die geest wrs te maken heeft weg doen. Dat mes bijv. dat is wrs het mes waarmee die geest, toen het nog een lichaam had, zelfmoord heeft gepleegd. Dat verklaard ook het zelfmoordgedrag wat ze van die geest krijgt. Ze moet proberen te voorkomen dat ze de vrouw weer ziet, echt waar, je wilt niet weten wat er allemaal kan gebeuren met geesten die zich zo gedragen... Niet echt leuke dingen kan ik je vertellen.

    Maar eigenlijk heeft die geest geen reden om haar pijn te doen. Ik weet dat er legendes zijn zoals Bloody Mary waarbij ze geen genade toont, wie haar ook oproept, maar als deze geest net zo genadeloos is dan heb je nog best wel een punt.


    Believe in yourself.

    Ik weet niet in hoeverre ik dat moet geloven, maar om dan toch maar iets te zeggen: laat haar proberen haar weg te sturen of ga naar een medium?


    Has no one told you she's not breathing?

    dance4ever schreef:
    Ik kan je 1 ding zeggen, als je te maken krijgt met zo'n geest. Dan is dat geen pretje. Ik meen het.
    Verdur is er weinig aan te doen... Je kan het beste alle spullen waarmee die geest wrs te maken heeft weg doen. Dat mes bijv. dat is wrs het mes waarmee die geest, toen het nog een lichaam had, zelfmoord heeft gepleegd. Dat verklaard ook het zelfmoordgedrag wat ze van die geest krijgt. Ze moet proberen te voorkomen dat ze de vrouw weer ziet, echt waar, je wilt niet weten wat er allemaal kan gebeuren met geesten die zich zo gedragen... Niet echt leuke dingen kan ik je vertellen.

    1 ding. Waarom zou iemand ooit een mes kopen van iemand die daarmee zelfmoord had gepleegt(cat). Plaats van 1 gloednieuw uit de winkel.(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    1 ding. Waarom zou iemand ooit een mes kopen van iemand die daarmee zelfmoord had gepleegt(cat). Plaats van 1 gloednieuw uit de winkel.(krul)

    Een rommelmarkt ofzo?


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Een rommelmarkt ofzo?

    waarom zou iemand een mes verkopen waar iemand zelf moord heeft mee geplegt en waarom zit het dan niet bij de politie ofzo -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    1 ding. Waarom zou iemand ooit een mes kopen van iemand die daarmee zelfmoord had gepleegt(cat). Plaats van 1 gloednieuw uit de winkel.(krul)

    Waarschijnlijk van een rommelmarkt. Daarbij is het een sier mes, dus verwacht ze niet dat iemand hem écht gebruikt had en gaat ze dus niet vragen van "Goh, heeft iemand hier zelfmoord mee gepleegd?".


    Believe in yourself.

    Godess schreef:
    (...)
    Maar eigenlijk heeft die geest geen reden om haar pijn te doen. Ik weet dat er legendes zijn zoals Bloody Mary waarbij ze geen genade toont, wie haar ook oproept, maar als deze geest net zo genadeloos is dan heb je nog best wel een punt.

    Het is zo dat... nou ja, geesten zijn er omdat ze niet over kunnen gaan. Sommigen worden daar zegmaar "boos" van. Sommigen willen niet eens over. Maar vaak doen geesten zoiets ook, terwijl je denkt dat ze daar geen reden voor hebben, toch hebben ze ding wel. Geesten willen een lichaam. Als er dan iemand is, waar ze dingen mee kunnen doen, doen ze dat ook. Owkee miss klink ik een beetje vaag, maar dat is dan maar zo...
    Om haar te helpen: Ze moet wanneer ze die geest ziet aan mooie/leuke dingen gaan denken, zodat de geest naar een donkere plek moet. Of iets zeggen zoals I am light etc.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Aguamenti schreef:
    (...)
    waarom zou iemand een mes verkopen waar iemand zelf moord heeft mee geplegt en waarom zit het dan niet bij de politie ofzo -.-

    Misschien omdat het al een oud mes is en de eigenaar die het verkoopt niet weet wat er mee is gebeurd? Misschien ooit wel eens van een erfenis geweest ofzo?


    Believe in yourself.

    Aguamenti schreef:
    (...)
    waarom zou iemand een mes verkopen waar iemand zelf moord heeft mee geplegt en waarom zit het dan niet bij de politie ofzo -.-


    misschien wist diegene aan van wie ze het mes kocht niet dat er een moord mee was gepleegt (cat)
    en niet elk voorwerp waar een moord mee is gepleegt, heeft gelijk iets te maken met geesten :) daarom wouden ze waarschijnlijk dat mes gewoon verkopen.

    Maar ik zeg wel: doe dat mes weg! Gooi het in een meer ofzo...


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Godess schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk van een rommelmarkt. Daarbij is het een sier mes, dus verwacht ze niet dat iemand hem écht gebruikt had en gaat ze dus niet vragen van "Goh, heeft iemand hier zelfmoord mee gepleegd?".

    idd het gaat vaak om zulke messen bij zo'n verhaal, dus daar ging ik ook vanuit. Daarbij moet je er in geloven of niet, maar ik heb genoeg mee gemaakt om er wel in te geloven...


    "Your life. Your choice. Think about what you want."