• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:45 ]

Dat was niet met mensen van Q en stiekem was het ook geen "echte" meeting omdat zij wel mensen kenden die ik kende, maar we elkaar gewoon nog nooit hadden ontmoet. En daarna heb ik niemand meer gemeet. :c

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

OHWACHT.
    Er was ooit een meeting in Emmen met Damian en zo. Daar was ik ook1 Die had ik toen nog samen met iemand georganiseerd

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Meeting Breda met jou, Marleen, Robbert, Sarita, Sevda, Nikki en nog wat mensjes ;D

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Moet nog gebeuren

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

1e meeting van Quizlet dat was met Naomi (Hobbelpaard) (bloos)
    1e meeting van een andere site dat was met Lotte. En we gingen toen samen naar een Tokio Hotel concert of fandag. Weet niet meer welke als eerste kwam :'D

-

Met skies, maar dat was niet echt een meeting, meer een "Hey, zal ik morgen naar je toekomen, ondanks dat we elkaar nog nooit gezien hebben?" "Ok, tot morgen!"-dingetje. ghehee :3

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Dat was met Assassin in Tilburg.

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Ik heb nog nooit een meeting met Q-mensen gehad. (bloos)

"Well, well. Look who we've got here!"

Met Minsa, mijn beste vriendin die aan de hele andere kant van het land woont ^.^

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Doncaster schreef:
    Meeting Breda met jou, Marleen, Robbert, Sarita, Sevda, Nikki en nog wat mensjes ;D

Echt? Dan mag ik morgen met jou mijn jubileum vieren want dan ken ik je precies een half jaar :3

Zes jaar geleden :') Met iemand van Habbo *kuch* :Y)

"I shut my eyes in order to see.'

Ik werd een keer meegesleept naar een Tokio Hotel meeting, inmiddels vier jaar geleden, maar daarna wisten mijn ouders blijkbaar wat meetingen waren en mocht ik niet meer.
    (no_chears)

Felix

Mijn eerste meeting was met DragonForce en CafeZero, toen gingen we zwemmen :'D

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Ik meet elke dan met bo (everx)... (ken haar in rl, we wonen in hetzelfde dorp, zelfde school, zelfde richting)
    Ik hoop dat mijn éérste échte meeting met Continue is.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Applejack kwam naar mijn huis voor carnaval, en bleef slapen. *O* Het was gezellig.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.