• Wél:
    - Alles behalve onderstaande.

    Niet:
    - Justin Bieber
    - Twilight
    - Vampieren/wolven/heksen en dat soort shit. HP kan dan wél, maar weinig kans da ik dat lees xd
    -Niet zoveel hoofdstukken


    xx Emma


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    Secretss schreef:
    (...)

    'Het doolhof?' Bedoel je die? Die lees ik al, dat is echt een awesome story en je moet echt snel verdergaan ;dp


    Oh, haha, dat wist ik niet ;p
    Dankjewel! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Changing Rooms

    Noah, Sterre, Jade, Rose, Brooke en Mikayla zijn zes vriendinnen die op vakantie gaan naar Mallorca. De zes vriendinnen komen een andere vriendengroep tegen waardoor ze Chase, Matthias, Joshua, Keith, Austin en Drew leren kennen. Ze zitten in het zelfde hotel. Als de dj van het hotel met een oud spelletje komt, om de sleutels in een mand te doen en welke sleutel je trekt bij diegene moet je op de kamer blijven voor de rest van de vakantie, doen ze alle twaalf er aan mee. Maar of het een goed idee was? Een van hun gaat over zijn of haar grenzen. Een vergeet iemand die thuis zit te wachten. En de andere hebben te maken met gevoelens, die ze nog niet eerder kenden, voor iemand anders.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.



    "You're like a star, only for my eyes to see, never for my hands to hold."

    Nothing's what it looks like.


    An Unusual & Boulevard production

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 21:13 ]


    Live life limitless.

    Never judge a book by its movie met Chace Crawford en Ed Westwick!

    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil

    you belong with me, staat op me profiel



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Enjoy ;3

    - Onbekende personen


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon


    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 18:01 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Femi heeft eigenlijk niemand meer over.
    Valentijn staat nu met zijn rug tegen de muur.
    Bij Coco groeit er iets in haar buik, en ze weet niet of ze het wil.
    Tony heeft de leraren aan het vloeken, de meisjes aan zijn lippen en de jongens onder de indruk.
    En Felix staat in zijn schaduw.
    Sascha voelt zich nergens meer thuis.
    En terwijl Leo's wereld door pesterijen in elkaar stort,
    Is Nicolas verliefd op de verkeerde persoon.

    Dit is het verhaal van een schijnbaar normale groep tieners, wiens leven niet ver van de hel is. Een achtbaan door liefde, leugens, ruzie en tranen. Met aan het eind van de dag slechts een kleine glimp van hoop aan de horizon.
    ~
    Tell me why
    I don’t like Mondays
    I wanna shoot the whole day down, down, down, shoot it all down.

    - I Don't Like Mondays, by The Boomtown Rats


    I Hate Mondays


    Am I gay? I am ecstatic!

    Diary of Dawn
    Een dagboek van een meisje met anorexia


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Horrorzomer [14+]

    Zomer. Het mooiste seizoen van het jaar. Zon, zee en strand, elke dag. Het kan niet beter. Wanneer Jennifer samen met haar vriendinnen elke dag tot laat op het strand blijven, gebeuren er rare dingen. Damian, Aron, Chris en Liam besluiten op een avond geesten op te roepen. Jennifer weet wat de gevolgen zijn en samen met Celine, Melanie, Jessica en Ashley gaan ze naar huis. De volgende ochtend zijn de jongens spoorloos: Niemand weet waar ze zijn en ze nemen hun mobieltjes niet op. Wanneer Ashley op een brute wijze wordt vermoord is er één ding duidelijk: Damian, Aron, Chris en Liam zitten hierachter.



    Ik ben er pas net mee begonnen. Nog niet zoveel hoofdstukjes dus :'D


    Alexis heeft er genoeg van dat ze haar eigen leven niet mag bepalen. Haar ouders ontnemen haar alles. Haar hele leven lang moet ze alles voor ze doen. Wanneer ze naar Frankrijk verhuizen ziet Alexis de kans om te ontsnappen en dat doet ze. Ze loopt weg van haar ellendige leventje en wil haar vrijheid tegemoet komen. Maar wat als ze plotseling haar geheugen verliest en iemand haar mee neemt? Wat als het niet zo verloopt als dat ze gepland had? Niks zal meer hetzelfde zijn voor haar.

    When you knew me.


    someday, it will be your day.



    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 19:50 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Drarry met humor

    Can I have your love?


    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!