• Dankjullie wel lieverds.
    dat ik alles bij jullie kwijt kan.
    dat ik altijd mezelf kan zijn.
    dat ik jullie kan vertrouwen.

    I love you guys <33


    Some things are changing too much.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Ja echt hea, zonder die site was ik echt allang gestopt met grieks en latijn xd
    latijn gaat wel makkelijk, maar zonder die site had ik al 5643748325896 keer mijn huiswerk voor grieks niet gemaakt hahaha


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Hay Sanne, Fabienne
    en de andere die ik nog niet begroet heb xd <333333333333333


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    Hay Sanne, Fabienne
    en de andere die ik nog niet begroet heb xd <333333333333333
    HAAAAAAAI CHELSEA <33333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Chiam schreef:
    Oke volgens mij is hij klaar Joella xd
    hij is niet super maar ik moet nog zoeken hoe ik het best one shots afrond en dus hebi k et jou geexperimenteerd, hopelijk vind je het toch goed xd
    AFDSFJSDFLK DAN KOMT MIJNE <3333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Chiam schreef:
    Hay Sanne, Fabienne
    en de andere die ik nog niet begroet heb xd <333333333333333

    HOOOOOOOOII (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Cheeky schreef:
    (...)latijn gaat wel makkelijk, maar zonder die site had ik al 5643748325896 keer mijn huiswerk voor grieks niet gemaakt hahaha

    Ja Latijn is gewoon makkelijk te vertalen, maar Grieks dan dat schrijf ik meestal gewoon over, maar meestal wel deels omdat ik anders echt 2en en 3en voor de 4toetsens ga halen xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    iHoran schreef:
    (...)AFDSFJSDFLK DAN KOMT MIJNE <3333


    Hahaha juppp
    maar ik ga eerst even voor Harry schrijven dan is die ook weer bijna afgelopen xd en Ik vertel je nu al dat mijn one-shots op niets trekken, maar ik vind het gewoon leuk om te doen, dus doe ik het lekker xd .
    + waar woont jij eigenlijk, dan kan ik het hier eens melden om te zien of ze me willen weg doen dan xd


    i'm broken, do you hear me.

    iHoran schreef:
    (...)oei, mij lijkt dat echt pijnlijk ;o

    Is het ook, maar komt omdat ik het gewoon heel erg leuk vind, anders was ik allang met ballet gestopt xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik ga nu even mijn Grieks overschrijven, tot zo <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Chiam schreef:
    (...)

    Hahaha juppp
    maar ik ga eerst even voor Harry schrijven dan is die ook weer bijna afgelopen xd en Ik vertel je nu al dat mijn one-shots op niets trekken, maar ik vind het gewoon leuk om te doen, dus doe ik het lekker xd .
    + waar woont jij eigenlijk, dan kan ik het hier eens melden om te zien of ze me willen weg doen dan xd
    Sint-Maartensdijk HAHA.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    DAMN, ik heb honger, ookal heb ik nog maar net gegeten. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    somebodyyyy toooooooooooooooooooohooooooooooooooooooooooooooooooooooooo loooovvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee(H)
    hihi sorry dat moest even, ik probeer mijn gevoel in de muziek kwijt te raken. Want ik doe wel vrolijk, maar stiekem maak ik me alleen maar druk om zaterdag -.-


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ik weet gewoon niet zo goed hoe ik me voel


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    iHoran schreef:
    (...)Sint-Maartensdijk HAHA.


    Oke dat is een uur van hier maar ik vind een manier, ik heb nog even tijd om dat uit te dokteren xd


    i'm broken, do you hear me.

    HOI LIEVERDS.
    ik werd weer gedwongen om naar binnen te komen.
    did I miss something?


    Some things are changing too much.