• Love you guys.
    I can't imagine a day without you <3


    Some things are changing too much.

    oh Chelsea ik wil ook echt weten of jij naar mijn verjaardag mag joh ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Woesh, die van Chanou is ook af, ik ga m alleen nog niet activeren xd
    en nu ga ik verder voor.....daar moet ik nog even over na denken? :3

    BAM, ik ben klaar voor vandaag (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sanne, wanner vier jij je verjaardag nou precies, want dan ga ik het nu vragen (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    Sanne, wanner vier jij je verjaardag nou precies, want dan ga ik het nu vragen (:
    ik denk van de vrijdag op de zaterdag! dus dat is van 6 op 7 januari volgens mij.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:36 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Haha Sanne, ik zou ook wel naar je verjaardag willen komen als jij dat goed vind en zou willen
    Probleem is jij woont in Zeeland, ik in Friesland en dat is niet bepaald om de hoek xd

    iHoran schreef:
    (...)ik denk van de vrijdag op de zaterdag! dus dat is van 6 op 7 januari volgens mij.


    ik ga het zo vaak mogelijk vragen xd maar 7 januari verjaart mijn broertje wel maar ach wat maakt het uit xd


    i'm broken, do you hear me.

    Narry schreef:
    Haha Sanne, ik zou ook wel naar je verjaardag willen komen als jij dat goed vind en zou willen
    Probleem is jij woont in Zeeland, ik in Friesland en dat is niet bepaald om de hoek xd
    tuurlijk zou ik dat willen & goed vinden, maar dat is inderdaad wel een probleem ja, Lianne en Fabienne ook misschien mogen ook uit Noord-Holland komen, dat is ook ver weg maar toch is Friesland wel verder...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Chiam schreef:
    (...)

    ik ga het zo vaak mogelijk vragen xd maar 7 januari verjaart mijn broertje wel maar ach wat maakt het uit xd
    hahahaha, misschien dat het ook wel van 5 op 6 wordt, maar in ieder geval na 3 januari, want dan kon Lieke ook komen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    Haha Sanne, ik zou ook wel naar je verjaardag willen komen als jij dat goed vind en zou willen
    Probleem is jij woont in Zeeland, ik in Friesland en dat is niet bepaald om de hoek xd
    Dat heb ik dus ook ;c


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    OWYEAH, SANNE IK MAG NAAR JE VERJAARDAG KOMEN <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Chiam schreef:
    raad eens wat ik aan het eten ben xd hahaha PIZZA ;D
    Dat ga ik vanavond eten ;D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NiallsNandos schreef:
    OWYEAH, SANNE IK MAG NAAR JE VERJAARDAG KOMEN <3333
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <33333333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Er zijn de laatste tijd zoveel bromances hier op quizlet en ik wilde er ook een schrijven, dat lijkt zo naaperig xd maar i kga een origineel verhaal proberen te zoeken xd


    i'm broken, do you hear me.

    Cheeky schreef:
    (...)Dat heb ik dus ook ;c

    Ohja Marrit ik heb misschien een awezayn idee voor zondag, ik heb het alleen nog niet aan mn ouders gevraagd, dus weet helemaal niet of het zou mogen...
    Maar mijn nicht heeft laatst een dochtertje gekregen en daar wou mn vader en stiefmoeder nog op bezoek, ik weet niet precies waar ze woont, maar mn vader zei dat hij daar graag naar toe wou na mijn taekwondo wedstrijd, wat in Utrecht is, dus het zou daar wel niet heel ver vandaan zijn. Nu kan ik misschien vragen of hij daar zondag dan heen wil gaan en mij dan in Utrecht kan dumpen xd
    maar mijn vader woont dus ook in groningen, misschien zou jij dan ook mee mogen rijden? :3