• Love you guys.
    I can't imagine a day without you <3


    Some things are changing too much.

    NiallsFood schreef:
    FABIENNE!
    Hoe ga jij dan naar Sanne haar verjaardag.. want als ik niet met de trein ga wilt mijn moeder mij brengn.. dan kan je mee rijden.
    en we kunnen anders sowieso met de trein samen reizen denk ik(:

    Geen idee, wss met de trein ja, omdat mijn ouders me echt nooit helemaal daarheen zullen brengen xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsFood schreef:
    FABIENNE!
    Hoe ga jij dan naar Sanne haar verjaardag.. want als ik niet met de trein ga wilt mijn moeder mij brengn.. dan kan je mee rijden.
    en we kunnen anders sowieso met de trein samen reizen denk ik(:
    OMIJNGOD JOUW MA WILT JOU BRENGEN ;o DAT IS ECHT KEILIEF EN KAN ZE MIJN OUDERS OOK ZIEN ENZO (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    (...)
    Als ik mag, zou ik ook wel willen vragen of ze jou ook willen meenemen. Ik weet alleen niet of ze wel eerst naar groningen willen en dan nog weer naar utrecht.
    Anders moet je aan je ouders vragen of ze je wel naar friesland willen brengen, dan vinden mn ouders het vast niet erg. En er bestaat ook iets als een telefoon _O_
    Woehooeee_O_


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Geen idee, wss met de trein ja, omdat mijn ouders me echt nooit helemaal daarheen zullen brengen xd


    Als mijn ma mij misschie gaat brengen kan je misscien wel mee rijden(:


    What's so bad about being different?

    iHoran schreef:
    (...)OMIJNGOD JOUW MA WILT JOU BRENGEN ;o DAT IS ECHT KEILIEF EN KAN ZE MIJN OUDERS OOK ZIEN ENZO (:


    JAAAA!;D


    What's so bad about being different?

    NiallsFood schreef:
    (...)

    Als mijn ma mij misschie gaat brengen kan je misscien wel mee rijden(:
    ik weet eigenlijk wel zeker dat jullie vanaf Roosendaal samen naar Bergen op Zoom reizen met zijn allen, dus dan komen jullie allemaal tegelijk aan als je met de trein gaat (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Serieus, ik wou dat ik meer in het midden van het land woonde ._.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Cheeky schreef:
    Serieus, ik wou dat ik meer in het midden van het land woonde ._.
    Ik ooooook


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sanne, wat vind je leuker klinken "don't be afraid of the dark" of 'Don't turn the lights off' ??

    Cheeky schreef:
    ELENA I LOVE YOUR NAMEE:9~
    Ik oooooooooooooook :9~
    En hoi mensen die net hoi tegen mij zeiden
    (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    oke ik heb dus een stukje gepost maar als er niemand wat van begrijpt vol ik me dom hahahahahaha


    i'm broken, do you hear me.

    Narry schreef:
    Sanne, wat vind je leuker klinken "don't be afraid of the dark" of 'Don't turn the lights off' ??
    Is het niet 'Don't turn of the lights'?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Narry schreef:
    Sanne, wat vind je leuker klinken "don't be afraid of the dark" of 'Don't turn the lights off' ??
    ohgod dit maakt me echt benieuwd, maar dan toch; don't be afraid of the dark (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Schatjes, ik ga helpen met eten maken & dan eten.
    Tot vanaaavond(H)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tot vanavond Marrit! *O*
    En eet smakelijk (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John