• Ken je dat gevoel? Koud, keelpijn, nergens zin in hebben. Nou dat heb ik en ik noem het een herfstdipje (krul)

    Jullie last van een herfstdipje? (:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 11:55 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Fauvism schreef:
    Van oktober tot en met maart is voor mij één lange depressie. Ik kan gewoon niet tegen grijze luchten, kale bomen, regen, sneeuw en harde wind. >_<


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik heb altijd last van hevige herfst/winterdepressie :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jonsu schreef:
    Ik word juist helemaal gelukkig van dit weer en de kou (:. Dan ga je lekker op de bank liggen met een dekentje en een kop thee, en dan ga je gezellig met iemand een komedie kijken ofzo :3. Dan wordt je vanzelf wel weer vrolijk (flower)


    26 - 02 - '16

    Herfst en winter haat. Ik kan echt niet tegen die seizoenen. Dat depressieve weer, sneeuw, harde wind, regen. Nee, geef mij maar lekker wat zon. Ik heb echt een ongelooflijke hekel aan het donker en aan kou.


    Music is the new sex

    AppleCider schreef:
    *steekt hand op*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ... Hoe the fuck kan je nu een herfstdipje hebben? De herfst is het mooiste seizoen :9~ Lekker lang gaan wandelen, met bladeren gooien, de wind die door je haren waait, eindelijk leuke mutsen dragen, naar depressieve liedjes luisteren als het regent, kijken naar de bliksem... Ik vind het geweldig ^^


    Olive

    Nope, ik houd van de herfst.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Authors schreef:
    ... Hoe the fuck kan je nu een herfstdipje hebben? De herfst is het mooiste seizoen :9~ Lekker lang gaan wandelen, met bladeren gooien, de wind die door je haren waait, eindelijk leuke mutsen dragen, naar depressieve liedjes luisteren als het regent, kijken naar de bliksem... Ik vind het geweldig ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jup. Haat aan school ;_;


    all I want for christmas is a girlfriend