• Dankjullie wel lieverds.
    dat ik alles bij jullie kwijt kan.
    dat ik altijd mezelf kan zijn.
    dat ik jullie kan vertrouwen.

    I love you guys <33


    Some things are changing too much.

    Houis schreef:
    (...)

    IK OOK,
    echt hea omg. wij waren precies op tijd enzo...
    ik kan het ook gewoon nog steeds niet geloven.
    Heel veel mensen zijn al jaloers op ons enzo.
    like omg...


    zoals ik. XD


    every little thing is gonna be alright.

    iHoran schreef:
    (...)NIALL IS MINE <3 (and Lianne's, Fabienne's Esther's and Lieke's)

    Inderdaad (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    iHoran schreef:
    (...)NIALL IS MINE <3 (and Lianne's, Fabienne's Esther's and Lieke's)


    Ja hahaha hdat vertel ik ze ook, dan zeg ik '' eigenlijk kan je hem al niet meer krijgen '' xd


    i'm broken, do you hear me.

    Maar ik ga beneden even appeltaart eten en daarna op wrts mijn woordjes oefenen voor Latijn, dus tot zo sweeties <333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    okee sanne mijn droom:

    Ik zat in de speed of sound.
    En die dingen die over jou heengaan zodat je vast zit. Zaten helemaal nog niet vast, maar hij was al naar boven aan het gaan zegmaar. Dus ik ben heel snel uitgestapt. En nu durf ik vrijdag er niet in omdat ik aan final destination moet denken HAHA, maar ik ga er wel gewoon in hoor. Alleen vind ik het wel eng:$


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik ben de enige op mijn school die ze kent, buiten mijn vriendinnen dan, omdat ik constant over ze praat. (: Gister kwam een vriendin naar me: "Kato, ik heb gister eens naar die One Direction-gasten geluisterd, en ze zijn best wel goed!" Ik met een big smile op mijn gezicht. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    hahah bij mij op school ken ik echt niemand die fan van hun is, maar dan altijd als ik zeg dat ik fan van ze ben moet ik uitleggen wie het zijn xd
    Maar mijn vriendinnen (sommige) gaan zich dan echt tegen me keren omdat ze vinden dan Niall en Louis lelijk zijn en dat zijn echt van die ODSGHDUJFHDJFHDSJFHDJFH IK WIL JE BLISKEMSTRALEN momenten (:
    IK HEB EEN PLAATJE VAN 1D OP DE VOORKANT VAN MIJN AGENDA. 2 van die vriendinnen; die heeft zijn broek te hoog, die is blond dat is lelijk. hij lijkt op tarzan, hij is gewoon lelijk, en dan over Liam ook nog wat, en ze vonden al hun kleren lelijk ofzo ;o IK DACHT ECHT; HOU JE BEK ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Houis schreef:
    okee sanne mijn droom:

    Ik zat in de speed of sound.
    En die dingen die over jou heengaan zodat je vast zit. Zaten helemaal nog niet vast, maar hij was al naar boven aan het gaan zegmaar. Dus ik ben heel snel uitgestapt. En nu durf ik vrijdag er niet in omdat ik aan final destination moet denken HAHA, maar ik ga er wel gewoon in hoor. Alleen vind ik het wel eng:$
    DAT DING HEEFT IN 2 WEKEN 2 X STILGESTAAN HAHAHAHAHHA. VORIGE WEEK NOG ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    TOT ZO FABIENNE <33


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Chiam schreef:
    (...)

    Ja hahaha hdat vertel ik ze ook, dan zeg ik '' eigenlijk kan je hem al niet meer krijgen '' xd


    En harry kunnen ze ook niet krijgen want die is al van mij (en chanou, joyce en kato)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    TOT ZO FABIENNE <3333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    "The Fans always tell me I'm beautiful, but no one will ever be as beautiful as them." - Niall Horan

    DIE ZAG IK OMDAT JOELLA DIE GERETWEET HAD & IK VIND DIE TE LIEF <3

    *voelt zich goed door het retweeten (:*


    Some things are changing too much.

    iHoran schreef:
    (...)IK OOOOOOOOOOOOOOOK, echt gewoon dat ik gefilmd heb, boeiend dat ik er op schreeuw, ik bewaar dat filmpje met mijn leven haha <3

    Ik ben gewoon zo blij dat ik ze serieus aangeraakt heb.
    en iets tegen ze gezegd heb (:


    Some things are changing too much.

    iHoran schreef:
    (...)DAT DING HEEFT IN 2 WEKEN 2 X STILGESTAAN HAHAHAHAHHA. VORIGE WEEK NOG ;$


    OMFG
    NOOOOOOOOOO. ik ga huilen hoor haha.
    Nee serieus, nu vind ik het echt eng.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    *voelt zich goed door het retweeten (:*
    eigenlijk had ik die al een keer gezien, maar ik wist die niet meer, hahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.