• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:45 ]

weheartit schreef:
    (...)

Ik heet Zeynep. -,-
    Of Smurf, weet je nog? Gehehe.

Yay Zeynep ja
    Dat ben ik straks weer vergeten maar alsnog
    Zeynep was er dus ook :#

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Morgen ga ik voor het eerst iemand van Q meeten in Eindhoven, is ook meteen de eerste keer dat ik alleen met de trein ga.

Take risks and conquer your fears.

Met Reina (RlovesAnne) (:

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Mijn eerste meeting was in Hengelo: Klik.
    Assassin/Nikki kwam eerst met de trein naar mij toe en samen zouden we doorgaan naar de meeting. Ik was zo nervous en zenuwachtig, maar het werd een prachtige dag.
    De meeting zelf was geniaal, want er waren gewoon geniale mensen (bloos).
    En na de meeting was het ook heel leuk met Nikki (wbw).
    Alleen maar goede herinneringen aan over gehouden.

[ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 16:30 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik heb nog niemand gemeet. Helaas. ):

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Met Yoni (ifuckharry) deze paasvakantie in Gent. :3

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Ik heb nog nooit een meeting gehad met meerdere Q-leden, zo de echte georganiseerde meetings.
    Wel heb ik via hier met Pia en Mieke afgesproken en met Paulien zal dat ook zeer snel gebeuren :3

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Die komt nog, ik wacht met spanning totdat Sarita zover is :D

"Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

19 augustus 2008 in Ede met twee meiden van q die elkaars zus zijn, het was erg gezellig maar daarna klikte het ineens toch niet.
    Eerste meeting met mensen die nu nog actief zijn hier was mijn tweede meeting met mensen van q, dit was met Assassin, Lycaon en Rickjuh. Toen durfde ik nog ni aleen met de trein en kwam Rick me ophalen x'D
    Dat was in Utrecht.

Mijn eerste meeting was de meeting van Rotterdam. 11.12.2010

"Ignite, my love. Ignite."

Cesare schreef:

Sorry sweetheart, maar ik moest eerst even zelf op een rijtje zien te krijgen. Dat gaat redelijk goed en op dit moment ben ik tenminste geen emotioneel wrak. Dus ik denk dat ik over een week weer wel aan een echte meeting kan denken. ^^

Cesare schreef:

Sorry sweetheart, maar ik moest eerst even zelf op een rijtje zien te krijgen. Dat gaat redelijk goed en op dit moment ben ik tenminste geen emotioneel wrak. Dus ik denk dat ik over een week weer wel aan een echte meeting kan denken. ^^

Pericles schreef:
    Morgen ga ik voor het eerst iemand van Q meeten in Eindhoven, is ook meteen de eerste keer dat ik alleen met de trein ga.

Bij mijn eerste meeting was het ook voor de 1e keer in de trein.. Alleen. Jeeesz, ik flipte hem helemaal en vroeg aan zo'n 20 mensen wat ik moest doen.

Failhare schreef:
    KLIKJE Mijn eerste meeting was in Tilburg met Nore, Amber, Kimberlee en Nikki. Ik kende alleen Amber en Nikki niet XD

Dat was ook mijn eerste meeting. Ik kende alleen Kimberlee, loll.

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

My first meeting has not taken place yet. Maar hopelijk gaat die in de kerstvakantie plaatsvinden(:
    En misschien begin November ^^

[ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 21:05 ]

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.