• Komt net een meisje van school op msn en die zegt dat iemand anders zegt dat k over haar roddel,en k heb egt geen idee waar ze het over heeft!

    K ben niet zo'n achterbaks type dat achter iemands rug om gaat zitten roddelen ofzo en k dacht dat het over een bikini ging die ze dinsdag aanhad want dat ding was egt oerlelijk en dat heb k ook gezegt tegen haar en dat is het enige waar k het over heb gehad met een jongen,die wou weten wat k ervan vond...

    Maar zij zegt dat k nog meer heb gezegt en k zou egt niet weten wat en ze is egt fockt op boos op me!

    help T_T


    If you believe in yourself anything is possible

    ik zou zeggen, negeer het..
    jij weet wel beter;)


    Never forget the things that make you smile

    Dat is altijd zo erg als mensen dat doen, en je weet er helemaal niets van, en kom je nog eens dik in de problemen. Probeer er anders met haar morgen over te praten? Face to face is beter, toch? Zo zal ze misschien weten dat je van niets weet en niets gezegd hebt.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    titel mag niet in hoofdletters. ;3
    ehm, negeren denk ik.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lyrics schreef:
    titel mag niet in hoofdletters. ;3
    ehm, negeren denk ik.

    Ja daar dacht ik net ook aan :/


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    titel veranderd^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Waarom zou je nog moeite en tijd in haar insteken als zij jouw niet gelooft? En dat zijn dan echte vrienden..


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Waarom zou je nog moeite en tijd in haar insteken als zij jouw niet gelooft? En dat zijn dan echte vrienden..


    weet k maar k vind het zo lullig,like; iedereen die k goed ken weet dat k nooit zou roddelen en zij dus ook...


    If you believe in yourself anything is possible

    Cake schreef:
    ik zou zeggen, negeer het..
    jij weet wel beter;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    leintje schreef:
    (...)

    weet k maar k vind het zo lullig,like; iedereen die k goed ken weet dat k nooit zou roddelen en zij dus ook...

    En juist daarom moet je haar lekker links laten liggen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Waarom zou je nog moeite en tijd in haar insteken als zij jouw niet gelooft? En dat zijn dan echte vrienden..


    I need you like a heart needs a beat

    Dat kind gewoon negeren. Jij hebt helemaal niks gedaan, dus kan je haar ook niet verder helpen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nu roddel je toch ook?
    Het enige wat ik te zeggen heb: Gewoon negeren, over een week denken ze er niet meer aan.\

    IM26C4U schreef:
    Dat is altijd zo erg als mensen dat doen, en je weet er helemaal niets van, en kom je nog eens dik in de problemen. Probeer er anders met haar morgen over te praten? Face to face is beter, toch? Zo zal ze misschien weten dat je van niets weet en niets gezegd hebt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell