Laat weten wat jullie er van vinden?
Is mijn Engels al verbeterd?
Het klinkt idd wat nazaal, maar ziet al een tijdje met een verkoudheid en hij gaat nooit echt volledig over
Ik weet dat het ritme niet volledig klopt but i don't care
klik
maybe i rapped the song
-
25 okt 2011 - 17:5126 okt 2011 - 15:09
Ik vind het niet zo goed.
Je hebt de stem niet om Adele te zingen, en probeer eens iets in het Nederlands want je accent is vreselijk.
Oh, en alsjeblieft stop met engels gebruiken tot je het kunt.[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 15:10 ]
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the
26 okt 2011 - 15:10Hustlers schreef:
Ik vind het nog niet eens zo heel slecht, ik vind dat je best een fijne stem hebt om naar te luisteren. Maar misschien moet je een ander liedje doen? Je moet alleen iets beter leren articuleren, want op sommige stukjes versta ik niet wat je zingt. (: En je Engels is niet super slecht ofzo gewoon iets meer oefenen ik heb het wel eens erger gehoord (:
Dank je op youtube zelf was er een meisje uit amerika die dacht dat ik van Engeland was26 okt 2011 - 15:1026 okt 2011 - 15:12vezz schreef:
(...)
Dank je op youtube zelf was er een meisje uit amerika die dacht dat ik van Engeland was
Haha, misschien moet je een iets makkelijker Engels nummer kiezen en ik denk dat je moet leren iets meer kracht te zetten met je stem! Want ik luister je andere dingen ook even, maar je klinkt niet heel erg krachtig. Ik denk dat je daar ook een beetje ana moet werken. Zit je al op zangles?Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
26 okt 2011 - 15:15Hustlers schreef:
(...)
Haha, misschien moet je een iets makkelijker Engels nummer kiezen en ik denk dat je moet leren iets meer kracht te zetten met je stem! Want ik luister je andere dingen ook even, maar je klinkt niet heel erg krachtig. Ik denk dat je daar ook een beetje ana moet werken. Zit je al op zangles?
Nope en ik mag ook niet op zangles mss volgend jaar maar dat is nog niet zeker mss kan je wat gemakkelijke engelse liedjes zeggen?26 okt 2011 - 15:15Please, don't ever try to sing a song of Adele...
[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 15:18 ]
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
26 okt 2011 - 15:17vezz schreef:
(...)
Nope en ik mag ook niet op zangles mss volgend jaar maar dat is nog niet zeker mss kan je wat gemakkelijke engelse liedjes zeggen?
Zangles zou je wel enorm helpen, want daar leren ze je ook op je uitspraak letten. Ik zal eens naar wat makkelijke Engelse liedjes zoeken!Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
26 okt 2011 - 15:21Hustlers schreef:
(...)
Zangles zou je wel enorm helpen, want daar leren ze je ook op je uitspraak letten. Ik zal eens naar wat makkelijke Engelse liedjes zoeken!
Dank je26 okt 2011 - 15:41vezz schreef:
(...)
Dank je
Het liedje skyscraper van demi lovato is qua uitspraak niet zo heel moeilijk. Maar dan moet je kijken of je de noten kan halen. Je moet gewoon een lied zoeken waar geen moeilijke woorden in zitten.Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
26 okt 2011 - 15:44Hustlers schreef:
Als ik er een cover van maak wil jij hem dan even luisterne?
(...)
Het liedje skyscraper van demi lovato is qua uitspraak niet zo heel moeilijk. Maar dan moet je kijken of je de noten kan halen. Je moet gewoon een lied zoeken waar geen moeilijke woorden in zitten.26 okt 2011 - 16:08Hustlers schreef:
(...)
Het liedje skyscraper van demi lovato is qua uitspraak niet zo heel moeilijk. Maar dan moet je kijken of je de noten kan halen. Je moet gewoon een lied zoeken waar geen moeilijke woorden in zitten.
Dit is toch niet zo'n simpel lied?Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
26 okt 2011 - 16:12Hustlers schreef:
(...)
Het liedje skyscraper van demi lovato is qua uitspraak niet zo heel moeilijk. Maar dan moet je kijken of je de noten kan halen. Je moet gewoon een lied zoeken waar geen moeilijke woorden in zitten.
Dat is een hele moeilijke lied. o.oAnd remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
26 okt 2011 - 16:19Hustlers schreef:
(...)
Dat is net een moeilijk liedje.Ex astris, sciencia
26 okt 2011 - 16:19Negligible schreef:
Oke, you definitely raped the songIt is better to reign in hell than to serve in heaven.
26 okt 2011 - 16:20Hustlers schreef:
(...)
Dat is een verschrikkelijk moeilijk en hoog lied. Ik denk persoonlijk niet dat je dat kan Vezz. Sorry maar de hoge noten waren bij adele al niet mooi en dit is ongeveer even hoog ;scomfort in c h a o s