• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:45 ]

    Ik heb nog nooit zo'n officiële Q-meeting gehad, behalve de mini-meeting op mijn b-day met Jac en Jellanie ;D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat was 6 september 2008 volgens mij oude agenda, maar ik heb geen zin om dat topic te zoeken.. :'D
    Was met Janouk, Amy, Mirjam, Shanice en Marin geloof ik.

    Dat was met Chantou (Superhero dacht ik) die van Q geband is (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    mijn eerste meeting was niet echt een Q meeting, maar dat was toen One Direction in Amsterdam was en ik had afgesproken met meisjes van het Fan Topic om daar aftespreken dus toen waren we de hele dag met zijn 4en, en die zondag daarna zijn er 2 andere meisjes ook van het Fan Topic die ik in Amsterdam ook al heb gezien naar mijn huis gekomen, en deze zondag ga ik ook met heel veel mensen van dat Fan Topic afspreken in Utrecht
    one mijn eerste meeting was een meisje van Q dat naar hetzelfde hotel in Turkije als mij ging, en dan 1 dag eerder, dus ik was de hele vakantie samen met haar (:

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 13:47 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ergens in 2007... een vampirefreaks meeting in Purmerend. XD


    Life is hard and then we die

    LostPromises schreef:
    In bergen op zoom :3
    Met Colibre en Sevda en Daphne en Feyza en Sterre en Suzanne en het zusje van Feyza waarvan ik de naam echt niet kan onthouden -.-

    Me to!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het zijn geen echte Q-meetings geweest ofzo.
    Maar in januari ging ik Dagmar meeten, die ken ik via Hyves.
    En verder heb ik gewoon steeds 1 of meerdere mensen van ons EC topic gemeet (:. En in de kerstvakantie komen hopelijk alle meiden van EC, want dan vier ik mijn verjaardag (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb nog nooit iemand van Q gemeet, maar wel van een ander forum :')


    As travars

    RLovesAnne schreef:
    Het zijn geen echte Q-meetings geweest ofzo.
    Maar in januari ging ik Dagmar meeten, die ken ik via Hyves.
    En verder heb ik gewoon steeds 1 of meerdere mensen van ons EC topic gemeet (:. En in de kerstvakantie komen hopelijk alle meiden van EC, want dan vier ik mijn verjaardag (:


    ECwat?

    Oh bedoel je Q-meetings?
    Dat was met Assassin in een bushokje bij ons om de hoek XD


    Life is hard and then we die

    DEATHBAT schreef:
    Mijn eerste meeting van Quizlet was met Nancy op Graspop, haha. De tweede in Bergen op Zoom met een hele hoop menskies.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    LostPromises schreef:
    In bergen op zoom :3
    Met Colibre en Sevda en Daphne en Feyza en Sterre en Suzanne en het zusje van Feyza waarvan ik de naam echt niet kan onthouden -.-


    Ik heet Zeynep. -,-
    Of Smurf, weet je nog? Gehehe.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    De enige die ik heb leren kennen via Quizlet is Kim. Ze kwam begin vorig jaar van Groningen helemaal naar Den Bosch speciaal naar mij, en eh, dat was de meeting? (':

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 14:35 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Met een meisje die niet meer op Q zit bij de Efteling, in de zomervakantie dit jaar ;D

    - ze zat wel op Q (:

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 15:01 ]


    Destroy what destroys you.

    Nog nooit gemeet xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”