• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11

    Rollen:

    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne


    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 20:27 ]


    -

    CrispsPink schreef:
    Primrose
    Ik loop weer naar de ruimte waar ik Felan en Amycus zag en loop dan naar binnen.
    "Emotieloze klootzak." Zeg ik


    [oh nuuuu D:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amycus Calcia
    Voordat ze antwoordde, zocht ze zijn blik op. Haar wenkbrauwen schoven een beetje omhoog, om daarna weer terug te vallen op hun normale plek. 'Ik denk dat niet..' zei ze met een zachte stem.
    Opeens klonk een stem, en met een ruk keek ze vanuit haar ooghoeken naar de deur.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 20:53 ]


    -

    Fayan - Stylist
    "Nee, nee, ga nu maar! Het is écht niet belangrijk!" Daarna zucht ik zo hoorbaar mogelijk. "Als je het écht wilt weten: ik ben met een verrassing voor je bezig."
    Ga nu, Saph, ga. Ga. Alsjeblieft.
    Ik was zo bang dat ik letterlijk stond te trillen op mijn benen en blij was dat ik tegen de muur stond, anders was ik allang door mijn benen gezakt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Arrg, ik wil dat Saph weg gaat, maar ook dat hij blijft staaaan o___o]


    -

    saph
    Er was iets mis. Mijn keel voelde alsof hij werd dicht geknepen.
    'Okay,' antwoord ik. 'Tot straks dan.' Ik neem een stap achteruit. Zou ik buiten de deur wachten?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Schatjes, er staat nog een rol in het rollentopic van iemand die ik niet ken. O:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [oh nuuuu D:]



    [Ja, perfecte timing]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fauvism schreef:
    [Schatjes, er staat nog een rol in het rollentopic van iemand die ik niet ken. O:]

    [Huh? Een nieuwe?
    *gaat kijken*]


    -

    Lughnasadh
    "Ben je al weg? Ik wil niet dat je het te weten komt, zeg maar..."

    Felan
    Ze was zó dichtbij...
    En een ander vrouwspersoon kwam op dat moment ook razendsnel dichterbij. "Primrose..." bracht ik geschrokken uit. Felle woede laaide weer in me op.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    "Ja blijkbaar wel ja." Mompel ik
    "En hoe was het om te bekken met een mentor?" Vraag ik

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 20:57 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Ik hoor niets meer uit de badkamer. Nerveus wacht ik op de gang, waar ik Fayan niet meer kan horen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ben je al weg? Ik wil niet dat je het te weten komt, zeg maar..."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brianna
    Ik besloot maar gewoon naar zijn eigen verdieping te rennen omdat ik hier niemand vond die iets nuttigs wist, het was eigenlijk best vreemd dat er gewoon niemand aan het trainen was. Boven op de gang kwam ik Cassie tegen. Ze keek nogal chagerijnig. "Whatsup?" vroeg ik met een zweem van een glimlach. Dat was iets waar ik nooit goed in was geweest, serieus zijn.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Amycus Calcia
    Haar ogen schoten naar het meisje. 'Eigenlijk, Primrose, zijn we niet zover gekomen. Misschien dankzij een zeker meisje die het niet aan schijnt te kunnen dat het eens tegen valt in het leven.' Haar stem was de warmte verloren, klonk ijskoud en sneerde door de ruimte.
    Vanuit haar ooghoeken keek ze naar Felan. Kus me, dacht ze. Jammer dat hij geen gedachten kon lezen.


    -

    Lughnasadh
    "Goed zo..." fluisterde ik, en hield het mes als 'beloning' iets van hem weg.

    Felan
    "Wat doe je hier eigenlijk? Niemand heeft je gevraagd hier te komen! Eigenlijk mág je hier niet eens komen!" gromde ik, en wees naar het bordje op de openstaande deur. "Uitdrukkelijk verboden voor Tributen". Als vanzelf keek ik weer naar Amycus. Had ze het er nu serieus over gehad dat we hadden kunnen zoenen, of zei ze dit allemaal om Primrose? Haar ogen hadden zo'n prachtige, felle blik nu...

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 21:00 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.