• Wél:
    - Alles behalve onderstaande.

    Niet:
    - Justin Bieber
    - Twilight
    - Vampieren/wolven/heksen en dat soort shit. HP kan dan wél, maar weinig kans da ik dat lees xd
    -Niet zoveel hoofdstukken


    xx Emma


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    Desprate Resentment, van Countenance
    Daar ben ik verslaafd aan, hij is super spannend! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Names written in their minds
    There is no return
    Cursed gifts


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kiss and Tell [JoshFranceschi/YouMeAtSix

    Sierre Walkers is al jaren beste vrienden met Chris Miller, alleen ze weet niets van hem. Ze is streng opgevoed en mag alleen naar klassieke muziek luisteren en blousjes en rokjes dragen. Het enige waar ze minder streng op is, is dat ze met Chris om mag gaan. Ze denkt dat hij op een muziekschool zit en nu op vakantie is, maar is dat wel zo?

    Trailer:



    ABN ~ TT/Ik-persoon ~ 81 delen


    Destroy what destroys you.

    So... not Twilight?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hmm... Zoiets?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I'm coming home

    Ik ben vandaag begonnen. Het gaat wel over Harry Potter...
    Blaise Zabini en Draco Malfoy doen ook mee!


    "I solemnly swear that i am up to no good."



    De Maya's voorspelde lang geleden de einde van de wereld op 21-december-2012.Maar wat als het niet de einde van de wereld is , maar iets wat de mens zelf veroorzaakt heeft en de natuur een handje mee helpt?
    21 December leuk net zo normaal als alle andere dagen. Het sneeuwde en het was bijna kerst. Loena ging samen met haar bange zusje Lilly naar de bioscoop. Alles leuk normaal tot er een sneeuwstorm komt waardoor ze niet meer naar huis konden. Een onbekende jongen zorgt er voor dat ze thuis kommen.Maar wat als als hij niet meer naar huis kan omdat auto's niet mogen rijden,de ouders ook niet naar huis kunnen en er 's nachts wat gebeurd en niemand weet hoe?

    The end of the world as we knew |2012|.-Onbekende persoon


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Smile.

    Het is een Tokio Hotel FF, weet niet of je daar van houd ofzo. De titel heeft vrij weinig met het verhaal te maken, en het is nogal poeperig geschreven. Hij is al afgerond met 15 hoofdstukken.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Geen fantasy?
    Ik heb namelijk een fantasy story, maar niet met vampieren, wolven, heksen e.d.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Geen fantasy?
    Ik heb namelijk een fantasy story, maar niet met vampieren, wolven, heksen e.d.


    'Het doolhof?' Bedoel je die? Die lees ik al, dat is echt een awesome story en je moet echt snel verdergaan ;dp


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star


    We don`t want to be one of them. But our parents forced us. We have to keep it a secret. So nobody knows and nobody will ever know.
    It will not change anything. We continue to hate you. Forever

    Juliette en Maxine zijn de bitches van Hogwarts. Samen delen ze een groot geheim, waar ze tot hun grote afgunst nog iemand anders bij moeten betrekken. Iemand die misschien wel alles zal veranderen.



    De cover is de link


    Physics is awesome


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Het is een soort van dagboek, en heeft pas één deel. Het is een waargebeurd verhaal over mijn beste vriendin met anorexia.

    Klik.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:33 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Als je een verhaal over een gevallen engel ook leuk vind dan raad ik je die van Assassin aan.


    "Ik beschouwde mensen niet als levende wezens, maar als een bron van voedsel. En ik vond het leuk om met mijn eten te spelen."

    Klik op de cover om naar het verhaal te gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.