• (heart2)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zou hem alleen maar pletten(cat)
    Maar hij is wel schattig c:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Tamme muizen zijn schoon en ziektevrij hoor :')


    Het zijn en blijven muizen.
    Srsly, je weet niet wat ik al aan mijn voordeur heb gezien van muizen en ratten :Y)
    Magen, koppen, ingewanden, afgerukte poten, staarten,
    of; kop aan de achterdeur en ingewanden aan de voordeur.
    Muizen zijn muizen. Dood of levend. Tam of wild.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Awh jemig, zoooo lief <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aquila schreef:
    (...)

    Het zijn en blijven muizen.
    Srsly, je weet niet wat ik al aan mijn voordeur heb gezien van muizen en ratten :Y)
    Magen, koppen, ingewanden, afgerukte poten, staarten,
    of; kop aan de achterdeur en ingewanden aan de voordeur.
    Muizen zijn muizen. Dood of levend. Tam of wild.


    Dat geld voor alle dieren, van honden tot katten tot paarden en whatever. Het is niet eens mijn muis, omdat ik ze zelf nooit zou houden met mijn kat, maar vooralsnog blijft het een feit dat tam gekweekte muisjes (of wat voor dier dan ook) bij een goede fokker of dierenwinkel vandaan ziektevrij is en schoon is.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aquila schreef:
    (...)

    Ze eten de zwakste... zo is er een grotere kans dat ze sterkste overleeft. (natuurlijke selectie enzoo)


    ONEERLIJK !! hoe kan een gerbiltje die net kan lopen nou overleven D: dat wil amper.. Zeker in zo;n kooitje D:
    Nou weet ik zeker dat ik ze niet meer neem -.- [was ik al niet van plan maar ok]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het eerste wat ik zei was "Aaaaaaaaaaaahw."

    Midna schreef:
    (...)

    ONEERLIJK !! hoe kan een gerbiltje die net kan lopen nou overleven D: dat wil amper.. Zeker in zo;n kooitje D:
    Nou weet ik zeker dat ik ze niet meer neem -.- [was ik al niet van plan maar ok]


    Heel veel diertjes hebben dat eerlijk gezegd hoor. Al blijf ik het vage en wrede shit vinden. D:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    echt facking schattig (H)(H)(H)(H)(H)(H)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Heel veel diertjes hebben dat eerlijk gezegd hoor. Al blijf ik het vage en wrede shit vinden. D:


    Mijn diablo doet dat niet D: -ik wil niet weten wat die beesten in het wild doen-
    Maar enige wat hij op wilt eten is mijn blouse...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn reactie was echt: oh! :9~


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Oh kijk nou wat ontzettend lief en klein *melts* <3

    Mijn moeder had vroeger twee muisjes *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    poepig!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Het is wel een rare combinatie: jouw profielfoto en dat muisje.
    Maar wat ís het lieeeeef.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Continue schreef:
    Het is wel een rare combinatie: jouw profielfoto en dat muisje.
    Maar wat ís het lieeeeef.


    Heeft dat muisje gedaan hoor, stiekem is hij demonisch. (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ben als de dood voor muizen en ratten, maar dat dingetje is wel heeeel erg cute!!!!