• Laat weten wat jullie er van vinden?
    Is mijn Engels al verbeterd?
    Het klinkt idd wat nazaal, maar ziet al een tijdje met een verkoudheid en hij gaat nooit echt volledig over xD
    Ik weet dat het ritme niet volledig klopt xD but i don't care :P

    klik
    maybe i rapped the song xD

    Ik vind het niet zo goed.
    Je hebt de stem niet om Adele te zingen, en probeer eens iets in het Nederlands want je accent is vreselijk.
    Oh, en alsjeblieft stop met engels gebruiken tot je het kunt.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 15:10 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hustlers schreef:
    Ik vind het nog niet eens zo heel slecht, ik vind dat je best een fijne stem hebt om naar te luisteren. Maar misschien moet je een ander liedje doen? Je moet alleen iets beter leren articuleren, want op sommige stukjes versta ik niet wat je zingt. (: En je Engels is niet super slecht ofzo gewoon iets meer oefenen ik heb het wel eens erger gehoord (:

    Dank je xD op youtube zelf was er een meisje uit amerika die dacht dat ik van Engeland was xD

    Negligible schreef:
    Okay, you definitely raped the song


    Ex astris, sciencia

    vezz schreef:
    (...)
    Dank je xD op youtube zelf was er een meisje uit amerika die dacht dat ik van Engeland was xD

    Haha, misschien moet je een iets makkelijker Engels nummer kiezen en ik denk dat je moet leren iets meer kracht te zetten met je stem! Want ik luister je andere dingen ook even, maar je klinkt niet heel erg krachtig. Ik denk dat je daar ook een beetje ana moet werken. Zit je al op zangles?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Haha, misschien moet je een iets makkelijker Engels nummer kiezen en ik denk dat je moet leren iets meer kracht te zetten met je stem! Want ik luister je andere dingen ook even, maar je klinkt niet heel erg krachtig. Ik denk dat je daar ook een beetje ana moet werken. Zit je al op zangles?

    Nope en ik mag ook niet op zangles mss volgend jaar maar dat is nog niet zeker xD mss kan je wat gemakkelijke engelse liedjes zeggen?

    Please, don't ever try to sing a song of Adele...

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 15:18 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    vezz schreef:
    (...)
    Nope en ik mag ook niet op zangles mss volgend jaar maar dat is nog niet zeker xD mss kan je wat gemakkelijke engelse liedjes zeggen?

    Zangles zou je wel enorm helpen, want daar leren ze je ook op je uitspraak letten. Ik zal eens naar wat makkelijke Engelse liedjes zoeken!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Zangles zou je wel enorm helpen, want daar leren ze je ook op je uitspraak letten. Ik zal eens naar wat makkelijke Engelse liedjes zoeken!

    Dank je

    vezz schreef:
    (...)
    Dank je

    Het liedje skyscraper van demi lovato is qua uitspraak niet zo heel moeilijk. Maar dan moet je kijken of je de noten kan halen. Je moet gewoon een lied zoeken waar geen moeilijke woorden in zitten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Het liedje skyscraper van demi lovato is qua uitspraak niet zo heel moeilijk. Maar dan moet je kijken of je de noten kan halen. Je moet gewoon een lied zoeken waar geen moeilijke woorden in zitten.
    Als ik er een cover van maak wil jij hem dan even luisterne?

    Hustlers schreef:
    (...)
    Het liedje skyscraper van demi lovato is qua uitspraak niet zo heel moeilijk. Maar dan moet je kijken of je de noten kan halen. Je moet gewoon een lied zoeken waar geen moeilijke woorden in zitten.

    Dit is toch niet zo'n simpel lied?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hustlers schreef:
    (...)
    Het liedje skyscraper van demi lovato is qua uitspraak niet zo heel moeilijk. Maar dan moet je kijken of je de noten kan halen. Je moet gewoon een lied zoeken waar geen moeilijke woorden in zitten.


    Dat is een hele moeilijke lied. o.o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Het liedje skyscraper van demi lovato is qua uitspraak niet zo heel moeilijk. Maar dan moet je kijken of je de noten kan halen. Je moet gewoon een lied zoeken waar geen moeilijke woorden in zitten.

    Dat is net een moeilijk liedje.


    Ex astris, sciencia

    Negligible schreef:
    Oke, you definitely raped the song


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Het liedje skyscraper van demi lovato is qua uitspraak niet zo heel moeilijk. Maar dan moet je kijken of je de noten kan halen. Je moet gewoon een lied zoeken waar geen moeilijke woorden in zitten.

    Dat is een verschrikkelijk moeilijk en hoog lied. Ik denk persoonlijk niet dat je dat kan Vezz. Sorry maar de hoge noten waren bij adele al niet mooi en dit is ongeveer even hoog ;s


    comfort in c h a o s