• (heart2)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ze zijn lief, maar ik weet zeker dat ik ze per ongeluk zou pletten. .__.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Pff, dat snap ik allemaal ook wel - Maar waarom in godsnaam doen die beesten dat? :'D


    Nou.. i dunno..

    Het waren seksbeesten -me zus had ons 4 gegeven en ze zei dat het allemaal hetzelfde geslacht hadden.. maar het waren dus 3 meisjes en 1 mannetje-

    Dus telkens maar weer jonkiejs O_O
    En we kwamen erachter dat ze werden opgegeten o-O want we vonden nieuwe jonkies en al keer een kop van zo;n babytje..
    Dus toen zagen we 2 zwartes en die hadden al haar enzo, die hadden we dus eruit gehaald.. en hebben we mannetjes -de papa- eruitgehaald en de mammie aan me neef gegeven (: & de rest van de levensverhaal is niet belangrijk ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Nou.. i dunno..

    Het waren seksbeesten -me zus had ons 4 gegeven en ze zei dat het allemaal hetzelfde geslacht hadden.. maar het waren dus 3 meisjes en 1 mannetje-

    Dus telkens maar weer jonkiejs O_O
    En we kwamen erachter dat ze werden opgegeten o-O want we vonden nieuwe jonkies en al keer een kop van zo;n babytje..
    Dus toen zagen we 2 zwartes en die hadden al haar enzo, die hadden we dus eruit gehaald.. en hebben we mannetjes -de papa- eruitgehaald en de mammie aan me neef gegeven (: & de rest van de levensverhaal is niet belangrijk ;d


    Geez ... Fucked up beesten zeg o.O
    Arm diertje, zulke ouders gun je toch niemand? :'D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:45 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Geez ... Fucked up beesten zeg o.O
    Arm diertje, zulke ouders gun je toch niemand? :'D


    eigenlijk diertjes dus ;$ aangezien er al wat opgegeten zijn..
    We kwamen daar alleen te laat achter.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    eigenlijk diertjes dus ;$ aangezien er al wat opgegeten zijn..
    We kwamen daar alleen te laat achter.


    Ze eten hun eigen kinderen om ze te beschermen. De meeste zoogdieren doen dit omdat het in hun instinct zit.


    OT: Aaawh, I want it. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Babymuis van die muis die Baileys dood heeft gemaakt (bloos)


    -

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ze eten hun eigen kinderen om ze te beschermen. De meeste zoogdieren doen dit omdat het in hun instinct zit.


    OT: Aaawh, I want it. :3

    ....

    ....

    ....

    Heel erg onlogisch o-O
    Zelfs spongebob heeft nu meer logica.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)
    ....

    ....

    ....

    Heel erg onlogisch o-O
    Zelfs spongebob heeft nu meer logica.


    Toch is het waar. Dat zit zo in hun instinct, ze eten ze liever zelf op dan dat iemand anders het doet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Eh, oke!
    Kill it!
    -voor het vies en dik en vuil en ziektekiemen draagt enzo.
    Serieus... het is een MUIS.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oooh My God!!:9~Wat loiiff jaa!(H)
    Maar is het een muis ofzo? haha! x)

    Kawaii :3

    Midna schreef:
    (...)
    ....

    ....

    ....

    Heel erg onlogisch o-O
    Zelfs spongebob heeft nu meer logica.


    Ze eten de zwakste... zo is er een grotere kans dat ze sterkste overleeft. (natuurlijke selectie enzoo)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    Eh, oke!
    Kill it!
    -voor het vies en dik en vuil en ziektekiemen draagt enzo.
    Serieus... het is een MUIS.


    Tamme muizen zijn schoon en ziektevrij hoor :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ow my goshhh!!! Zó lief!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Genius schreef:
    Babymuis van die muis die Baileys dood heeft gemaakt (bloos)


    Aww, dat zou ik echt zielig vinden om te zien als 'ie met een babymuisje aan zou komen. ;o


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.