• Laat weten wat jullie er van vinden?
    Is mijn Engels al verbeterd?
    Het klinkt idd wat nazaal, maar ziet al een tijdje met een verkoudheid en hij gaat nooit echt volledig over xD
    Ik weet dat het ritme niet volledig klopt xD but i don't care :P

    klik
    maybe i rapped the song xD

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Bro, gewoon goed opletten op school in plaats van Engels gebruiken terwijl je het niet kan. En waarom ga je dan niet gewoon Nederlands zingen? Als je echt zo slecht Engels spreekt, moet je al helemaal niet zingen.

    Nederlandse liedjes sucken zwaar! en ik zing Engels omdat ik zo het beter leer. Ik let trouwens wel goed op bij Engels en mijn Engels praten is wel goed :)

    Okéééé.
    1) Je moet beter leren articuleren en je stem luider laten klinken, want nu ben je gewoon wat woorden aan het zeggen op een melodie en je zingt naar binnen toe en niet naar buiten toe, wat overigens wel de bedoeling is meestal.
    2) Je zingt veel vals. Je zou eerst duizenden malen moeten oefenen, en niet alleen op liedjes die té moeilijk zijn om te zingen voor iemand die er nog niet ervaren in is. Begin bij het begin: toonladders, speciale zangliedjes die ontworpen zijn om je stem te verbeteren.
    Als je een huis bouwt begin je immers ook niet met het dak.
    3) Ik zou voorlopig geen covers posten op youtube. Zing voor jezelf, leer voor jezelf, ga op zangles (!!!) en dan pas als je wéét wat je doet, dan pas kan je coveren. Want de liedjes die je zingt zijn van een te hoog niveau, daar moet je al zeker niet bij beginnen.

    Dat moet je nu wel een beetje doorhebben.


    Where there is a sea there are pirates...

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    ...(no_chears)
    Man, je weet niet waar je het over hebt. :W
    Ik bedoel, die smileys zijn inderdaad niet irritant. (joehoe)
    Zolang je ze maar met mate gebruikt. (quote)


    Ik probeerde daar dan ook zoveel mogelijk smileys te gebruiken


    quidquid excusatio prandium pro

    Captain schreef:
    Okéééé.
    1) Je moet beter leren articuleren en je stem luider laten klinken, want nu ben je gewoon wat woorden aan het zeggen op een melodie en je zingt naar binnen toe en niet naar buiten toe, wat overigens wel de bedoeling is meestal.
    2) Je zingt veel vals. Je zou eerst duizenden malen moeten oefenen, en niet alleen op liedjes die té moeilijk zijn om te zingen voor iemand die er nog niet ervaren in is. Begin bij het begin: toonladders, speciale zangliedjes die ontworpen zijn om je stem te verbeteren.
    Als je een huis bouwt begin je immers ook niet met het dak.
    3) Ik zou voorlopig geen covers posten op youtube. Zing voor jezelf, leer voor jezelf, ga op zangles (!!!) en dan pas als je wéét wat je doet, dan pas kan je coveren. Want de liedjes die je zingt zijn van een te hoog niveau, daar moet je al zeker niet bij beginnen.

    Dat moet je nu wel een beetje doorhebben.

    Ik zing gewoon voor mijn plezier hoor of het goed is of niet kan me niet schelen maar wel bedankt voor de tips

    vezz schreef:
    (...)
    Ik zing gewoon voor mijn plezier hoor of het goed is of niet kan me niet schelen maar wel bedankt voor de tips

    Als het je niks kan schelen waarom vraag je dan naar onze mening? :')
    Dan had je het evengoed niet moeten posten.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Als het je niks kan schelen waarom vraag je dan naar onze mening? :')
    Dan had je het evengoed niet moeten posten.

    Omdat ik gewoon wil weten wat ik nog beter kan doen ^^

    Sorry, ik vind het slecht. Ik zeg niet dat ik zelf kan zingen, maar je Engelse uitspraak moet wat beter en af en toe zit je behoorlijk naast de originele melodie en noten. Zoek anders een Nederlands liedje en probeer dat. And don't worry, if singing is your passion, keep up the work!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Sorry, ik vind het slecht. Ik zeg niet dat ik zelf kan zingen, maar je Engelse uitspraak moet wat beter en af en toe zit je behoorlijk naast de originele melodie en noten. Zoek anders een Nederlands liedje en probeer dat. And don't worry, if singing is your passion, keep up the work!

    Dank je zal ik zeker doen, ik zal blijven werken.

    Ik vind het niet heel erg erg goed. Je Engels is inderdaad niet geweldig, maar goed, dat maakt niet geweldig veel uit. En het kan aan de opname liggen, maar je stem was heel veel zachter dan het piano geluid, waardoor ik het niet heel erg goed kon horen. Misschien beginnen met makkelijkere nummers, en je zat er wel vaak naast. Maar dat kwam ook omdat het nummer niet goed bij je stem paste. Begin bij makkelijkere nummers, en dan kun je jezelf misschien verbeteren(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oke, you definitely raped the song


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Atropos schreef:
    Ik vind het niet heel erg erg goed. Je Engels is inderdaad niet geweldig, maar goed, dat maakt niet geweldig veel uit. En het kan aan de opname liggen, maar je stem was heel veel zachter dan het piano geluid, waardoor ik het niet heel erg goed kon horen. Misschien beginnen met makkelijkere nummers, en je zat er wel vaak naast. Maar dat kwam ook omdat het nummer niet goed bij je stem paste. Begin bij makkelijkere nummers, en dan kun je jezelf misschien verbeteren(:

    Dank je noem eens een paar gemakkelijke maar leuke liedjes?

    Sorry. je Engels kan echt beter, en waarom een leeuw als foto bij die video? xd

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:53 ]

    Zo'n uitspraak als 'What do you find' doet me echt denken aan zo'n boekje waarin allemaal uitspraken staan die door Nederlanders gedaan zijn, maar heel grappig vertaald zijn. Zoals 'Ik krijg altijd mijn zin' -> 'I always get my sin.' Lol. No offence tegen jou (: Gewoon blijven leren en oefenen zou ik zeggen, zo moet je het leren (:.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    Zo'n uitspraak als 'What do you find' doet me echt denken aan zo'n boekje waarin allemaal uitspraken staan die door Nederlanders gedaan zijn, maar heel grappig vertaald zijn. Zoals 'Ik krijg altijd mijn zin' -> 'I always get my sin.' Lol. No offence tegen jou (: Gewoon blijven leren en oefenen zou ik zeggen, zo moet je het leren (:.

    Thanks ^^

    Ik vind het nog niet eens zo heel slecht, ik vind dat je best een fijne stem hebt om naar te luisteren. Maar misschien moet je een ander liedje doen? Je moet alleen iets beter leren articuleren, want op sommige stukjes versta ik niet wat je zingt. (: En je Engels is niet super slecht ofzo gewoon iets meer oefenen ik heb het wel eens erger gehoord (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.