• (heart2)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.



    Ik wil het!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Aaawwwh. (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Omfg ;o Cuteness.


    No growth of the heart is ever a waste

    wat een schatje :9~

    Anitaaa schreef:
    Ooooooh hoe dat hoofdje veel te groot is, haha ahw ;3


    Haha, dat hoofdje alleen al is bijna net zo groot als het lijfje erachter :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wat een lelijk beest (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    Wat een lelijk beest (krul)


    ... ._.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wat lieeeef.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Doet me trouwens denken aan me gerbil D:



    -niet de mijne, die van mij was zwart-
    Was zo ongeveer ;d alleen die had een dik lijfje, die kon niet zo goed sporten.. omdat de mammie of de pappie had al in z'n pootjes gebeten ):

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:38 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Doet me trouwens denken aan me gerbil D:[img]http://www.deviantart.com/download/161032190/Ami__Baby_Gerbil_by_Xihom.jpg[/img

    -niet de mijne, die van mij was zwart-
    Was zo ongeveer ;d alleen die had een dik lijfje, die kon niet zo goed sporten.. omdat de mammie of de pappie had al in z'n pootjes gebeten ):


    Wtf, why?! o.O


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ahhhh, awwww. Ik heb eens babymuisjes in een emmer gehad :'D Want ze liepen ineens overal door onze tuin en ik probeerde ze te redden van de katten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ahw, dat beestje is echt cute ^^


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Aww, die is zo lief! :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Wtf, why?! o.O


    Wat why ? wrm ik eraan denk of wrm die ouders in z'n pootje beten? -de ouders van de gerbil hea niet mijn ouders-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Wat why ? wrm ik eraan denk of wrm die ouders in z'n pootje beten? -de ouders van de gerbil hea niet mijn ouders-


    Pff, dat snap ik allemaal ook wel - Maar waarom in godsnaam doen die beesten dat? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.